BÖLÜM 26

3.4K 556 60
                                    

Hellöööö 😁 Ben geldimmmm, nasıl geldim ama siz şokk 😁

Bir sürü yorum istiyorum bir sürü ama... 😍❤️

Yıldıza bastıysak ve hazırsak başlıyoruz.❤️

İyi okumalar.

Çok eski bir günden...

"Hoşgeldiniz," dedi babam içeriye giren adamlara. Biri Ragıp amcamdı ama diğer amcayı tanımıyordum.

"Hoşbulduk," dedi Ragıp amca babamla sarılırken "Bahsettiğim arkadaşım,"

Ragıp amcanın bahsettiği arkadaşına baktım ne kadar da büyük görünüyordu. Babamdan ve Ragıp amcadan daha kocamandı masmavi de gözleri vardı.

"Çok memnun oldum, Ekrem'di değil mi?" diye sordu babam Ragıp amcanın arkadaşına elini uzatarak. Köfte ekmeğimden bir parça daha ısırıp yemeye devam ettim.

Mavi gözlü amca başını aşağı yukarı sallayarak "Evet sizde Rasim'di değil mi?" diye sordu. Sesi ne kadar gür ve toktu.

Köfte ekmeğimi önümdeki sehpaya bıraktım babamın yanına gidip elini tuttum amacım ise mavi gözlü amcaya daha yakından bakmaktı.

Babam boşta kalan eliyle başımı okşayıp hafifçe gülümsedi. "Bu da benim kızım Narin asıl onunla tanışmanız lazımdı," dediğinde Ragıp amca ve mavi gözlü amca kahkaha attı.

"Ragıp amca bana fıstıklı çikolata getirecektin getirdin mi?" diye sordum heyecanla. Ragıp amca bir bana bir de sehpa da duran köfte ekmeğime baktı ardından benimle aynı boya gelmek için eğilip "Sana verdiğim sözü tutmaz olur muyum hiç Narin kız," dedi işaret parmağı ile hafifçe burnuma vururken.

"Tamam hadi ver," dedim. Aynı heyecanla. Babamla mavi gözlü amca kahkaha atarken Ragıp amca gülümseyerek cebinden çikolatayı çıkardı tam elinden alacaktım ki geri çekerek "Bir şartla veririm sana bu çikolatayı," dedi kaşlarını kaldırarak, benim ise kaşlarım çatılmıştı.

"Ama biz hiç böyle bir anlaşma yapmadık ki!" dedim ellerimi belime koyarak.

Mavi gözlü amca tekrar kahkaha attığında bakışlarımı ona çevirdim yakından daha kocaman görünüyordu. Ragıp amca "Yemeğini yedikten sonra çikolatayı yiyeceğine söz verirsen veririm çikolatayı," derken mavi gözlü amca "Sen gerçekten adın gibi Narinsin," dedi

Ben Ragıp amcanın çikolatası ile meşgul olmak yerine mavi gözlü amcaya kollarımı uzattım o da beni hiç bekletmeden kucağına aldı. Ragıp amca yerden kalkıp "Aa hemen pabucumuz dama atıldı, iyi ki hemen vermedik çikolatayı," dedi.

Benim bakışlarım ise mavi gözlü amcadaydı. "Babam bana hep adımın anlamını taşımadığını Narin olmaktan çok asi olduğumu söylüyor, asi olmak yaramaz olmak gibi bir şeymiş," dedim ciddi bir şekilde açıklama yaparak. Herkes kahkaha atarken ben neden güldüklerini anlamaya çalışıyordum.

"Narin kızlarda asi olabilir," dedi gülümseyerek.

"Öyle mi? Yani ben hem asi hem Narin miyim?"

"Evet hem de çok akıllısın,"

"Sende çok kocamansın ama gözlerinde çok güzel gökyüzüne benziyor," dedim.

Hepsi tekrar kahkaha atarken babam "Kızım kıskanıyorum ama," dedi. Kızdı mı diye bakışlarımı babama çevirdim ama gülümsüyordu.

"Sen gel benim kızım ol istersen Hilal var hem seninle yaşıt, Hakan var sizden birkaç yaş büyük," dedi mavi gözlü amca gülümserken.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 4 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GÖLGESİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin