Merhaba, tam kitaba geri dönmek için hazırlıkları yaptığım sırada wattpad kapatıldı. Üç aydan fazla zaman geçmesine rağmen şu an somut bir gelişme yok. Bu nedenle Hain Plan'a eski adıyla İdeal Baba Projesi'ne Inkspired uygulamasında devam edeceğim. Çizgi Stüdyo ve Kitappad başta olmak üzere bütün uygulamalara göz attım ve gerek okur profili, gerek arayüzü ve sağladıkları olanaklarla içime sinen bir uygulama oldu Inkspired. Türk kullanıcı sayısı da azımsanmayacak kadar çok. Bence kesinlikle şans vermelisiniz. Ve dediğim gibi wattpad dönene kadar orada olacağım. Yeni bölüm için sizi VPN kullanmaya teşvik etmek istemiyorum zira ben de şu an kullanırken güvende hissetmiyorum. Bu sorumluluğu alamam.
Diğer ve bence en büyük konu benimle alakalı. Arkadaşlar beni tanımayanlar için öncelikle merhaba ben Kübra Kav. Basılı kitaplarım ve wattpadde Kubism adıyla yazdığım başka kitaplar da var 🙈. Nevrotik-yazar hesabım benim daha eski bir hesabımdı. Şifresini kaybedince diğer hesabımı açıp oradan devam ettim. Sonrasında hesabımın şifresini hatırlayınca da Benim Gelinim ve İdeal Baba Projesini buradan yayınlamaya başladım. Buraya dönüş amacım başta acaba farklı isimle farklı kitaplar yayınlarsam okunma oranı nasıl olurdu sorusuydu. Açıkçası sizden böyle bir ilgi beklemiyordum hiç. İki kitap da hızlıca büyüyüp geniş bir kitle elde edince afalladım. Dahası yoğun hayatımın içinde iki hesabı da idare edemedim. Yeni bölüm soruları arttıkça da kendimi suçlu hissedip diğer daha aktif olduğum Kubism hesabından da bahsedemedim. Şu an İBP ya da yeni adıyla Hain Plan'a devam etme konusunda daha hevesliyim ve yıllar içinde kendimi geliştirdiğime olan inancım daha da arttığı için özgüvenliyim. Bu da böyle bir katarsis anıydı. Bana küsen, ihanete uğramış hisseden dahası hikayeden soğumuş olan varsa çok üzgünüm sizi mutlu etmek amacıyla yazmaya niyetlendiğim bu kitaplar olumsuz hisler oluşturduysa bu benim için büyük bir ayıp ve pişmanlık. Bunun için sonsuz özürlerimi sunuyorum. Umarım samiyetime güvenirsiniz. Hain Plan'ın nasıl noktalanacağını merak edenler için hem buraya hem de profilime yeni adresimizi yazacağım.
Kucak dolusu sevgilerle. Ve bana çok kızmayın olur mu? Süreci iyi yönetemediğim için bu kadar sorun büyüdü ve sonucunda dert oldu kaldı içime. Hepinizi seviyor ve güzel günler diliyorum. Inkspired'da buluşmak üzere.
Inkspired kullanıcı adım:kubism
Instagram hesabım: kubra _kav
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAİN PLAN 🚼
Ficção AdolescenteZeynep 27 yaşında hayattan pek beklentisi olmayan genç bir kadındır. Teknik olarak anne, baba ve çocuktan oluşan bir ailesi olduğu halde o ailenin sevgisini tatma fırsatı olmamıştı hiç. Bu nedenle bir tarafı yarımdı. Parçalanmış bir ailede büyüdüğü...