-19-

26 9 12
                                    

İkimizinde yoğun geçen iş haftasından sonra Yoongi hafta sonu için bir sinema planı yapmak istediğini söylediğinde resmen atlayarak kabul etmiştim teklifini. Onu yıllardır görmüyor gibiydim. Şimdiyse Arya'yla arabada beklerken onların evden çıkmasını bekliyordum. Her zamankinin aksine onları almaya ben gitmiştim bu sefer.

Yoongi ve Alex göründüğünde gülümsemiştim hafifçe. Kapıyı açtı ve Alexi bindirdi. "Selam."

"Selam." Demiştim sessizce. Gözlerim üzerindeydi. Siyah ceketi ve hafif ıslak saçlarıyla öyle göz alıcı görünüyordu ki içim gidiyordu resmen ona. Yanıma geçtiğinde kemerini bağlamıştı hızlıca.

Arabayı çalıştırdığımda gözleri üzerimdeydi.

"Hoş olmuşsun." Dediğinde gülümsemeden edememiştim. "Teşekkürler." Demiştim mırıldanarak. "Sen de fena sayılmazsın."

Güldüğünü işittiğimde üzerimde gezinen gözlerini hissediyordum. Pekala, en azından bu özlemin karşılıklı olduğunu bilmek güzeldi.

"Nasıl geçti haftan?"

"Sensiz." Diyerek mırıldandığında güldüm seslice. "Onun haricinde nasıl geçti?"

"Yoğun. Ama en çok sensiz."

"Sanırım bensiz geçmiş anladığım kadarıyla."

Bir elini dizime bıraktığında gözlerimi yoldan ayırmasamda heyecanlandığımı yeteri kadar belli etmiştim. "Seninki nasıl geçti?"

"İş ve ev arasında mekik dokudum." Demiştim mırıldanarak. "Seninki gibi yoğundu anlayacağın."

"Ve bensiz."

"Evet. Ve sensiz."

Alışveriş merkezinin otoparkına park ettiğimde en üstteki sinema katına çıkmıştık beraber. Çocukların seveceğini düşündüğümüz bir animasyona dört bilet aldıktan sonra içeri geçtiğimizde onları ortamıza oturtmuştuk. Yoongi kedi bakışlarıyla bana bakarken fark ettiğimde gülmüştüm hafifçe. "Ne?"

"Çok uzaktasın." Demişti sızlanarak. "Biz ne zaman başbaşa bir şeyler yapacağız?"

Gözlerim ellerindeki patlamış mısırları daha film başlamadan yiyen çocuklara döndüğünde gözlerimle uyardım onu. "Saçmalama duyacaklar şimdi."

"Biraz üstlerine alınsalar fena olmaz."

Güldüğümde arkama yaslanmıştım hemen. Dakikalar sonra film başaldığında çocuklar dikkatlerini büyük ekranlara vermişlerdi. Telefonuma gelen bildirim sesiyle elime aldığımda gördüğüm isimle gülmüştüm.

Yoongi:

Yan salonda birkaç saate güzel bir film var. Ne dersin :)

Siz:
Hayır derim :)

Yoongi:

Kırıcısın...insan bazen sevdiğiyle sinemada öpüşmek istiyor.

Siz:
Ergen miyiz biz sinemada öpüşmek ne?"

Yoongi:

Tamam güzelim kızma evde de öpüşürüz.

Siz:
Olmaz çocuklara söz vermiştim sevdikleri tatlıdan yapacaktım😔

Yoongi:

Yanımızda başkası varken senin bu muhafazakarlığına alışamıyorum.

Siz:
Edep...sen ne güzel şeysin 🥀

Ya'aburnee | SopeWhere stories live. Discover now