9.

121 15 2
                                    

,,Lásko, vstávej." ozvalo se mi těsně u ucha šeptem mojí holky. Moment, Kelly je tady? Na pokoji? I když jsem částečně ještě spal byl jsem si vědom toho, co jsem Kelly řekl. Taky jsem naprosto věřil tomu, že díky mé upřímnosti budu mít od své přítelkyně klid.
Jen co jsem si uvědomil, co jsem si to právě pomyslel hrklo ve mě. Klid od své přítelkyně. Vážně si přeju tohle?
,, Ne." zabručel jsem do polštáře a zabořil obličej ještě víc do látky. Kelly si povzdechla a v zápětí jsem ucitíl, jak se matrace prohnula. Ona si jenom odkašlala a přítulila se ke mě. Do nosu mě praštila ostrá vůně jejího parfému.
,, Ehm... Kelly?"
,, Hm?"
,, Mohla by jsi... No, víš že tenhle parfém nemám rád." pronesl jsem pomalu a doufal, že ve své holce opět neprobudím sopku která se chystá každou chvílí vybouchnout. Kelly ztuhla a následně se posadila. Nasadila vražedný pohled a zhluboka dýchala. Tohle neznačilo nic dobrého. Většinou se chystala pronést nějaký dlouhý projev nebo chtěla řvát. Doufám,že tentokrát zvolí první variantu.
,, Nathane." pronesla víceméně klidným hlasem který nabíral na hlasitosti. Já jsem zvednul hlavu abych jí dokázal, že jí poslušně poslouchám. Kelly patřila mezi holky, který musí mít vždy za každých okolností maximální pozornost. Když pozornost nebyla stávala se z Kelly běsnící blonďatá nestvůra. Musel jsem se pousmát nad svými myšlenkami.
,, Čemu se směješ?" zakřičela zoufale.
,, Ničemu. Ničemu se nesměju." řekl jsem a vyprskl smíchy. Ani ne za minutu jsem se na posteli svíjel v křečích od smíchu. Kelly naproti mě seděla a nechápavě mě sledovala. Když jí došla trpělivost zakroutila hlavou a zafuněla. Tohle gesto znamenalo, že o někom dost pochybuje. A teď jsem ten někdo byl já. To mě pobavilo ještě víc a opět jsem se začal hystericky smát.
,, Víš co Nathane? Mě je jedno, že ti můj parfém nevoní. Ostatním klukům určitě vonět bude. Teda, vlastně jednomu plavčíkovi už voní." zakřičela na mě a triumfálně se usmála. Když si všimla, že nereaguji tak jak si představovala pronesla ještě dalších pár vět.
,, Táta měl pravdu, že pro mě nejsi dobrej. Kluk bez rodičů. Socka."
,, Už jsi skončila?" zeptal jsem se a věnoval jí úsměv. Ona odfrkla, slezla z postele a nacupitala ke svému kufru který otevřela. Chvíli běhala po pokoji a koupelně až konečně zaklapla kufr a společně s ním došla ke dveřím. Tam se na mě otočila, řekla ,, Tohle je konec, Sparksi." a s prásknutím dveří odešla.
Chvíli jsem fascinovaně pozoroval dveře. Tak nějak jsem nemohl uvěřit tomu, že jsme se rozešli. Že mi Kelly dala kopačky. Cítil jsem najednou strašnou volnost. Pocit svobody a především radost, že tenhle vztah skončil. Sky jsem často říkal, že náš vztah s Kelly nemá budoucnost. Ona mi na to odpovídala, že časem se dozvíme pravdu. A mě došlo, že pravdu jsme věděli celou dobu. Sky to věděla celou dobu.
Konec. S Kelly jsme se rozešli. Jedu domů.
Napsal jsem krátkou ale výstižnou zprávu a stiskl ikonku odeslat. Měl jsem dobrý pocit.

SkyKde žijí příběhy. Začni objevovat