13.

144 14 6
                                    

Neochotně jsem se otočila a podívala se do tváře vysokému klukovi. Měl modré oči oči a hnědé vlasy. Musela jsem uznat, že je přitažlivý. A právě proto jsem v paměti pátrala po tom, odkud bychom se my dva měli znát. Jeho bych si určitě pamatovala.
,, Promiň. Nevím kdo jsi." podstoupila jsem od něho a chtěla jít dál.
,, Kavárna. Dvě kamarádky a jedna značně smutná...." odpověděl rychle. Jasně, byl to ten mladý číšník na kterého Tori tak zálibně koukala. Teď už celkem chápu důvod.
,, Vlastně bych se měl omluvit já. Ne každý musí pozorovat číšníky v kavárnách." prohodil ledabyle čímž mě usvědčil v tom, že si kamarádčina prohlížení všimnul.
,, To máš pravdu." usmála jsem se.
,, Jsem Cameron. Preferuji Cam." prohlásil a natáhl ke mě ruku. S pozdviženým obočím jsem ji přijmula. V momentu, kdy se naše ruce setkaly mě strhnul na svou hruď.
,, Co blbneš?" vyjekla jsem a snažila se z jeho objetí vymanit. On se jenom začal smát a pustil mě. Chvíli jsme se navzájem sledovali a pak Cam zakroutil hlavou.
,, Je to hloupý."
,, Ráda bych ti na to něco řekla ale absolutně nevím o čem mluvíš."
,,Já... Testuju takhle holky." v tu chvíli jsem propukla v záchvat smíchu.
,, Hele, nesměj se mi, slečno neznámá!" ohradil se Cameron a začal se se smát se mnou. A v tu chvíli jsem si uvědomila, že jsem šťastná. Aspoň na pár minut jsem zapomněla na Nathana a na problémy s ním spojené. Došlo mi, že bych měla Camerona uctívat.
,, Sky. Preferuji Sky."
,, Sky." zopakoval po mě mé jméno a roztomile se usmál.

Nathan
,, Ne, nemusíš se o mě bát Helen." říkal jsem už po sté své adoptivní matce se kterou jsem dnes vedl již 5 hovor. Od té doby co jsem se zasekl v Karibiku mi píše sms několikrát denně. Když jsem na jednu zapomněl odepsat čekal mě dvouhodinový hovor.
,, Odlétám za dva dny. Snad." odpověděl jsem na její otázku a v hlavě si představil reakci Sky. Bude nadšená?
,, Miláčku, dávej na sebe pozor, prosím." ozval se v telefonu hlas mé " mamky".
,, Neboj se. Už musím jít. Měj se mami a pozdravuj Toma."

Sky
,, PANEBOŽE. DOST CAMERONE!" zařvala jsem na něho v záchvatu smíchu. Cam mi zrovna popisoval jeho story o tom, jak se jednou (a také naposledy) zkouřil marihuanou a hrál na basu U Can't Touch This. Jenom ta představa mě dokázala rozesmát. Navíc jak jsem už zjistila, Cameron byl úžasný vypravěč.
Po našem neohrabaném seznámení mě pozval do stejné kavárny ve které jsem byla s Tori a on tam shodou okolností dělá brigádu jako číšník.
,, Bylo to epický." zakončil svůj příběh a podíval se na mě. Už po několikáté za tu dobu co se známe jsem musela uznat, že je opravdu... přitažlivý. Vypadal jako model. Mohl mít každou holku na kterou by ukázal. A sedí tu se mnou.
,,To věřím. Škoda, že jsem to neviděla."
,, Škoda?!" vyjekl. Přikývla jsem.
,,Naštěstí!" řekl rezolutně a zatvářil se vážně. Upila jsem svého čaje a koukla se na hodiny, které vysely nad pultem s obsluhou. Bylo pomalu 9 hodin večer.
,, Do kolika máte otvírací dobu?" podívala jsem se okolo nás a zjistila, že jsme v kavárně už úplně sami.
,, Do 6. S vedoucí jsme pomalu jedna ruka a navíc mi důvěřuje, za což jsem opravdu rád. Takže mi dala klíče od kavárny. Tím pádem můžeme dělat co?" povytáhl roštácky obočí.
,, Můžeme tady vysedávat do kolika chceme." odpověděla jsem.
,, Přesně tak." a věnoval mi jeden ze svých krásných, upřímných úsměvů. Ten večer bych pojmenovala ,, Večer mnoha úsměvů".

Domů jsem se vrátila přesně v 11 hodin. S Camem jsme stihli probrat všechno od školy po naše osobní životy. Zjistila jsem, že je momentálně singl. Zjistil, že ho jeho holka podvádí s nějakým Nathanem,čímž jsem si automaticky vzpomněla na "mého" Nathana. Také jsem se dozvěděla, že miluje hudbu a dálkově studuje hudební konzervatoř. Umí hrát na kytaru, klavír a basu. A pak mi zazpíval kousek písně kterou napsal pro svou ex v době, kdy spolu tvořili pár. Bylo značný, že je milý kluk.
A taky bylo značný, že jsem se zamilovala.

~~~~~~
Zdravím :) Na obrázku je Cameron a video je písnička, kterou hrál Cam na basu. Tak si představte, jak by to znělo. Myslím, že "epicky" je výstižný výraz :D
Doufám, že se vám další kapitola líbila. Jak myslíte, že se bude příběh dál vyvíjet?
Mějte se pěkně a užívejte si prázdnin! K. :)

SkyKde žijí příběhy. Začni objevovat