,,Máš čas? Stav se prosím." stálo ve zprávě,která mi před malou chvílí přišla od Sky. Ani minutu jsem neváhal nad odpovědí a rychle jí odepsal,že přijdu. Měl jsem strašnou radost,že mě chce vidět. A že mi napsala. Byl jsem doslova šťastný z toho,že jí uvidím,ucítím vůni jejího pokoje,který díky tuně svíček,které tam má voní jako směs bonbónů a ovoce. Těším se že...Moje úvahy skončily. Uvědomil jsem si,že ona je jenom moje kamarádka. A že si nemůžu dovolit ukázat jí své pravé city. Nejenže bych tím ublížil jí. Ublížil bych tím i sobě a to tím způsobem,že bych o ní přišel. A to nemůžu a hlavně nebudu riskovat.
,,Ahoj." přivítala mě Sky s lehkým úsměvem na rtech,když mi otevřela dveře jejich domu. Oplatil jsem jí úsměv a roztáhl paže. Ona podle mého očekávání nakráčela do objetí a pevně mě k sobě přitiskla. Spojil jsem ruce za jejími zády a užíval si té chvíle. Po několika vteřinách jsem uslyšel její tichý vzlyk. Musel jsem se od ní odtáhnout,ač nerad.
,,Sky? Stalo se něco?" zeptal jsem se. Ona jenom prudce zakroutila hlavou. Povytáhl jsem obočí a zatvářil se ironicky.
,,Víš že ti lhaní nejde. No tak mluv." prosil jsem jí a chytnul její malou ruku do své dlaně. Zvedla hlavu a věnovala mi jeden zoufalý pohled.
,,Pojď nahoru" promluvila po chvíli.,,Takže..."
,,Je konec Nathe. Konec." vzlykla a zabořila hlavu zpět do dlaní. Její krásné vlasy se jí sesunuly do obličeje a zakrývaly tak její krásnou,teď ubrečenou tvář.,,Nebreč." řekl jsem tiše i když jsem věděl,že mě neposlechne. Nikdy mě neposlechla. Říkávala,že má vlastní hlavu a že jenom ona ví co je pro ní správné a co ne. Na to jsem jí odpovídal,že občas by si mohla nechat poradit. Vždy nesouhlasně zakroutila hlavou.
,,To nejde. Prostě... Nejde to." hlesla a popotáhla. Zvedla obličej z dlaní a natáhla se pro kapesník,který jsem před ní držel v natažené ruce.
,,Díky." fňukla a začala si otírat slzy. Nikdy jsem jí neviděl v takovém stavu. Teprve teď mi došlo,jak moc sobecký jsem byl když jsem jí vztah s někým jiným než se mnou nepřál. Byl jsem nešťastný,to ano. Jenže ted je nešťastná Sky a to mě trápí ještě víc. A vidět jí v takovém stavu... Bolelo mě to i za ní.
ČTEŠ
Sky
Romance,, A věř mi,mě tohle věčný nalhávání si věcí nebaví!" zakřičela jsem na něho a pohoršeně zakroutila hlavou. Věděla jsem, že jsem to všechno ještě zhoršila. Věděla jsem, že tímhle jsem náš oslabený vztah přiblížila ještě víc ke konci, který jsme oba...