21.

84 11 2
                                    

Rychle jsem seběhnul schody a otevřel dveře. Hned jsem se ocitl v bratrském obětí Maxe.
,,Kámo..." řekl jsem ale on mi dal herdu do zad. Odtáhl jsem se z našeho obětí a nechápavě se na svého kamaráda podíval.
,,To bylo za co?"
,,Ty vole. Neumíš se ozvat dřív než po měsíci?" zamračil se na mě a já se cítil trapně. Sklopil jsem hlavu a mlčel.
,,No do prdele. Chlape,ty nejsi v pohodě,co?"
,,Hm." zareagoval jsem.
,,Pojď nahoru." nakázal jsem Maxovi a začal šlapat po schodech do horního patra. Když jsme došli do mého pokoje Max zavřel dveře a hned po té se rozvalil na stále neustlané posteli.
,,Zkus si tady někdy uklidit." navrhl s úšklebkem a vzápětí nahodil vážný pohled.
,,A teď mluv." posadil jsem se na židli u psacího stolu a vzdychnul.
,,Je to na hovno." prohlásil jsem po chvíli přemýšlení nad tím,jak správně definovat mou současnou situaci.
,,Vždycky to bylo na hovno. Bylo a bude." odpověděl mi kamarád a já si jenom povzdechl. Max byl té teorie,že nic na světě nikdy nebude takové,jak bychom si přáli. Tím pádem nikdy nebude nikdo stoprocentně spokojený. Zrovna od Maxe tohle znělo neuvěřitelně ironicky protože on byl jeden z těch lidí,kteří si témeř nikdy nestěžovali.
,,Tak řekneš mi o co jde?" podíval se na mě tázavě a já v tu chvíli nevěděl jestli mu chci říct,co se ve mě děje. Mám skutečně povědět o svých pocitech ke Sky?
,,V tom je holka." podotknul.
,,A co jsi čekal. Kluka?" věnoval jsem mu sarkastický pohled a on se rozesmál.
,, V tvým případě by mě to nepřekvapilo. Slyšel jsem něco o tom,že se s tebou Kelly rozešla. Tak co já vím. Třeba za tím stojí nějakej sexy klučina." v tu chvíli už Max propadl záchvatu smíchu. Když viděl,že se nepřidávám zvážněl.
,,Takže s tou Kelly to je pravda. To je důvod proč jsem tady?" zeptal se. Zavrtěl jsem hlavou.
,,Tak co se děje? Kurva brácho,mluv trochu!"
Zhluboka jsem se nadechl a podíval se na Maxe. Ten na mě doslova zíral a čekal jestli konečně promluvím.
,,Sky." řekl jsem nakonec a čekal na jeho reakci. Max nadzvedl jedno obočí.
,,Sky? Tvoje nej kamarádka. Ok ok. Ale co ta Kelly? Proč jste se rozešli? Vždyť byla sexy a..."
,,Ale mě nezajímá Kelly." skočil jsem mu do řeči a on na mě koukal s otevřenou pusou. Po chvíli si to uvědomil a pusu zavřel. Ani ne za minutu jí opět otevřel.
,,Nechápu to."
,,Já taky ne." odpověděl jsem a pomalu se na židli sesunul.
,,Co je se Sky?" zeptal se Max.
,,Já..." začal jsem ale hned se zase zastavil. Co chci vůbec říct?
,,Ty co. Nathane Sparksi,začni okamžitě souvisle mluvit nebo ti nakopu tvojí prdel." zabrblal Max a já se musel uchechtnout.
,,Mluv!" zakřičel na mě s úsměvem s hodil po mě polštář,který se válel v mé posteli.
,,Já ji Maxi miluju." promluvil jsem konečně a sklopil pohled na své boty. Když minutu bylo ticho podíval jsem se na Maxe. Ten se na mě usmíval.
,,Co je?" zeptal jsem se váhavě.
,,Vždycky jsem to věděl."
,,Co jsi věděl,Maxi?"
,,Do prdele Nathe. Fakt jsi takovej debil?" zakroutil jsem nad jeho slovy hlavou.
,,Říká kluk,který mi půl roku,den co den pokládal otázku jestli má holce koupit propisku jako důkaz lásky." vrátil jsem mu úder a rozesmál se. Max zrudnul.
,,Tak za prvé,bylo mi 13. Za druhé,ta holka byla Gwen Walterová. A za třetí,tu pusu,kterou jsem chtěl za tu posranou propisku mi dala její starší,sexy sestra. Takže drž hubu kámo." ušklíbnul se.
,,Zpět k věci. Co jsi věděl?"
,,Že ji miluješ." odpověděl a pokrčil rameny.
,,Jenže mě to došlo až teď." opáčil jsem a hodil na postel polštář,kterým mě před chvílí Max trefil.
,,Některé věci si ani neuvědomujeme. Bereme je jako běžnou součást našeho života. Až si jednoho dne uvědomíme,že existuje nějaká rutina,kterou děláme. A brácho, u tebe bylo vždycky vidět,že tu holku zbožňuješ. Jen jsi prostě krypl a došlo ti to až teď." dopověděl svůj proslov Max.
,,Tak tohle byla tvoje nejrozumnější řeč,kterou jsi kdy řekl. Panebože. Kde mám kameru?" odpověděl jsem a Max se rozchechtal.
,,Nathane?"
,,No?"
,,Jenže ty jsi mi nechtěl říct jenom tohle,viď?"
,,Nechtěl." přitakal jsem a naše výrazy opět zvážněly.

SkyKde žijí příběhy. Začni objevovat