I co ja mam jej powiedzieć?
Prawdę.- Anastazja i Siergiej nie żyją.- palnęłam prosto z mostu.- Zginęli na jednej z misji.
- A Dymirt postradał zmysły.- dorzuciła Tasha.- Iwanow zrobił mu pranie mózgu i Dimka zaatakował ludzi. Potem trafił do naszego więzienia, skąd uciekł i NIE WIEMY gdzie jest.
Wpatrywali się w nas jak w kosmitki.
Taaa... bo uwierzę, że UFO istnieje!
Takiego szoku na ich twarzach jeszcze nie widziałam!- Ale jak to?- Tatiana podniosła głos.- Na jakiej misji?!
Wróciła dawna, nadopiekuncza, matunia.
Chyba trochę za późno.
Nie uwarzacie?- Pracowali w KGB.- Nat odpowiedziała na zadane wcześniej pytanie.- Taaa... Zaraz się zapytacie co to KGB?
- Pewna organizacja.- wyjaśniłam.- Szefował i szefuje jej Adrian Iwanow.
- Co?!- rozwścieczonu Jurij wstał z kanapy.- Jak mogli dla niego pracować?! To zdrajca!
- Po piersze, nie wiedzieli o tym.- również podniosłam głos.- Po drugie, musieli. Nie mieli innego wyjścia!
- A po trzecie, my też tam pracowałyśmy!
Brawo, Tasha!
No to, nas udupiłaś.- Co?!- teraz to Tatiana dostała szału.- Wy też?!
- Nie miałyśmy innego wyjścia!- gardło zaczęło mnie boleć.- To wasza wina! Gdybyście nie przestali nas szukać to może by do tego nie doszło!
- Nie takim tonem...- jeszcze będzie mi tak mówił!
- A jakim?!- Nat stanęła w mojej obronie.- Wy dla nas umarliście, wtedy w wypadku! Gdybyście nas kochali to nie odpuścilibyście!
Wiecie jakie miałyśmy dzieciństwo? Dom Dziecka to nie raj! Walka o przetrwanie tym bardziej! A praca w KGB to najgorsze lata w moin życiu!- A wy?- spytałam retorycznie.- Pięknie się urządziliście!- wskazałam ręką na otoczenie.- Jak keszcze wyskoczycie z hitem, że jesteś w ciąży...- wskazałam ręką kobietę.- To, w ogóle, będzie szczyt marzeń!
- Cat.- siostra złapała za moją rękę.- Nic tu po nas.
Pociągnęła mnie w stronę drzwi.
Nie sprzeciwiałam się.
Usłyszałam za sobą kroki.
Steve. Ona tu przez cały czas był.- Zaczekajcie!- wołali, ale nas to nie obchodziło.
W końcu. Zamknięty rozdział naszej polręconej Historii.
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kurczę... jak ja Was rozpieszczam! ♡♡ Teraz dajcie z siebie wszystko i komentujcie rozdział, Avengersi i Avengerki! ♡♡
CZYTASZ
Mirror Image.
FanficUWAGA! Książka była pisana w 2014 roku, przed Czasem Ultrona oraz End Game. Z tego powodu informacje oraz wątki w niej zawarte są całkiem inne niż w dzisiejszych Avengers'ach. Czytacie na własną odpowiedzialność. Nie musicie mi pod każdym rozdziałe...