Dnes je naprosto jasné, komu díl věnuji ❤❤❤ 1D... Myslím že k tomu nemusím nic víc dodávat...
xxx
Tak, a je to tady. Moje první tour. Ten týden hrozně rychle utekl. Poslední zkoušky, poslední záběry k mému videoklipu, balení a taky těch pět bláznů... Jezdí na jednu tour za druhou a víte co udělali?! Oni si vydupali, že pojedou se mnou a Viki s náma!! Ještě to nezapomněli odůvodnit slovy: Budeš potřebovat rady od zkušených lidí, jako jsme my!! No a pak je nemilujte...
Jediný opravdu velký problém byl v Niallovi. Vypadalo to, že by se z nás mohli stát přátelé, ale už se mnou vůbec nemluví, prostě mě jednoduše ignoruje. Nevím proč, ale... Ničí mě to. Nevím jak s ním mám za hodinu odletět jedním letadlem a být v pohodě...
Naposledy jsem si zkontrolovala, že mám všechno a mohla jsem jít. Viki už dole netrpělivě čekala. Měli pro nás poslat auto, aby jsme nemuseli řešit, jak to udělat s odvozem na letiště.
Už přijelo, no, spíš přijela. Byla to limuzína. Kluci už se taky hnali, každý s kufrem a taškou v ruce. Všechno jsme to narvali do kufru a nastoupili. Uvnitř byla dost hustá atmosféra. Kluci po mě pořád pokukovali a každou chvíli šťouchli do Nialla. Ten se na mě díval, jen když si myslel, že ho nevidím, ale nějak se mu to nepovedlo.
Konečně jsem mohla vystoupit a aspoň na chvíli se vyprostit od těch pohledů. Nastal ale menší problém, který nikdo z nás nečekal. Teda spíš nikoho nenapadl. Zahrnuly nás davy křičících fanynek, většina byla od kluků, ale slyšela jsem i svoje jméno. Ovšem vůbec nejvíc jsem slyšela od haterů, věty jako že jsem kráva, nebo naprostá nula, co neumí zpívat a tak podobně.
To už se ale na scéně objevila ochranka a brutálním způsobem nás chtěla zachránit. Ten brutální způsob spočíval v tom, že každý člen ochranky popadl někoho z nás, včetně kluků a prodíral se s námi tím davem až do soukromé odbavovací haly. Když jsem konečně stála na svých, měla jsem toho plně zuby
,, Zrovna teď si říkáš, že už toho máš plný zuby, co?" zjevil se vedle mě Zayn a usmál se ,, Neboj, bude to horší" mrknul na mě a schytal pohlavek od Louise ,, Nestraš nám ji tady! To až před koncertem" zechechtal se a plácnul si s ním.
Jen jsem nad tím zakroutila hlavou a dala svůj kufr na pás, aby prošel kontrolou, stejně jako za chvíli i já.
Let proběhl bez komplikací a my už byli v pořádku na hotelu. Měli jsme společné obří apartmá, takže si to asi dokážete představit... Kluci ale najednou vytáhli šampaňské
,, Tak dnes nebudeme zapíjet tamhletu naši vycházející hvězdu, ale něco jiného. Dnes je to pět let, kluci, pět let co spolu blbneme a pět let od doby, co se nám změnil život. A víte co, i když si někdy všichni lezeme na nervy, nikdy bych nic nezměnil" pronesl Liam a přiťukli si...
xxx
Nemůžu tomu uvěřit, že už je to pět let... Těší mě to, ale hlavně mě to děsí. Jsou už tak dospělí, Loui bude táta... I když jsou s námi, přijde mi to, jakoby se oddalovali, začínali svůj soukromý život... Přeju jim to, to co dokázali a ještě dokážou, je neuvěřitelné... ❤❤❤ Vaše Anete
ČTEŠ
Story of My Love
FanfictionUž druhá série příběhu Story of Big Love... Ann čeká s Niallem dítě, Liam je s Viki a co by to bylo, kdyby tu nebyli Harry, Louis a Zayn, že? Jako v minulé sérii budou hlavní hrdinové kluci z One Direction. Ale bude to všechno jen růžová pohádka? A...