5. Niall's secret - part 1.

532 31 7
                                    

,,Liam is hungry"

Byl to zábavný večer, už dlouho jsem se na nikoho, pomalu ani na Nialla neusmála, ale včera večer jsem to rozhodně napravila. A už jsem se taky rozhodla, co jim odpovim na tu nabídku z univerzity...

O 1 měsíc později

Studuji spíš doma, ale většinu času teď stejně trávím buď ve studiu, nebo jezdím na natáčení videoklipu. Ano, čtěte dobře, už za 2 dny, oficiálně vydám svůj první song - Dream.

Momentálně řešíme s Georgem chybu ve videoklipu, kterou způsobil kameraman

,,Ann, jsou tu dvě možnosti. První a o dost jednodušší, sestříháme to ještě jednou a snad to vyjde. No a druhá, že ten videoklip budeme muset natočit znova."

,,Uch, no jednoznačně hlasuji pro první možnost" prohrábla jsem si rukou vlasy

,, No to doufám" smál George a pak odešel za grafikem.

Písnička totiž trvá 3:42 minut, ale kameraman natáčel na začátku bez nějakého speciálního rozlišení takže to vypadá příšerně. Naštěstí si na to vzpomněl ještě než jsem začala zpivat, takže na začátku bude tma a až se objeví to rozlišení, tak teprve tam začne videoklip, pokud se to teda povede. Možná vám přijde divný, proč jsme to nenatočili ještě jednou, ale už by to nestihli sestříhat atd. No prostě fofr na place i ve studiu.

,, Dobrá zpráva, jde to!!! Už to mám tady s sebou. Pojď se mnou do projekční místnosti, už tam jsou i ostatní, tak to skouknem" vešel do studia George a usmíval se

,, Jupííí!" vykřikla jsem a chodbou se hnala do projekce.

Už za 4 minuty se projekční místnosti nesly vlny potlesku a hromadných gratulací. Vše bylo hotovo a za dva dny se mohlo video jak na YouTube tak na internetu a všech sociálních sítích začít šířit do světa.

Když jsem jela domů, musela jsem se hodně přemáhat, abych neusnula za volantem.

Doma jsem jen pozdravila Viki a zrovna jí popřála dobrou noc. Když jsem si vyčistila zuby, dala jsem si sprchu a unaveně padla do postele. Do pěti minut jsem spala...

I figured out, I figured out from black and white-

,,A-ahoj vlásko, teda lásko! Kolik je hodin?" Niall se jen smál do mobilu

,,Půl dvanáctý, jak tak koukám, asi jsem tě vzbudil co?"

,,Ne ne, já už jsem byla... waaa (zívnutí, nevěděla jsem, jak to jinak napsat :D) vzhůru"

,, No to slyším. Víš co, já k vám přijdu a uvaříme spolu oběd jo?"

,, Už se těším, tak zatím pa"

,, Pa"

Ukončila jsem hovor a vyskočila z postele. Rychle jsem se oblékla a trochu se namalovala. Zrovna jsem si domalovala řasy, když se domem rozezněl zvonek. Seběhla jsem schody a otevřela dveře

,, Ahoj Ni"

,,Ahoj Ann. Jak se má moje kráska?" Já se jen usmála a zavřela jsem za námi dveře

,, Tak jdeme na to! " vykřikl Niall a rozběhl se do kuchyně.

Nakonec jsme udělali steaky s hranolkami a aby to bylo aspoň trochu zdravější, no spíš protože jsem na to měla chuť :D Niall k tomu udělal ještě jeho vynikající Zamilovaný salát. Nevím kde na ten název přišel, ale salát byl skvělý.

Když jsme to všechno snědli, uklidila jsem nádobí do myčky a šla otevřít, protože někdo zvonil. Později jsem toho ale litovala...

Story of My LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat