3. My Brother

539 32 2
                                    

,, Ann, chci, aby si věděla, že i když jsi potratila a že i když už možná nebudeš moct mít děti, tě strašně moc miluju a vždycky budu"...

,,Annette McDavids, berete si zde přítomného Nialla Jamese Horana za svého právoplatného manžela, a slibujete, že s ním budete v dobrém i zlém, chudobě i bohatství, nemoci i ve zdraví?"

,, Ano "

,, Nialle Jamesi Horane, berete si zde přítomnou Annette McDavids za svou právoplatnou manželku, a slibujete že s ní zůstanete v dobrém i zlém, v chudobě i bohatsví, v nemoci i ve zdraví?"

,, Ano "

,, Nyní Vás prohlašuji za prá-"

,, Ne!!! Ty hajzle!!! Tty si ji neměl dostat, to já, to já si ji zasloužím!!! Za to zaplatíš!!!" Najednou kdosi zařval a Niallovi začala po rukách i po krku téct krev...

,, Ááá!!!" 

,, Ann, Ann, vzbuď se! Co se stalo?" zeptal se Ni, když rozsvítil lampičku na nočním stolku

,, Já-já, zdálo se mi, že jsme měli svatbu. Ale pak tam někdo přišel a nadával ti a ty jsi b-byl n-najednou celý od krve" při posledních slovech už jsem brečela. Ni se přisunul blíž ke mě a objal mě

,, Ššš, to bude dobrý, jsem tu s tebou"

Nevím, jak to dělá, ale jeho slova mě vždy uklidní

,, Půjdeme zase spát?" zeptal se po chvíli

,, Hm..."

Jemně do mě strčil a když mi hlava dopadla na polštář, přikryl mě a natiskl se ke mě pod deku. Byla jsem ráda, že je tu se mnou. Měli teď s kluky měsíc na odpočinek po tour, z které se vrátili. Byl stále se mnou a kluci se tu taky každý den stavovali. Nebyla jsem na tom zrovna dobře, bylo mi špatně a stále jsem nemohla přestat myslet na to, že nejspíš nebudu moct mít děti...

Viki mi ve škole dohodla, že se budu nějaký čas učit z domu a bude mi pomáhat s těžší látkou. Už mi dokonce sestavili i nějaký individuální plán, dostanete ho třeba, když pravidelně chybíte třeba kvůli  soutěžím, nebo když hodně dlouho chybíte.

Nakonec jsem z toho tlaku všech možných myšlenek usnula. Ve snu se objevila osoba, můj bratr...

xxx

Tak, tady máte po hoodně dlouhé době díl. Slibuji, že teď už zase začnu přidávat pravidelně. Doufám, že aspoň pár čtenářů vydrželo čekat a proto tento díl chci věnovat Vám všem. Moc Vám děkuju, že čtete tenhle příběh, a snad se Vám díl aspoň trochu líbil. Příště už to bude zajímavější, nebojte ;) Vaše Annie

Story of My LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat