Louis:
Už je to pár dní od doby, co se se mnou Ell rozešla. Neřekla mi proč, ale já nic neprovedl, teda aspoň doufám.
Od té doby chodím jako tělo bez duše. Před klukama se snažím vypadat v pohodě a docela mi to žerou. Jediný kdo ví, že doopravdy nejsem a jediný s kým se teď normálně bavím je Niall. Chápe mě, je to jako kdybychom byli bráchové. Říkáme si všechno a vždycky si pomůžeme. I když teď Niall pomáhá mě a já mu to nejsem schopný oplatit. Nejsem totiž schopný dělat vůbec nic. Volno po tour už nám dávno skončilo, takže můj život se teď zkládá jen z několika věcí, jako třeba nahrávání, jídlo, mluvení s Niallem a ze spánku. Nejradši bych prospal celý den a v noci, aby mě nikdo neviděl, bych nejradši jen brečel. Já vím, říkáte si co jsem to za chlapa když brečím, ale i já mám city.
Dneska jsem jako každé ráno byl už v pět vzhůru. Došel jsem do svojí koupelny a podíval jsem se na sebe do zrcadla
,, Takhle to dál najde Louisi. Vzchop se trochu!"
Viki:
Nevím proč, ale vzbudila jsem se už v šest hodin ráno. Snažila jsem se ještě usnout, ale na konec jsem to vzdala. Vstala jsem z postele a šla jsem rovnou do koupelny, abych si dala sprchu. Po příjemném ranním osvěžení jsem se navlékla do mých oblíbených kalhot a vzala jsem si volné tričko. Vlasy jsem si ani nevyfoukala, uschnou samy.
Seběhla jsem dolů a zamířila do kuchyně. Nasnídala jsem se a šla do obýváku. Vzala jsem si mobil strčila si sluchátka do uší. Francouzskými dveřmi vedoucími na terasu se schody do zahrady jsem pozorovala nádherný východ slunce. Ani nevím jak se mi to povedlo, ale za chvíli už jsem spokojeně spala, rozvalená na sedačce.
Ann:
Zdál se mi nádherný sen o tom, že jsme měli s Niallem syna a byla to taková zmenšená verze Nialla, ale super roztomilá. Zrovna jsem na Jamese chtěla volat, ale v tom se ozval zvonek a já se probrala.
Vyskočila jsem z postele a seběhla dolů abych mohla otevřít. To co jsem uviděla za dveřmi mě překvapilo a vyděsilo zároveň...
xxx
Snad se díl líbil, jsem unavená takže proto je krátký. Mám pro Vás novinku. Budu překládat jeden úžasný příběh od VickiStylinson s názvem Love like Niall. Nebojte, autorská práva neporušuji, s autorkou jsem domluvená :D Já vím, asi si říkáte ,, Si se asi úplně zbláznila ne? Nestíháš psát pomalu ani svoje vlastní příběhy a ještě se hrneš do překladu!" Ale ono je to trochu netradiční, většinou se příběhy překládají až když jsou ukončené, ale tohle není ten případ. Takže to pravděpodobně bude tak, že když autorka přidá díl, já ho do dvou dnů přeložím ;) Najděte si ji, má skvělé příběhy -> VickiStylinson ( snad je to dobře :D) No to by bylo ode mě pro dnešek vše, já doufám že se Vám díl líbil a u dalšího dílu ahoj ;) Vaše Annie
ČTEŠ
Story of My Love
FanfictionUž druhá série příběhu Story of Big Love... Ann čeká s Niallem dítě, Liam je s Viki a co by to bylo, kdyby tu nebyli Harry, Louis a Zayn, že? Jako v minulé sérii budou hlavní hrdinové kluci z One Direction. Ale bude to všechno jen růžová pohádka? A...