Yeni bölüm geldi. Geciktiği için özür dilerim ama telafi etmeye çalışıcam. İyi okumalar.
Sabah uyandığımda ağzımda bir şey hissettim. Kendime geldiğimde bunun bir ayak olduğunu anladım. İç sesimden gelen bir 'ıyyy' duyduğumda ayağı ağzımdan sertçe ittim. Bu ayağın sahibine bakmak için doğrulduğumda Ece'nin bütün yatağı kapladığını ve benim neredeyse düşmek üzere olduğumu gördüm. Ece hareketlenmeye başladığında ben de yeri boyladım. Bu nasıl bir uyanma ya. Herkes öpüp koklanarak uyanır ben ağzımda bir ayak ve ardından yere yapışarak uyanma... Where is the adalet?
'' Noluyor ya burada?'' diyen Ece'ye yerdeki terliği fırlattım.
''Gerizekalı bari ayağını yıkasaydın. Az daha soksaydın ayağını midemde oluyordu.'' Ece dağılmış saçlarını kaşıyarak bana boş gözlerle baktı.
''Ne saçmalıyorsun abla. Ne ayağı, ne midesi?''
'' Ayağının ağzımda ne işi vardı Ece?''
''Of abla ya bende önemli bir şey diyeceksin diye bekliyorum.'' dedi ve kafasını arkaya yasladı. Ne çabuk uyudu bu ya. Ama ben ne yapacağımı biliyordum. Hemen mutfağa inip bir bardak su alıp yukarı çıktım. Sinsi sinsi gülerek Ece'ye yaklaştım ve suyu üstüne boşalttım. Ece bağırarak uyandı. Suya birazcık buz koymuş olabilirim. Aşağı koşarak indim.
***********
Okula Akın'la birlikte geldik. Akın yine beni evin önünde bekliyordu. Sabahki olaydan sonra Ece'yle biraz tartıştık(!) Ve şimdi matematik dersindeyiz. Dün geceki konuşma aklımdan çıkmıyordu. Ece'nin dediğinden sonra ağlamaya başlamasıyla konuyu kapatmıştım.Onu üzülürken görmeyi istemiyordum hem de adam olmayan bir baba yüzünden. Tamam o benim babam olabilir ama annemle ayrıldıktan sonra ondan nedensiz yere nefret etmeye başladım. Ama şu an merak ettiğim şey babamın hayatında annemden ve bizden değerli nasıl bir kadın olabilir?O kadın kim? Gözümün önünde sallanan bir elle kafamı elin sahibine döndürdüm. Akın bana cins cins bakıyordu.
'' Özge iyi misin?''
''Evet iyiyim niye sordun ki?''
'' Sabahtan beri sana sesleniyorum ders bitti herkes sınıftan çıktı ama sen hala aynı pozisyondasın.'' Ne ara ders bitmişti? Biz son derste miydik?
''İyiyim ya sorun yok düşüncelere dalmışım işte.''
'' Senin canın bir şeye sıkkın gibi?''
''Yok ya iyiyim ben sadece gece fazla uyuyamadım.''
''Peki öyle olsun bugün bir yerlere gidelim mi?''
''Olabilirdi aslında ama yasağımı biliyorsun.''
''Anneni ben ikna ederim merak etme sen'' deyip göz kırptı.
''İkna edebilirsen et'' deyip sırıttım. Çünkü söz konusu olan şey benim cezam ve cezayı veren kişi olunca ikna olunması imkansızdı. Akın telefonunu çıkardı ve kulağına koydu. Ben ise onu dikkatle izliyordum.
''Seda teyze nasılsın?'' dedi inanmıyorum annemi mi aradı?
''Ben de iyiyim işte ne olsun aslında ben size bir şey soracaktım...... Özge'nin canı sıkkın gibi acaba ben bugünlük onu bir yerlere falan götürsem sizde cezasını 1 günlük uzatma şartıyla bugün bize izin verseniz?'' dedi bana sırıtırken. Pislik ya onun yüzünden cezam uzayacaktı.
''Çok teşekkürler Seda teyzecim ben kendi ellerimle eve bırakırım merak etmeyin.'' deyip telefonu kapattı. Bu çocuk neden bu kadar gıcık biri bana söyleyebilir mi acaba?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK AŞK
Teen FictionİLK AŞK - TANITIM Acaba bir erkeğin İLK AŞKI olmak nasıl bir şey veya aşkla alakası olmayan bir kızın İLK AŞKI? İşte bu kitap bu olayı anlatıyor. Özge'nin İLK AŞKINI. Özge lise 2'ye giden bir genç kız ve onun ailesiyle ilgili sorunları.. Acaba aşkın...