Yeni bölümü yazabildim. Aktifleşen okuyucular olmaya başlamış. Önceden oy gelmezdi ama artık gelmeye başladı.
Bad_Girl_125
brooklyn_55
GllUar
ummugdemir
AzraAlison
_Bensu_
busegl260
bayanblack- kullanıcılara teşekkür ederim.
''Onlar Bora ve Melis değil mi?''dedim şaşkın bir sesle.
''Evet onlar.''
''Ya Melis bana nasıl söylemez Bora'yla yemeğe çıkacağını inanamıyorum.''
''Bunlar şimdi sevgili mi?''
''Hayır yani bilmiyorum bana bir şey söylemedi. Büyük ihtimalle Melis'in Bora'ya uyguladığı bir cezadır.'' dediğimde Akın bana anlamamış gözlerle bakıyordu.
''Hani Mert'le birlikte arabaya bindiğimiz gün vardı ya senle yolda karşılaşmıştık.'' Mert kelimesini duyunca yine sinirlendiğini anladım ama o da her şeyime karışamazdı sonuçta.
''Ee.'' dedi umursamaz olmaya çalışarak.
''İşte o gün Bora ve bizim kızlarda vardı. Bora ve Melis iddiaya girdiler oyun üzerinden. Bora kaybetti. Kaybeden 1 hafta boyunca diğerinin her istediğini yapıyordu.''
''Ha anladım şimdi. Melis'te Bora'ya böyle bir istek sundu yani.''
''Büyük ihtimalle öyle ama şu an çok sinirliyim Melis'e. Bana nasıl haber vermez?'' diye kendi kendime söylenmeye başladım.
''Tamam sakin ol. Bir şey olmuştur elbet. Hem sen aç değil miydin? Yemeğini ye.'' dedi. Ne ara geldi ki yemekler? Önümdekileri yemeye başladım ama ara sıra Melislere de bakıyordum. Onlar ise konuşmaya öyle bir dalmıştı ki bizi görmemişlerdi.
''Daha ne kadar Melislere bakacaksın?''
''Bilmem. Mesela sen bir konu bulana kadar olabilir.'' dedim. Uzun bir sohbetten sonra Melislerin masaya tekrar baktığımda onlarında kalkmak üzere olduğunu ve Melis'in lavaboya doğru yürüdüğünü gördüm.
''Akın ben hemen geliyorum.'' dedim ve Melis'in gittiği yöne doğru yürüdüm. İçeri girdiğimde Melis'in elini yıkadığını gördüm.
''Melis nasıl geçti bana haber vermediğin buluşma?'' dedim sinirli ama bir o kadar da sakin bir ses tonuyla.
''Çok güzeldi ya. Çok mutluyum. Bora'yla iyi anlaşmaya başladık.''
''Ve benim bugün yemeğe çıkacağından haberim yok öyle mi? Ya ben size her şeyimi anlatırken siz neden her şeyi benden saklıyorsunuz ki sanki? Bizim böyle mi arkadaşlığımız var? Evet senin adına çok mutlu oldum ama bunu benle paylaşsaydın daha mutlu olabilirdim.'' dedim hem sinirli hem de üzgün çıkan sesimle.
''Özge ben seni aradım haber vermek için hatta Beren de aradı ama sana ulaşamadık. Ben de sana yarın söylerim diye düşündüm. Yine de özür dilerim. Senin böyle düşüneceğini bilmiyordum.'' dedi o da üzgün bir sesle. Doğru ya beni aramışlardı ama telefon sessizdeydi. En yakın arkadaşımı böyle mutlu bir gününde tabii ki de üzmeyecektim.
''Tamam ben de özür dilerim biraz abarttım. Anlat bakalım neler oldu?'' dedim heyecanlı bir sesle.
''Şimdi sana her şeyi anlatamam çünkü beni bekliyor ama şunu söyleyeyim bu iş oldu sayılır.'' dedi o da sevinçle. Arkadaşımı böyle mutlu görmek beni de mutlu ediyordu. Onun sevincini yaşar gibiydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK AŞK
Teen FictionİLK AŞK - TANITIM Acaba bir erkeğin İLK AŞKI olmak nasıl bir şey veya aşkla alakası olmayan bir kızın İLK AŞKI? İşte bu kitap bu olayı anlatıyor. Özge'nin İLK AŞKINI. Özge lise 2'ye giden bir genç kız ve onun ailesiyle ilgili sorunları.. Acaba aşkın...