Bugün yine okuldayım ne macera ama değil mi? Tarih dersinden yeni çıktık. Bu dersin varoluşunu bir türlü anlayamıyorum. Tarihleri ezbere tutamayan biri olarak cok zordu benim için. Gerçi geçmişte yaşanan şeyleri merak ederdim ve ilgimi çekerdi ama olayları, sonuçları, tarihleri ezberlemek ve bundan sınav olmak çok saçmaydı.
'' Özge'' diye seslendiğini duyduğumu Deniz'e döndüm,
''Efendim'' dedim.
''Bugün müsaitsen bize gelsene''Deniz'in bu dediği üzerine içimden kahkahalar atmıştım. Ben hep müsaittim ki, sonuçta annem işte babam ise ayrı bir eve yaşıyor malum. Kardeşimde babama 1 haftalığına gittiğine göre müsaittim. Bu düşüncelerden sıyrılıp cevap bekleyen Deniz'e döndüm.
''Tabii gelirim müsaitim başka kimler geliyor sadece ben mi?''
''Beren, Helin ve Melis'i de çağırdım. Film falan izleyeceğiz.''
''İyi o zaman bugün sizde olurum filmi ben seçerim sizin seçtikleriniz çok sıkıcı.''
'' Çok beklersin canım ya senin korku filmlerini hiç çekemeyiz geceleri uyuyamıyorum senin yüzünden.'' Deniz'in bu dediği üzerine sadece gülmüştüm. Kantine doğru yürümeye başladık bizim 3'lüyü orada görünce direk yanlarına gittik. Aralarında gizli gizli konuşuyorlardı. En son Melis'in
''Tamam bence de aralarını yapmamız lazım'' dediğini duydum ve direk lafa atlayarak,
''Hayırdır kimi kime ayarlıyoruz?'' dediğimde herkes Melis' e sinirle baktı, nesi vardı bunların? Beren
''Hiç ya Helin'le dalga geçiyorduk her zaman ki gibi işte yoksa ne olacak başka.'' dedi. Ben her ne kadar inanmasam da umursamadım sonuçta 7 yıllık arkadaşımın yalan söylediği tabii ki de anladım ama hiç uğraşacak havamda değildim. Elbet kokusu çıkardı. Deniz'in konuşmasıyla ona döndüm,'' Herkes bugün geliyor değil mi bir aksilik çıkmasın sonra. '' dedi.
''Evet geliyoruz.'' dedim.
''En geç 16:00'da gelin o zaman.'' dedi.
''Tamam'' dedik hep bir ağızdan. Zilin çalmasıyla sınıfa çıktık. Beren ve ben aynı sınıftaydık. Beren lavaboya gidip geleceğini söyledi. Sınıfa girecekken birine çarpmamla az kalsın yere düşüyordum ama çarptığım kişi beni elimden ve belimden kavrayarak düşmemi engelledi. Kafamı kaldırdığımda Akın'ı gördüm. Akın bana endişeyle bakıyordu. Sanırım bir yerime bir şey oldu sandı.
'' Bir sorun mu var Akın neden öyle endişeli bakıyorsun?'' dedim ve hala tuttuğu elimi çektim bu davranışımla kendine geldi.
''Özür dilerim, seni görmedim, sen iyi misin? Bir yerine bir şey olmadı değil mi?'' bayağı telaşlanmıştı.
'' İyiyim merak etme sen iyi misin? '' dedim. Bu soruma sadece iyiyim dedi ve bende hocanın gelmesiyle yerime geçtim neden herkes bize bakıyordu ki sanki? Altı üstü okulun popüler ve yakışıklı çocuğuna çarpmıştım ki zaten arkadaştık. Bunda merak edilecek bir durum yoktu. Akın okulun en popüleriydi. Kızların çoğu onla sevgili olmak için can atıyordu ama o hiç bir kıza sevgilisi gibi davranmazdı veya duygularıyla oynamazdı. Aramız zaten iyiydi. Ailelerimizde yakındı. Ama bugün çok tuhaf davranıyordu, normalde benle samimiydi böyle uzak davranmazdı yoksa trip mi atıyordu? Ona döndüğümde bana bakıyordu.
*******
Sonunda bir okul günün sonuna geldik. Eve gider gitmez uyuyacaktım kesinlikle, 2 gündür fazla uyuyamıyordum derken Deniz'in sesiyle hayallerim suya düştü.
''Bize gelmeyi unutma! '' dedi.
''Tamam ya geleceğiz işte.'' dedim ama içten içe pişmandım. Keşke sabah gelemem deseydim. Neyse artık yine bir romantik film işkencesi çekeceğiz. Akın'ı görür görmez yanında o kadar erkek olduğunu umursamadan ona doğru gittim,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK AŞK
Ficção AdolescenteİLK AŞK - TANITIM Acaba bir erkeğin İLK AŞKI olmak nasıl bir şey veya aşkla alakası olmayan bir kızın İLK AŞKI? İşte bu kitap bu olayı anlatıyor. Özge'nin İLK AŞKINI. Özge lise 2'ye giden bir genç kız ve onun ailesiyle ilgili sorunları.. Acaba aşkın...