Old guns return

312 6 1
                                    

JAMES BOND P.O.V

Zo snel ik kan ren ik door de straten van Londen. Overal hoor ik sirenes. De politiewagens rijden als een gek langs me heen. De straat glinstert van het glas. Alles is kapot. Er is helemaal niks meer heel. Er ligt bloed op de grond. Een dode man kijkt me aan. Ik stop en bekijk zijn winkel. Helemaal kapot. De schappen liggen op de grond. De kogelgaten zitten werkelijk overal. De toonbank is volledig vernield, de deur ligt ergens halverwege de straat. De muren zitten vol kogelgaten en graffiti. En wat nog wel het meest op valt is de zwaan van graffiti. Een zwarte zwaan staat te pronken op de kapotte muur. Hier zit maar 1 iemand achter: The Black Swan.

 Ik tik een agent op zijn schouder. 'How many stores are destroyed?' De agent zucht, terwijl hij met zijn zaklamp in de winkel schijnt. '7. 4 stores and 3 offices. Everything's broken. There's nothing umbroken.' Met een vermoeide blik kijk ik weer de winkel in. Er zijn dus nog 6 panden die er net zo slecht aan toe zijn als deze winkel. 'Every store or office has a black swan on his wall. It's rather creapy actually.' Ik haal mijn schouders op. 'Who did it?' De agent schud nadenkend zijn hoofd. 'We don't know. They didn't leave strace. And they attack those 7 buildings in less then 10 minutes. Before we knew what happened did they leave.' We lopen samen naar de dode kerel. 'It was the plan.' zucht ik. De agent knikt. 'They knew exectually when we'd come, where the stores where and how many time they needed to break everything. This wasn't just a game.' Ik schud mijn hoofd en steek mijn hand naar de agent uit. 'Keep me posted.' De agent knikt. Ik draai me om en loop richting het MI6-kantoor.

M zit in haar kantoortje de plattegrond van Londen te bekijken. 'I don't get it.' zucht ze. 'I do.' mompel ik. Ik wijs haar op een paar straten. 'They came from here. They must be with a lot of man. It was the Black Swan.' M knikt. 'Where's Skylar?' Ik zucht. 'I don't know. I think this is more important right now, isn't it?' M schuift haar stoel naar achteren en kijkt me streng aan. 'I know what's important. I know my job, I know my enemy's. Take Sky and bring her to me. To see her is more important then those stores and offices.' 'But M...' 'Do it!!'

JACK P.O.V

'Hey sweetheart.' Ik druk mijn neus in Skylar's nek. Ze doet haar ogen open en kijkt me aan. 'Hey Jack.' zegt ze zachtjes. Met een moeilijk gezicht rekt ze zich uit. 'How was your job tonight?' 'Owh great.' Ik druk mijn lippen in haar nek. Skylar legt haar handen voorzichtig tegen mijn borst. 'What did you do by the way?' Skylar haalt haar schouders op. 'Not many actually.' Ze geeft me een kusje op mijn wang. 'Did the MI6 loose some man?' Skylar kijkt me lachend aan. 'Eeehm.. could be.' grinnik ik, terwijl ik aan de knoop van haar broek frummel. Skylar duwt me van zich af. 'Hey that's not fair.' protesteer ik. Skylar lacht en stapt uit het bed. Zodra ze de balkondeuren open doet voel ik de koele luchtstroom over mijn huid. Ik loop achter haar aan het balkon op. 'I spoke to Q today.' zegt Skylar ineens. 'And?' Met mijn neus strijk ik door haar nek. 'I don't know.' Wauw... Da's nog is een prachtig gesprek. Lekker kort... Ik trek Sky aan haar heupen tegen me aan. 'You're beautiful.' fluister ik. Skylar reageert niet, het enige wat ze doet is tegen me aan leunen.

Ineens komen er van alle kanten politiewagens aanrijden. De sirene's staan op het allerhardst. Skylar hangt nogal gevaarlijk over de relling van het balkon. Ik snap gelijk wat er aan de hand is. Zo snel mogelijk til ik Skylar op. Ondanks al haar protest gooi ik haar op mijn bed. 'Jack, what are you doing?!' Met al haar kracht probeert ze me van zich af te duwen. Helaas voor haar ben ik lekker heel veel sterker. 'Jack, is that for the Black Swan?' Ik zucht. Best lastig dat ze voor de MI6 werkt. 'Yes. I guess my man are having some trouble.' Skylar grinnikt. 'Look the MI6 does never have trouble with them.' Persoonlijk vind ik het niet zo grappig. De deur vliegt open en Mike stormt naar binnen. Met een ruk spring ik van Skylar af. 'Jack Jack' gilt Mike in paniek. 'We're going into yill. The police is coming for us. We'll never see the daylight again!!! We're going into prison!!!' Hij grijpt me bij mijn nek. Boos geef ik hem een klap tegen zijn kop, waardoor hij naast Sky op het bed valt. Binnen een ogenblik staat Skylar naast het bed. Grappig, zodra je Mike naast haar gooit komt er heel veel beweging in haar. 'MIKE LISTEN!!' Volgens mij kon heel Londen mijn prachtige stem horen. 'You gotta listen to me. You stay here with Skylar.' 'But...!!' protesteert Skylar. Met 1 beweging duw ik ook haar weer op het bed. 'You guys are staying here. No matter what happened. If anyone of you isn't in this room when I return anymore, I'll kill the other one. Understand?!' Mike knikt bang van ja, terwijl hij met een schuin oog naar Skylar kijkt. Skylar kijkt me boos aan. Ik zucht en trek haar mee naar de douche. De deur doe ik op slot. 'Listen.' fluister ik. 'Mike isn't a really smart guy. He only understands my gun. So just do what I say. I'll never kill you. Him I will kill someday I guess. But I'll never kill you.' De boze blik op Skylar's gezicht is nog steeds niet weg. Ik druk haar strak tegen me aan en kus haar op haar mond. Zodra ze niet meer tegenwerkt laat ik haar los. Zachtjes leg ik mijn handen op haar kont. Skylar legt haar handen in mijn nek. 'I love you.' zeg ik zachtjes zodra ik stop met zoenen. 'Jack?' Mike's nog steeds bange stem zorgt dat ik nogal boos word op dit moment. 'Mike, I'm busy. Go back to the bed. NOW!!' Aan het geluid te horen rent Mike zo snel mogelijk weer terug. 'Poor little guy.' grinnikt Skylar terwijl ze me van zich af duwt. 'Don't push me away every time!' Ik pak haar weer vast en druk haar tegen me aan. Ik zoen Skylar in haar nek. Ze leunt met haar nek achterover. Net op dit moment gaat mijn telefoon. Boos schop ik tegen de deur. Zo snel mogelijk lees ik de sms. Na een prachtige serenade aan zuchten open ik de deur en duw ik de tegenstribbelende Skylar richting Mike. Mike kijkt nogal blij zodra Skylar zich naast hem op het bed laat vallen. 'Mike.' Zeg ik dreigend, terwijl ik mijn pistool op zijn hoofd druk. 'If I hear or see that you touch her I kill you. You understand me?' Mike knikt bang. Lachend duw ik nog even extra hard met het pistool tegen zijn hoofd. Dan richt ik me tot Skylar. 'I got your gun here.' Zeg ik terwijl ik naar de kast loop. Haar pistool haal ik eruit en gooi ik naar Skylar. 'YEESSSSSS!!!!' gilt ze blij. Ik lach en loop naar de deur. 'You know it MIke. No touch, no running away. I'll kill you.'

Brown hair, blue eyes & a gunWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu