Second meeting

303 8 3
                                    

SKYLAR P.O.V             

'So, what do you wanna do now?' Vragend kijk ik de man aan. Hij haalt zijn schouders op. 'Well, I"ve got you back, so maybe we could do something fun.' Met een dom hoofd schud ik mijn hoofd. 'That ain't gonna work Bond.' James lacht. 'I already thought you would say something like that.' ik zucht en leun tegen de muur. 'Why did you take me Bond?' vraag ik terwijl ik hem aankijk. Hij kijkt me aan en haalt zijn schouders op. 'You know the answer Sky.' 'I wanna hear it from you.' Bond loopt naar de tafel en gaat erop zitten. '2 reasons. Reason 1: I messed up with you and wanna change that. Reason 2: The Black Swan was really dangerous, but now it's probebly much more dangerous then it was before. We gotta stop them.' Ik begin honend te lachen. 'So, you think we can stop them? We've got 2 men, they've got a lot. All Jack's men know what they are doing and what they are doing it for. Power. Jack's lucky, he has the power. But when he wants to keep it he gotta be hard. You can't stop murdermachines Bond.' Bond komt van de tafel af en begint in het rond te lopen. 'You know it's rather difficult at the moment, and if we use that we probebly have a change.' Ik frons mijn wankbrauwen. 'What do you mean?' Bond wenkt me, met een klein beetje onbewuste argwaan loop ik naar hem toe. 'The Black Swan thinks that Jack died. So they need a new leader. But you know Jack, he's not that kinda person who agrees with a new leader. That means that one enemy became 2 enemies and also formed a danger for each other.' Ik kijk hem vragend aan. 'Why are they so sure Jack died?' Bond haalt zijn schouders op. 'That's another story, listen to this.' Met een bitchface kijk ik hem aan. 'Then we've got the MI6.' Gaat Bond ongestoord verder, 'they'd like to kill you and think I died. That means one enemy for you, while you're exctually working together with them against Jack and the Black Swan.' 'Woooowh... Wait a minute.' onderbreek ik hem, 'I gotta work together with the MI6?!' Bond knikt. 'Yes, but they might not know that. We've got a lot of groups fighting against each other, mutual and publicly.' Ik knik. 'Sounds difficult.' Bond knikt weer. 'We gotta stop the Black Swan, and probebly Jack also. But we gotta make sure the MI6 don't find out you're here and I'm still alive, while we're working together with them extually. You got me?' ik knik. 'It's a rather strange and difficult. But I got you.' Bond lacht. 'Good, now we first gotta find out who's part of which group.' Ik knik. 'Now you're enemies well...' 'But your friends better.'

KARL P.O.V                

'LISTEN TO ME FOOLS!!' Het rumoer stopt. Heel wat paar ogen kijken mijn kant op. 'Okay, Jack died. Finally.' ga ik verder, 'but the Black Swan didn't.' Er klinkt gejoel. Ik sla met mijn hand op de tafel. 'SILENCE!!' brul ik. 'I kill you.' zegt een grappemaker ergens achterin de zaal. Boos loop ik in zijn richting. I sleur hem aan zijn oor mee naar voren. Daar gooi ik hem tegen het geval dat als bureau moet dienen. Keihard sla ik hem tegen zijn hoofd. 'Jack died, and now I am the new leader of the Black Swan. That means that you guys all gotta listen to me and do what I say.' Er klinkt een hoop gezucht uit de zaal. 'I don't care if you guys like it or not. Look at me. The new leader of The Black Swan.' Een sneu applausje klinkt door de ruimte. ik ga op de tafel staan. 'This are the plans for the future.' Ga ik verder. 'I wanna rule England and need your help. We, the Black Swan, are gonna take England, we're gonna rule England. All by our selves. We are the kings of England. Nobody can stop our power. Everybody has to listen to us. 'Cause we are great. There's no power or human-being in the whole world who is as great and amazing as we are. Is that true?!' Een oorverdovend gejuich stijgt op. 'England is ment to be ours. And we're gonna take it. We're gonna fight for our country. We're gonna rule. England is ours. We are the leaders and the kings of England! Long live the Black Swan!!' Het gejuich word nog harder. Ik lach. Dit is geweldig. Ik had Jack veel eerder moeten vermoorden. De Black Swan is van mij. Engeland is van mij. Alleen van mij!

MIKE P.O.V                  

Met een verslagen gevoel loop ik door de straten van Londen. Jack is dood, ik ben uit de Black Swan gezet, Karl leid de Black Swan, Skylar is weg. Wat kan er nu nog meer fout gaan? ik zucht en ga op een bankje zitten. Ik zie de rookwolken nog steeds opstijgen vanuit het MI6-hoofdkantoor. Nooit gedacht dat ik Jack nog een keer zou gaan missen. Ik sluit mijn ogen en voel de zonnestralen op mijn gezicht. Ik ben benieuwd wat Karl allemaal van plan is. Waarschijnlijk niet veel goeds. Als er iemand bestaat die het onmogelijke voorelkaar krijgt en erger is dan Jack, dan zou dat alleen Karl kunnen zijn. Er gaat iemand naast me zitten op het bankje. Ik reageer er niet op. De persoon naast mij leunt tegen de rugleuning van het bankje. Hij, of zij, schuift een stukje dichter naar me toe.  Ik zucht diep. De persoon komt nog dichter naar me toe. Ik sta op en wil weg lopen. De persoon trekt me ruw naar achteren, de bosjes in. Ik probeer me los te rukken, maar de persoon is veel te sterk. 'Why are you alone? Where is karl, where is Skylar?' sist de onbekende. Gelijk stop ik met tegenstribbelen. 'JACK!!!' gil ik. Jack slaat meteen een hand voor mijn mond. 'Sssst idiot be quiet!' Ik hou mijn mond en kijk hem met grote ogen aan. 'It's you! You're still alive!' Hij knikt. 'Do you know where Skylar is?' Ik schud mijn hoofd. 'How did you survive?' vraag ik dan gelijk weer. 'With a little help...' mompelt Jack. Ik kijk naar zijn kleren. Hij zit onder het stof en zwarte brandplekken. Zijn kleren zijn voor een groot deel weggeschroeit en zijn lichaam zit op bepaalde plek onder het opgedroogde bloed en as. Hij staat op uit de bosjes. Nu pas valt mij op dat hij een beetje hinkelt. 'Jack, what happened to you?' Jack haalt zijn schouders op. 'Nothing special. I only gotta find out where Skylar is and what Karl's gonna do.' 'You wanna become the leader of the Black Swan again?' vraag ik hoopvol. Jack antwoord niet en hinkelt verder. Ik loop snel achter hem aan. Jack duwt me een briefje in mijn handen. 'Find the car for me with this number plate.' Ik knik. Jack kijkt me dom aan. 'Where are you waiting for?' Meteen vlieg ik er weer vandoor. Ik kan het niet laten even in de lucht te springen. Jack leeft!

JAMES BOND P.O.V               

~DIE AVOND~

Samen met Skylar lig ik in bed. 'Where's my father James.' vraagt ze, ze kijkt me indringend aan. Ik zucht. 'I've got no idea. The Black Swan must have him still.' Ze knikt langzaam en draait zich van me weg. Ik ga tegen haar aan liggen en sla mijn arm om haar heen. 'He's strong Sky.' fluister ik in haar oor. Ze haalt haar schouders op. 'I trusted Jack, I knew, he wouldn't murder my dad. But you never know which idiot leads the Black Swan now.' Met mijn tong beroer ik haar hals. 'I don't know.' zucht ik. Al Skylar's spieren zijn aangespannen. Ik bijt haar zachtjes in haar nek. 'Why didn't you search for him James?' vraagt ze weer. Ze draait zich op haar rug en kijkt me aan. Ik zet mijn arm aan de andere kant van haar en steun erop. 'We did. We tried to find him. But we couldn't find him anywhere.' Ik strijk met mijn neus langs haar nek. 'I never should've trust the MI6.' zucht Skylar. Ik reageer er niet op. Zachtjes kus ik haar nek. Ik streel met mijn vrije hand over haar buik. 'I wanna have my father back.' zegt ze zachtjes. ik knik en strijk over haar borst. 'I mean it Bond.' Ik knik weer. 'I get it. I understand. But I'm no superhero.' Ze zucht en kijkt van me weg. Ik kus het bovenste gedeelte van haar borst. Ze laat me begaan. Ik zoen haar op haar mond. Ze zoent me terug, maar duwt tegelijker tijd mijn hand van haar borst af. Ik laat haar los en kijk haar aan. Ze duwt me vanzich af. Met haar armen om haar buik heen geslagen loopt ze naar het raam. Daar blijft ze staan en staart ze over Londen

Brown hair, blue eyes & a gunWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu