JACK P.O.V
Ik hoor dat de deur van mijn kamer open gedaan wordt. 6 mannen komen de kamer in. Ik hijg een beetje doordat ik mezelf nu al ruim een halve dag tegen de muren en deur gooi. Op gegeven moment doet dat best pijn. De mannen lopen op mij af en willen een zak over mijn hoofd gooien. Ik vlieg ze aan en sla als een gek van me af. Voor ik er echt 1 knock out kan slaan snijd er een touw in mijn nek val. 1 man trekt me tegen zijn borst. Ik snak naar adem en probeer hem van me af te houden. Gelijk vliegen ook de andere 5 mannen me aan. Ze knopen de zak over mijn hoofd en binden mijn handen aan elkaar vast. 'Come.' zegt 1 man. Ze trekken me mee de kamer uit. Ik zie geen zak en heb geen idee waar we heen gaan. Het enige wat ik kan doen is ze volgen. en ik heb een hekel aan volgen...
Na een paar gangen door gelopen te hebben duwen ze me een kamer in. De deur achter me valt dicht. Met al mijn kracht probeer ik de touwen van mijn handen af te halen. Na een paar minuten lukt dat eindelijk. Zodra ik mijn handen los heb scheur ik de zak die over mijn hoofd zit kapot. Ik ram mezelf hard tegen de deur. Maar wat ik ook doe, ook deze deur geeft geen kik. Dan hoor ik een zacht gekreun. Meteen sta ik stil. Met een ruk draai ik me om. Daar ligt Skylar, met haar rug naar me toe. Haar schouders schokken van het huilen. Een seconde sta ik verstijfd van schrik. Zodra ik over de schrik heen ben loop ik zachtjes naar haar toe. 'Skylar?' Skylar reageert niet. Met al haar kracht probeert ze overeind te komen. Ik ga op de grond zitten en trek haar in mijn schoot. 'What did they do to you?' vraag ik geschokt. Skylar reageert niet. Het enige wat ze doet is huilen. Haar kleding is gescheurt en alles zit onder het bloed. Ik streel haar rug en trek haar zo dicht mogelijk tegen mijn borst aan. Skylar huilt mijn hele shirt nat, maar dat kan me nu niet schelen. Het enige wat ik zie is een huilende Skylar, mijn Skylar.
james bond pov
ik kijk zuchtend om me heen. het ene moment sta je jezelf in te prenten dat je goed moet opletten en t volgende moment lig je met n schotwond in n cel. wat gaat het leven toch heerlijk snel. er klinkt wat gestommel op de gang. ik luister naar de pratende stemmen. 'maybe we shouldn't do everything he said..." klinkt het aarzelend. "hmm i don't know, we don't really have something else to do.... he's gonna kill us" fluistert een andere stem. het is even stil. "maybe..." klinkt het dan weer aarzelend, "maybe we can ask Jack." er volgt weer een lange stilte. na een paar minuten klinken er meer stemmen op de gang en lopen de mannen weg. ik sluit mijn ogen 'maybe we can ask Jack' 'he's gonna kill us' 'maybe we shouldn't do everything he said' dat zeiden ze. zouden ze.... zouden ze serieus.... bereid zijn voor een opstand tegen Karl....?
AGENT 002
"Come in" Met een zucht loop ik M's kantoor binnen. Zonder me ook maar een beetje te groeten wijst M me een stoel en dwingt ze me te vertellen wat ik heb. "Ehm... well the good thing is I captured a man from the Black Swan, he tried to kill Jack but failled. He's in one of our prisons now." M knikt. "Well done. And what about Jack and Skylar?" Ik glimlach even zenuwachtig. "Ehm after I captured that man I brought him here. I didn't went back to that house because I heard Bond was spot in London. So I went to the place where they saw him. And there I saw they captured him. And I" "wait" onderbreekt M me, "Bond is captured?" Ik knik, "I followed the car. They went to a big building near the city. They brought him inside the building. I tried to come in there. But that's quit impossible. They guard the building extremely well. I guess it's the new basis of the Black Swan." M knikt. "Give me more information about this all. We need to know more about the new position of the Black Swan, we need to know more about Jack, Skylar and Bond ofcourse. Go back into the field and show me my enemies."
JE LEEST
Brown hair, blue eyes & a gun
AdventureSkylar is een 17 jaar oude geheimagent. ze werkt voor de MI6 en is nergens bang voor. Na een mislukte missie mag ze mee met 007. Skylar is nogal avontuurlijk en werkt zichzelf diep in de problemen zodra 007 haar uit het oog verliest. Wanneer Skylar...