Beat up by the wrong person

349 7 0
                                    

ik hoor de deur open gaan. ik lig in bed, ik heb alleen nog niet kunnen slapen. Ik hoor dat Jack zich omkleed en daarna naar de badkamer, ik heb uitgevonden dat die hiernaast zit, loopt. Die badkamer is echt handig. Je kunt er alleen maar komen via de deur die in deze kamer zit. Ik kan er dus ook komen, zonder dat ik het slot van de deur kapot hoef te schieten. Mijn pistool  heb ik, samen met de andere 2, weer terug gelegt in de kast. Morgen zal ik Jack vertellen dat ik me aan wil melden bij the Black Swan. Hopen dat het mag, het kan zijn dat ze me niet toelaten omdat ik officieel bij de MI6 werk. Maar goed, ik hoop dat Jack het voor me kaar krijgt, dat ik bij the Black Swan mag. Ik weet zeker dat M en Bond totaal niet verwachten dat ik dit ga doen. Die denken natuurlijk dat ik binnenkort vermoord word. Daarom zoeken ze waarschijnlijk ook niet naar me. Waarom zouden ze moeite doen om me te vinden? Ze hebben me immers niet nodig, ik ben alleen maar lastig. Jack komt terug de kamer in. Hij kruipt naast me het bed in. Ik heb mijn ogen dicht en doe alsof ik slaap. Ik weet niet waarom, maar ik heb nu geen zin in praten ofzo. Jack komt dichterbij me liggen. Ik voel zijn hand op mijn heup. Hij tilt mijn shirt een stukje op en schuift zijn hand eronder. Ik blijf doodstil liggen, met nog steeds gesloten ogen. Jack streelt mijn buik. Hij verschuift zijn hand steeds verder naar boven. ik voel dat ik een beetje begin te beven. Shit, straks merkt hij nog dat ik helemaal niet slaap. Jack raakt het randje van mijn bh aan. Ik adem langzaam uit, in de hoop dat hij blijft denken dat ik slaap. Jack legt zijn hand op mijn borst. Ik schiet met een ruk omhoog. Jack schrikt zich kapot en dondert op de grond. 'AAAH!' brult hij. ik schrik me nu op mijn beurt kapot. Jack staat op en kijkt me boos aan. 'Why did you do that!?' ik kruip een stukje bij hem vandaan. Jack kijkt woedend. 'Well, Why did you do that?!' Jack schreeuwt het bijna uit. ik knijp mijn ogen stijf dicht. Jack komt dichterbij. Hij tilt ruw mijn hoofd op. 'What's the matter with you?!' hij praat nu wat zachter, maar nog niet minder boos. 'Why are you so angry because of this?' ik kijk hem aan.  Jack laat mijn hoofd los en loopt bij me weg. 'Jack?' Jack loopt de deur uit en draait hem weer op slot. Ik laat me weer op het bed vallen. Is het nou echt zo erg wat ik deed? Waarom doet hij zo idioot? Is that Black Swan eigen? Want dan weet ik nog niet of ik me wel aan wil sluiten bij hun. Ik zucht en loop naar de kast. ik pak mijn pistool en kijk er naar. Het terug vinden van mijn pistool heeft me heel wat denk werk bezorgt. En ik haat nadenken. 

 JAMES BOND (P.O.V)

De Q heeft me net de uitslag van het pistool gegeven. Het ligt hier voor me. Ik pak het op. Met half trillende handen lees ik de uitslag. Eigenaar: the Black Swan, gebruiker: Mike W. Symmer. Ik spring bijna de lucht in van geluk. Die Q is echt fantastisch, hij is er gewoon achter gekomen van wie dit pistool was! Ik ren naar M. Nogal gestoort kijkt ze me aan zodra ik de deur van haar kantoor open smijt. 'We know it, we know it!!' ik smijt de uitslag op haar bureau. M begint te lezen. Een klein lachje, komt op haar gezicht. 'Go to Symmer and make sure he tells you everything he knows.' ik knik en ren het kantoor weer uit. Ik loop naar buiten. Mike W. Symmer. De Q had bij de uitslag in gezet waar die vent woont. Daar ben ik blij mee, want een adres is zeer handig als je iemand een bezoekje gaat brengen.

Ik kijk nog een keer goed op het briefje met het adres. Ik sta voor een studentenflat. Niet bepaald het type huis dat je je voorstelt als je denkt aan the Black Swan. Maar goed, het klopt echt. Ik haal mijn schouders op en loop naar binnen. Ik pak de lift, natuurlijk, op het moment dat de lift omhoog wil stappen er nog gauw zo'n 20 hinnikende grieten bij me in de lift. Het pistool dat ik in m'n hand heb duw ik maar gauw terug in de houder. Zo'n ding geeft altijd problemen bij dit soort coma-zuipende grietjes. Niet dat ik wat tegen ze heb hoor... ik stap uit de lift. Nu alleen het goeie nummer nog. Na een minuutje zoeken heb ik 'm gevonden. Ik kijk naar de deur. Ik zucht, vandaag zal ik aardig zijn. Ik druk op de deurbel. Na een poosje word er eindelijk open gedaan. Een jongen van een jaar of 25, met een zeer verwaarloosde haarexplosie staat in de deuropening. 'Yes?' vraagt hij. 'Hi, Could you tell me something about the Black Swan?' De jongen schiet in 1 seconde van rood, naar paars, groen, orangje, roze en weer terug naar rood. Best knap, ook maar 'es vragen hoe hij dat doet. 'Eeeehm.....' De jongen kijkt schichtig om zich heen. 'Why do you ask that?' ik haal mijn schouders op. 'interest.' De jongen knikt dom. 'Eeehm, I don't know what I gotta say about it.' Stamelt hij. 'So you're working for them?' Ik kijk hem doordringend aan. 'Well, eeehm, I....' binnen 1 seconde grijp ik hem bij zijn keel en duw ik hem de kamer in. 'Who are you working for, who is your boss?' sis ik in zijn oor. De jongen loopt rood aan. 'I, I...' Veel meer komt er niet uit. Ik grijp mijn pistool en hou het tegen zijn hoofd. 'Who are you working for?' 'I can't say. They would kill me.' ik zucht, 'I know they will. But they kill you or I kill you half.' De jongen kijkt me geschrokken aan, ik heb hem zo stevig vast dat hij amper nog kan ademen. 'Who are you working for?' De jongen begint van angst zo wat te janken. 'I can not tell you.'  Ik geef hem een trap, 'Who are you working for?' ik schreeuw het bijna in zijn gezicht. De jongen zegt niks. Ik zucht. Het volgende moment sla ik hem in zijn buik. De jongen rukt zich los en trapt me. Ik ontwijk zijn trappen. Hij springt op de tafel. Ik sla hem in zijn knieholtes en hij dondert van de tafel. Mike herstelt zich en trapt me tegen mijn enkels. Ik kan me nog net aan de tafel vastgrijpen. Ineens richt Mike een pistool op me. 'So now, we changed rolls.' sist hij gemeen. Ik kijk naar mijn pistool die een meter of 3 verder op ligt. 'I told you I won't tell you. But you didn't listen.' Ik knik, dat had hij goed gemerkt, mooi geformuleerd ook. Mike houd zijn pistool tegen zijn hoofd. 'Well, now I'm the one who asks you things. Who's M?' Ik grinnik. Deze vraag lijkt verdacht veel op de vraag die ik hem net stelde. Die vent heeft echt geen inspiratie. 'Who are you working for?' Mike duwt het pistool zo hard tegen mijn hoofd aan, dat het gewoon opvalt hoe gespannen hij is. Da's ook niet zo gek. Ik ben een oude vent, vaak genoeg mensen bedreigt en vermoord. Hij is nog maar een jochie, hij heeft waarschijnlijk nog nooit iemand bedreigt, laat staan vermoord. 'You're scared.' zeg ik. De jongen kijkt me boos aan. 'I'm not.' Ik knik. 'Oh yes you are.' Heel voorzichtig pak ik zijn pistool vast. Mike is zo gespannen dat hij amper snapt waar ik mee bezig ben. Ik pak hem het pistool af. Ineens draai ik Mike's handen op zijn rug. Mike begint zowat te gillen van pijn. Ik lach en duw zijn handen nog hoger. Nu begint hij echt te gillen. Ik lach nog harder, ik heb toch eigenlijk wel grappig werk. 'Listen,' sis ik in zijn oor. 'you are going with me to MI6. I don't care of you want.' 'but...' Ik luister niet naar de rest van de zin. Ik geef hem een harde klap op zijn hoofd. Mike valt bewusteloos neer op de grond. Ik zet hem op een stoel. Zo nu nog even MI6 bellen dat ze Mike op moeten halen, daarna ducktape zoeken om hem prachtig mooi in te pakken, zodat hij er niet vandoor kan.

---- een uurtje later ----

Ik kijk naar het jochie voor me. Mike W. Symmer. Nooit geweten dat mensen van the Black Swan zo makkelijk te pakken zijn. Maar goed, ik vind het niet heel erg. Best leuk om een keer niet gewond uit de strijd te komen. Ook goed voor de afwisseling. 'Who is your boss?' Ik kijk Mike streng aan. Mike haalt zijn schouders op. 'I don't know, I didn't met him yet.' Ik lach, wie kent zijn eigen baas nou niet. 'No, I'm serieus.' verdedigt Mike zich, zodra hij door krijgt dat ik hem uitlach. 'Some men say one of them is the boss. But nobody knows who it is. It could be everyone.' Ik kijk hem vragend aan. 'There must be someone who knows who your boss is. Because you guys are doing what the boss wants, I'm sure you won't listen to everybody there. You only listen to them he spoke to the boss or the boss himself.' Mike knikt. 'You're right. There is someone who gives the orders. But I don't know of he the boss is.' Ik zucht, wat heb ik hier nou aan? Ik besluit het over iets anders te hebben. 'The Black Swan has a girl. Where is she?' Mike kijkt me geschrokken aan. 'A girl?' Ik knik. 'Don't act like you're stupid. I know you were one of the guys who took her in that house a couple days ago.' De jongen kijkt naar de grond. 'There was a girl. She shoot a lot men dead in our office. After that exident I didn't see or hear her anymore. I thought they killed her.' Ik kijk hem geschrokken aan. 'They killed her?' De jongen knikt. 'She shoot around 8 Black Swan men dead. So I think they killed her. I'm not sure, but I think they did.' 'When did it happen?' Mike kijkt me vragend aan. 'Her shootparty?' Ik knik. '2 days ago. She beated up a girl who gave her food. After that she shoot the men dead. She was totally freaking out. Somebody took her away. And I didn't see her again.' Ik knik. Skylar wat ben je soms toch ook een idioot! Je weet toch dat je niet zomaar al die mannen moet gaan vermoorden, daar krijg je geheid problemen van! Waarschijnlijk hebben ze je nu vermoord. Stom meisje. 'Who took her away?' 'Jack.' antwoord Mike direct. 'Who's that?' 'I don't know. I don't see him that much.' Jonge, is het nou zo moeilijk om antwoorden te geven waar ik ook echt iets aan heb? Blijkbaar wel -zucht-. 

SKYLAR (P.O.V)

Ik staar uit het raam. Het regent. Nog steeds lopen er veel mensen door de straten van Londen. Veel met een paraplu. Ik zit nog steeds met mijn pistool in mijn handen. Mijn pistool, het enige middel waarmee ik vrij kan komen. De enige manier om terug te gaan, terug naar MI6. Ik zucht. Ik weet nog steeds niet of ik dat wel wil. En na dat gedoe net met Jack weet ik ook niet zeker of ik wel bij The Black Swan wil. Ingewikkeld leven dit. De deur gaat open. Ik schrik me kapot. Jack...! Ik heb mijn pistool hier nog!! Als hij er achter komt dat ik die heb word hij denk ik nogal boos. Zo snel ik kan schuif ik het pistool onder het kussen van de stoel en ga ik er boven op zitten. Hopen dat hij het niet ziet. 'Skylar. Come here.' Jack klinkt streng. Ik draai me naar hem om. 'Why?' Jack kijkt boos. Serieus, is hij nog boos over dat van zostraks?! 'Skylar come here!' Hij klinkt nu echt onzettend dominant. Zo dominant dat ik er niet tegen in durf te gaan. Ik sta op en loop naar hem toe. 'We gotta call the MI6. We give them one change to get you back. If they don't do what we ask them then you stay with me.' Ik kijk hem met grote ogen aan. Dus mijn toekomst gaat afhangen van die idioten bij de MI6?! Die klootzakken die niks geen moeite voor mij willen doen? Dacht het niet! Ik kijk Jack fel aan. 'No. I don't let you do that!' Jack begint honend te lachen. 'No? Girl, you got nothing to say in here. You gotta do what we say. You gotta do what I say. Nothing else. You got no rights anymore. You're just a girl who we got now. You're our own.' Ik staar Jack met grote ogen aan. Is dit de Jack van een paar dagen geleden? Die lieve Jack die voor me zorgde? Of is dit juist de échte Jack en was hij de afgelopen dagen gewoon aan het acteren? Het ziet er wel naar uit. Wat een klootzak! 'I don't. You got nothing to say about me. I got rights. And when I am out of here, I gotta make you totally broken.' Jack begint weer honend te lachen. 'Listen girl. You'll never get outta here. And you'll never do anything else  but listen to me.' Ik kan wel janken van woede, wat denkt Jack wel niet?! 'I...' Begin ik weer. Ineens voel ik een harde klap tegen mijn wang. Een seconde later krijg ik een helemaal klappen in mijn maag. Ik val op de grond. Jack trapt maar door. Ik kan geen kant op. Ik kan mezelf niet eens verdedigen. Jack trapt keihard tegen mijn hoofd. Ik raak half buiten bewust zijn. Jack lacht. Hij sleurt me bijna letterlijk op het bed. Hij steekt iets aan. Volgens mij een sigaret, maar dat weet ik niet zeker. Ineens voel ik een letterlijk vlammende pijn in mijn nek. Jack heeft de sigaret uit gedrukt in mijn nek. Ik gil van pijn. Ik krijg een keiharde trap in mijn buik. 'Don't scream!' sist Jack. Hij rukt mijn shirt uit. Ik probeer hem weg te duwen. Ik voel dezelfde vlammende pijn als net, nu op mijn buik. Ik krijg klappen tegen mijn hoofd. Jack trapt me vol in mijn buik. Er worden heel veel sigaretten op mij gedoofd. Ik kan niks meer doen. Ik kan mezelf niet meer verdedigen. Jack gaat maar door, net zolang tot ik van pijn flauw val.

Brown hair, blue eyes & a gunWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu