JAMES BOND P.O.V
Ik sta op van het bed waar ik het afgelopen halfuur op gelegen heb. Nu Skylar weer bij Jack is zal ik alles weer alleen moeten doen. The Black Swan, Jack en misschien zelfs nog wel de MI6. Waar moet ik beginnen?! Ik sta op en loop naar het raam. In de verte zie ik het hoofdkantoor van de MI6. Zal ik terug gaan? Zeggen dat ik niet dood ben en weer voor hun wil werken? Of zal ik voor mezelf werken, ondergronds? Ik zucht en kies voor het laatste. Ik start mijn laptop op en kijk bij de notities die ik heb. Het enige wat er staat is dat Jack de leider van de Black Swan niet meer is en dat ik geen idee heb wie dat nu wel is. Snel zet ik achter Jack's naam "Skylar" neer. Dan sta ik op en loop ik door de kamer heen en weer. Het is gekken werk om al deze criminelen te gaan zoeken zonder hulp. Gewoon letterlijk onmogelijk. Ineens herinner ik me weer wat Jack had gezegt. Hij gaat Karl vertellen waar ik ben. Nu pas dringt het tot me door: Karl, wie dat ook mag zijn, is de nieuwe leider van the Black Swan. En hij kan hier elk moment zijn...
JACK P.O.V
'Skylar, I need you for something.' Ik loop de kamer in waar Skylar is als ik weg ben. Skylar staat op en kijkt me vragend aan. 'For what?' Ik wenk haar en geef, zodra ze bij me is, haar een briefje. Het briefje is leeg. Nu kijk Skylar nog vragender. 'You gotta write on this note that James Bond's still alive and where he is now. After that you go to Karl and give him this. No matter what happeneds only Karl may see this note. I don't care what they're gonna do but you gotta make sure that he's the only one who reads it. You understand?' Skylar knikt. 'Good.' Ik geef haar een pen en dicteer wat ze op moet schrijven. Maar Skylar schrijft niet. Ze staart naar de grond, maar schrijft niks op. 'Skylar what are you doing?' Skylar haalt haar schouders op. 'I can't do this.' zegt ze terwijl ze me aankijkt. 'Why not?' zucht ik terwijl ik al aan zie komen waarom ze dit niet wil doen. 'He's always been my friend, my collegue. I can't give this note, then he'll die and it will be my fault then.' Ik schud mijn hoofd. 'Write this note Skylar. Write it now.' Weer schud Skylar haar hoofd. 'Skylar last change, write it or I'm gonna hurt you.' Skylar sluit haar ogen, maar weigert weer te schrijven. Ik sla haar hard tegen haar wang. Zo hard dat ze haar evenwicht verliest en bijna op de grond valt. 'WRITE IT!!' 'NO!!' Ik trap hard tegen haar schenen en duw haar op de grond. 'YOU GOTTA DO WHAT I SAY!!' 'No, Jack please.' smeekt Skylar. Ik trap haar hard tegen haar rug en benen. 'When you're in my house you gotta do what I say. When you're with me Bond and the MI6 are your enemies. Do you understand?' Skylar knikt. 'WRITE THE NOTE!!' Skylar blijft op de grond liggen en beschermt haar hoofd tegen mijn klappen. Ik sla en schop maar door. Totaal verblind van woede. Skylar gilt van pijn, maar blijft weigeren. 'Jack, please,' kreunt ze. Maar ik houd niet op. Ik schop haar overal waar ik haar raken kan. Na zo'n 10 minuten dringt het tot me door wat ik doe. Ik laat me op de grond vallen naast Skylar. Skylar krimpt ineen. Ik streel met mijn vingertoppen haar bovenarm. 'Skylar I'm so sorry.' zeg ik zachtjes. Skylar reageert niet. Haar hele lijf is 1 blok spanning en angst. 'Skylar please.' Ik strijk door haar haren. Weer reageert Skylar niet. Ik pak haar op en leg haar op het bed. Skylar bedekt haar gezicht in haar armen. Haar lichaam schokt, ik hoor haar huilen. 'Skylar.' Zachtjes streel ik haar rug. Langzaam ontspant Skylar weer een beetje. 'Skylar I'm so sorry. I didn't know what I did anymore. I'm really sorry sweetheart.' Skylar kijkt me aan. Ik veeg de tranen van haar wangen. Ze doet haar mond open om wat te zeggen. Maar ik ben haar voor en kus haar op haar mond. Skylar trekt haar hoofd van me weg. 'Why did you do that Jack? Do you hate me?' ze kijkt me doordringend aan. Ik schud mijn hoofd. 'No, how can I hate you?' Skylar haalt haar schouders op en draait van me weg. Ik ga achter haar zitten en sla mijn armen om haar middel. Teder streel ik met mijn neus langs haar nek. 'I'll never do this again.' zeg ik zachtjes terwijl ik haar zachtjes kus in haar nek. 'I don't believe you Jack.' fluistert Skylar. 'You will do this again when you're angry.' Ze draait zich half om en kijkt me aan. Ik schud mijn hoofd, 'I promise you, I won't.' Skylar schud zachtjes haar hoofd en streelt met haar vingertoppen mijn wang. 'Why won't you believe me. Don't you trust me?' Skylar haalt haar schouders op. 'In this world you can trust nobody.' Ik leg mijn hoofd tegen haar schouder. 'Why do you think that?' Skylar zucht en slaat haar arm om mijn middel. 'I found it out. Every person I trusted failed.' Met mijn vingertoppen streel ik langs haar borst. 'Won't you try to trust me again Skylar?' Ik til mijn hoofd weer op en kijk haar in haar ogen. 'I don't know.' zucht ze. Ik zoen haar op haar mond en druk haar achterover op het bed. Zodra ik stop met zoenen leg ik mijn hoofd in haar hals neer. 'I promise you. I'll protect you, nomatter what. I'll protect you, make you feel save, beautiful and loved.' Skylar streelt mijn rug. 'You can't.' ik druk een kus op haar borst. 'We'll see.'
KARL P.O.V
'What do you got for me? 2 van mijn mannen staan voor me. 'We've got bad news.' Ik haal mijn schouders op. 'Tell me.' De 2 mannen kijken elkaar aan. Nadat ik 1 keer keihard met mijn vuist op de tafel heb geslagen, ten teken dat ik dat 'tell me' meende, begint 1 van de 2 te vertellen. 'We've seen Mike today and he wasn't in his own.' Ik kijk ze dom aan. 'I don't care about Mike.' 'We know' zegt de andere snel. 'But the second part of the story will interest you.' Ik frons mijn wenkbrauwen. 'Suprise me.' 'He's working for Jack again.' Een moment is het stil. Er onstaat hevige kortsluiting in mijn brein. 'How do you mean: "he's working for Jack again"?' Weer kijken de 2 mannen elkaar aan. 'Well, like we said. Mike is working for Jack.' Langzaam knik ik. 'How's that possible...?!' 'Ehm...' *geen antwoord* 'JACK'S ALIVE?!?!!' Ik vlieg over mijn bureau de 2 kerels aan die als wijven beginnen te gillen. 'HE'S ALIVE?!?!!' De 2 mannen knikken met een bang hoofd van ja. Ik laat ze los en laat me terug in mijn stoel vallen. 'Jack's alive...' zucht ik met mijn ogen dicht. De 2 mannen kijken mij angstig aan. Ik open mijn ogen weer en sta op. 'Listen.' zeg ik met dreigende stem. 'You two get 2 days. After those days I wanna have the body of Jack in my office.' Ik kijk ze indringend aan. 'Dead.'
JE LEEST
Brown hair, blue eyes & a gun
AdventureSkylar is een 17 jaar oude geheimagent. ze werkt voor de MI6 en is nergens bang voor. Na een mislukte missie mag ze mee met 007. Skylar is nogal avontuurlijk en werkt zichzelf diep in de problemen zodra 007 haar uit het oog verliest. Wanneer Skylar...