JAMES BOND P.O.V
Met een zucht loop ik het krot weer in. Ik heb overal gezocht, maar nergens een spoor van Jack of the Black Swan kunnen vinden. Ze moeten toch ergens zijn?! Nou ja, dan beginnen we eerst maar met het opnieuw klaarstomen van Skylar. Waarschijnlijk is zij niet meer zo'n goeie vechter als ze was, aangezien ik er van overtuigd ben dat Jack haar er niet bepaald op uit heeft gestuurd voor missies. Ik loop de trap op naar boven. Er klinken stemmen uit Skylar's en mijn "kamer". Even ben ik bang dat de MI6 ons gevonden heeft, of erger: the Black Swan. Met getrokken pistool ram ik de deur open. Het arme ding begeeft het gelijk en valt met een klap op de grond. 2 mensen vliegen overeind. Ik trap de deur aan de kant en richt dan gelijk mijn pistool op degene die ik moest hebben: Jack.
Jack en Skylar vliegen overeind. Jack grijpt een pistool dat naast hem ligt. Hij begint als een gek op me te schieten. Ik ga snel achter de muur staan en schiet terug. In een flits zie ik dat jack Skylar door een of andere deur rechts in de kamer duwt. Hij gaat zelf achter een kast staan en schiet elke keer als ik m'n hoofd laat zien. Na nog een paar keer schieten is dat stomme pistool van mij leeg. Jack schiet nog 1 keer maar houd dan ook op. Voorzichtig loop ik de kamer weer in. Mijn pistool schuif ik over de grond naar Jack toe. Jack pakt het op en smijt het uit het raam. Een hefig getoeter en piepende-remmen-geluid volgt. Skylar staat achter de muur naar ons te kijken. Ik moet eerlijk zeggen dat ze veel beter naar Jack luistert dan naar mij. Als ik het gezegt dat ze daar moest blijven terwijl er gevochten gaat worden had ze dom meegedaan. 'What are you doing here Jack?' Ik kijk hem boos aan. Jack haalt zijn schouders op. 'I should be the one who's asking that. So, Bond what are you doing here with MY girl.' Jack schiet rakelings langs me heen bij het woord ''my'' terwijl hij het ook nog 'es met heel veel kracht zegt. 'How do you mean your girl.' Ik kijk naar Skylar. Net als Jack heeft ook zij geen shirt meer aan. Ook geen broek meer, gelukkig draagt Jack dat laatste nog wel. 'She's my girl. Everybody knows. You should've known also. What did you do with her?!' Jack komt dichterbij en drukt het pistool tegen mijn slaap. Ik reageer niet en kijk naar Skylar. Jack trapt me vol in mijn ballen. 'WHAT DID YOU DO WITH HER?!' Van pijn val ik op de grond. Jack trapt hard tegen mijn handen die beschermend voor mijn lul liggen. 'Nothing.' zeg ik zachtjes. Jack hurkt op 1 knie naast me neer. Weer voel ik het pistool tegen mijn slaap. 'Did you touch her?' Ik schud mijn hoofd. Jack slaat hard met het pistool tegen mijn hoofd. 'DID YOU TOUCH HER?' Mijn handen gaan uit reflex naar mijn hoofd. Zo'n pistool komt echt donders hard aan. 'Well?' Jack rolt me ruw op mijn rug. Met zijn pistool tegen mijn nek geduwt houd hij me stil op de grond. 'As you don't tell me the truth in 10 seconds I shoot.' Jack kijkt me doordringend aan en begint af te tellen. Ik kijk naar Skylar. Gelijk krijg ik een klap op mijn kop. 'Don't look at her.' Ik sta in gigantische tweestrijd. Aan de ene kant gun ik Jack de lol niet door te vertellen dat ik haar heb aangeraakt. Maar aan de andere kant weet ik dat Jack er totaal geen moeite mee heeft om mensen te vermoorden. Als ik niks zeg ben ik binnen 5 seconden dood. Skylar gaat dan mee met Jack en engeland word gepakt door de Black Swan. '3, 2, 1...' 'OKAY.' Jack haalt het pistool van me af en kijkt me aan. 1 seconde snak ik naar de adem die me de afgelopen 10 seconden werd ontnomen doordat Jack het pistool steeds harder in mijn strot douwde. 'I kissed her.' Jack kijkt me met een stom hoofd aan. 'You really think I am so stupid to believe that that's the only thing you did? Skylar is a beautiful girl. I'm not the only one who sees that. And you're always making love with every woman you meet. I know you.' Ik zucht en wil overeind komen. Gelijk trapt Jack me in mijn gezicht. Met een klap, en een bloedneus, kom ik weer op de grond terecht. 'What did you do?' Jack sist in mijn oor. 'I kissed her and touched her a little bit. That's all.' Jack knikt en komt overeind. 'That's what I wanted to hear. it's a pity for you that your not smart enough to know that immediently. But fortuently guns always make people smart.' Jack geeft me de kans om op te staan en wenkt Skylar. Zodra ze bij ons is zoent hij haar op haar mond. In tegen stelling tot wat ze bij mij altijd doet werkt ze bij Jack niet echt tegen. Jack stopt met zoenen en kijkt me aan. 'As I trusted you I would let her here. Because I actually can't use a girl now, times are difficult you know. But because I don't trust you, I take her with me.' Ik zucht. Dit was te verwachten. Jack geeft Skylar een zacht duwtje, 'Pack your stuff hon, we're going.' Hij trekt zijn shirt aan en kijkt dan weer naar mij. 'It's hard to see you suffer like this Bond. But we also know this game isn't for everyone.' Ik lach honend. Jack duwt Skylar de kamer uit. Jack draait zich nog even om. 'I'm gonna send Karl an e-mail or something to tell him that you're alive and that you're here. I don't know how long you will live after that news. But, good luck.' Dan loopt hij samen met Skylar weg.
M P.O.V
Samen met Tanner zit ik in mijn kantoor. 'What are we gonna do now M?' Tanner kijkt me vragend aan. Ik haal mijn schouders op. 'I first wanna have Skylar back.' Tanner speelt met zijn pen. 'Skylar isn't dangerous for England. The Black Swan is. We won't you have them first?' Ik loop naar het raam. 'When we've got Skylar then we also have a lot information about the Black Swan, Jack and if we're lucky... Bond.' Tanner loopt achter mij aan. 'You think he's still alive? The Black Swan murdered him.' Ik haal weer mijn schouders op. 'I don't know. Skylar can tell us I hope. Make sure we capture Skylar.' Ik draai me om naar Tanner. 'But please make sure that they're not gonna abuse her again. When we make one extra mistake with her the consequences will be huge.' Tanner knikt en wil de kamer uit lopen. 'Tanner, can you call 002 for me please?'
Agent 002 zit voor me aan mijn bureau. Het is een man van rond de 40. Een beetje kalend en een fantastische agent. 'So, I've got a new mission for you.' Ik schuif een map met documenten naar hem toe. "top secret" staat erop. 002 kijkt me aan en opent dan de map. Na een paar minuten zeer geïnteresseerd lezen, staat hij op. 'How can I do this in my own?' Hij kijkt me vragend aan. 'You're the best agent we have. You'll find a way.' 002 lacht schamper. 'Bond's dead.' gaat hij dan verder, 'why should I look for him?' 'Because I wanna make sure that he is dead. He was a great agent. As the Black Swan has a new leader and Bond lives then he is in a big danger.' 002 schud zijn hoofd. 'You want me to look for a dead one. You told me I'm your best agent, why can't other agents do this? A dead human-being won't run away.' Ik zucht. 'This is just one of the things I ask you to do. It isn't the most important thing. Do everything what's in that document and you'll have the time of your life.' Ik wijs naar de deur als teken dat 002 kan vertrekken. Hij snapt de hint. 'Owh, 002.' Hij draait zich weer om en kijkt me aan. 'All of the guys who I send you to are very dangerous. Be carefull.'
MIKE P.O.V
Met open mond kijk ik naar Skylar. 'You've got her! Jack you've got her!' Jack knikt. 'I know. So that means that you don't have to look for that car anymore.' Gelijk maak ik een vreugdesprong in de lucht. 'You're serious? I don't have to search that stupid car in this huge city anymore?!' Met een big-smile spring ik in het rond. Jack knikt. 'But.. Now I want you to look for this car.' Hij geeft me aan briefje. Gelijk stop ik met springen. 'Seriously?!' Skylar lacht en laat zich op het bed vallen. 'Come on Jack, you must be joking.' probeer ik nog. Jack sleurt me aan mijn oor naar de deur. Hij opent hem en trapt me naar buiten. 'Black Mercedes.'
SKYLAR P.O.V
Ik kijk hoofdschuddend toe hoe Jack Mike letterlijk naar buiten trapt. 'You're mean Jack, really, really mean.' Jack komt naar me toe. 'You're here for around 10 minutes and you start nag already?' Ik haal mijn schouders op. Jack komt naast me zitten. Hij drukt me achterover op het bed en kust me op mijn mond. Na een poosje gezoent te hebben kom ik overeind. 'Jack, may I ask you something?' Jack kijkt me achterdochtig aan. 'You may, but I don't know if I will answer the question.' ik knik. 'Where is my father?' Jack zucht diep. 'I don't know. Karl must have him now.' Ik kom overeind en leg mijn handen tegen zijn borst. 'You must save him Jack. He's my father please, save him.' Jack duwt me achterover en gaat van het bed af. 'I've got much things to do now. I don't know where your father is and what Karl's gonna do with him. I can't save him now.' 'Please Jack.' Ik kom ook van het bed af. 'Please do it for me.' Jack zucht en kijkt me aan. 'I'm no hero Sky. I'm just a criminal who wants his gang back. I'm no hero.' Ik leg mijn hand op zijn arm. 'You're my hero Jack.' Jack zucht diep en sluit mijn ogen. Dan schud hij mijn hand van zich af. 'It ain't gonna happen.'
JE LEEST
Brown hair, blue eyes & a gun
AdventureSkylar is een 17 jaar oude geheimagent. ze werkt voor de MI6 en is nergens bang voor. Na een mislukte missie mag ze mee met 007. Skylar is nogal avontuurlijk en werkt zichzelf diep in de problemen zodra 007 haar uit het oog verliest. Wanneer Skylar...