Last day in my building

329 6 1
                                    

SKYLAR P.O.V

'NOOOOOO BOOOOOND!!' Ik vlieg naar de dode James toe. 'STAY THERE!' Jack schiet vlak voor mijn voeten in de grond. Als bevroren sta ik stil. Ze schoten hem dood. Jack liet James dood schieten. James Bond is dood... Niet James, alsjeblieft niet James!! Langzaam dringt het tot me door. James is echt dood, vermoord in opdracht van Jack. Ik laat me op de grond zakken. Daar ligt hij op de grond. Karl schopt ruw het dode lichaam aan de kant. James is dood. James is dood.

Een poosje later komt Mike eraan rijden met een nieuwe auto. Jack en Karl steken de andere 2 in de fik. Ik zit nog steeds levenloos op de grond. Karl komt naar mij toe en sleurt me letterlijk de auto in. 'Mike I wanna have a word with you in my room when we're back at basic.' hoor ik Jack zeggen. Mike knikt, hij kijkt behoorlijk bang. Ik snap wel waarom, maar het kan me nu helemaal niets schelen. Jack heeft James gewoon neer laten schieten. Achter me hoor ik allemaal sirene's. Ik sluit mijn ogen. James is dood.

Een poosje later word ik door Jack op het bed geduwt. 'You gotta sleep. Goodnight.' zegt hij. Voor ik ook maar iets kan zeggen loopt hij weer de kamer uit. Na een paar minuten komt hij terug, samen met Mike. Mike kijkt me bang aan. Ik draai mijn rug naarp hem toe. 'Mike.' hoor ik Jack zeggen. 'I thought you understood me when I told you that when someone of you left this room I'll kill the other.' Mike mompelt iets. 'But, Skylar left the room, didn't she?' 'But...' 'LISTEN TO ME!!' Ik kan de klap die Mike krijgt gewoon horen. Wat is Jack toch ook wreed eigenlijk. 'You should've take care of her, and protect her, just like I do. But you let her slip out to your fingers. She was kidnapped by the MI6 and you were looking at it!!' Weer een klap. Mike begint te gillen. Nu vind ik het mooi geweest. 'Jack wait...' Met een boos gezicht kijkt Jack mij aan. 'Mike couldn't help it. And even did I. James came into the room and attacked me and Mike. We had no change. I'm sorry.' Jack zucht en laat zich op het bed vallen. Volgens mij is hij er niet blij mee dat ik voor Mike op kwam en tegen hem in ging. 'Why did he do this?' Langzaam haal ik mijn schouders op. 'The MI6 wants me back. But I don't wanna go back. I guess that's the reasson.' Jack begint te lachen. 'So that's the reasson? They're really idiots. By the way, Bond broke in to our computersystem. He failled.' Dan kijkt hij weer naar Mike. 'You can leave.' Mike weet volgens mij niet hoe snel hij er vandoor moet gaan, maar hij is sneller dan het licht de kamer uit. Jack komt naast mij zitten. 'Did he hurt you?' Ik schud mijn hoofd. 'Not really. Maybe only my mouth because of the ducktape.' Jack trekt me tegen zich aan. 'Ducktape? How old fashion.' mompelt hij. Voorzichtig drukt hij me naar achteren en kust me op mijn mond. Ik leg mijn handen in zijn nek. Jack stopt met zoenen. Hij trekt me mijn shirt uit en kust me overal in mijn hals. Ik sluit mijn ogen, terwijl ik probeer niet aan James te denken. Ik voel Jack's handen overal op mijn lijf. Er gaan rillingen door me heen, zeer irritant. Jack trekt ook zijn eigen shirt uit. Nu pas zie ik dat hij nog gespierder is dan ik dacht. Volgens mij heb ik mijn mond wijd open, want Jack begint te grinniken. Langzaam glij ik met mijn hand over zijn buik. Ik heb serieus nog nooit een jongen gezien met zoveel spieren. Jack kust me weer zachtjes op mijn mond. Zijn handen maken de knoop van mijn broek los. Voorzichtig trekt hij hem uit. Ik leg mijn handen op zijn rug. Jack draait zich om en trekt me op zijn buik. Hij laat me los en kijkt me aan. 'I love you.' zegt hij lief, terwijl hij door mijn haren woelt. 'I love you too.' Ik geef hem een kusje in zijn hals. Hij drukt mijn hoofd op zijn borst. Ik doe mijn ogen dicht. 'You're beautiful Skylar.' fluistert Jack. Ik haal mijn schouders op. Dat valt nou ook nog wel mee. Opnieuw zie ik James weer bloedend op de grond liggen. James is dood. Ik knijp mijn ogen stijf dicht. Jack streelt mijn rug terwijl hij sus-geluidjes maakt. Maar ik kan de gedachte niet meer uit mijn hoofd krijgen. James is dood. James is dood.

JACK P.O.V

Ik word wakker van een keihard gebonk op de deur. Skylar ligt op mijn borst en word er ook wakker van. Ik stap snel uit bed. 'Jack Jack!!' het is Karl, meteen ben ik klaarwakker. Ik doe de deur open, Karl stuift naar binnen. 'What's the matter?' Volgens mij is er echt iets goed mis, anders gedraagt Karl zich niet zo. 'The MI6,' hijgt hij. 'The MI6.' 'What do you mean?' 'They... they....' Karl heeft volgens mij nogal hard gerent, want hij is helemaal buiten adem. 'What's the matter Karl. Tell it, NOW!!!' 'They're coming, with around 20 agents and a lot of police!!!' Ik kijk hem stom aan. En daarom moet hij mij zo ruw wakker maken? Ik sliep net zo lekker... 'Where are they?' 'Somewhere in this building. 10 of our man died already. They're coming for you and Skylar. They wanna kill you both!' Skylar stuift uit bed. 'I thought they want me back?!' Karl kijkt lachend naar de shirtless Sky. 'Oh yes they want ya babe. But they want you dead.' 'Hmm, that is disappointing.' zucht Skylar. Ik sein met mijn ogen naar haar dat ze de badkamer in moet. Karl's ogen vallen bijna uit zijn hoofd. Klein kind. 'So, what are you doing here when they're coming?' Ik grijp Karl bij zijn haar en draai hem naar mij om. 'Warning you boss.' Met 1 beweging pak ik zijn pistool van zijn been en hou het tegen zijn hoofd. 'Shoot them down. Let nobody survive. Shoot them, and do it NOW!!' Ik duw hem de kamer uit en gooi het pistool achter hem aan. Karl gooit de deur achter zich dicht. 'Why do you have to be so mean Jack?' vraagt Skylar terwijl ze aangekleed uit de douche komt. 'I am the boss now, but I wanna stay the boss. This man aren't sweet MI6-agents you know. This man wanna rule, no matter what.' Skylar haalt haar schouders op. 'You'll know it.' 'Oh yes I do.'

Overal in het gebouw hoor ik schoten. Er word flink gevochten zo te horen. Ik kan voelen aan Skylar dat ze het liefs nu naar beneden rent en mee vecht. Alleen, aan welke kant zou ze dan vechten? Maar goed, ik heb een ander plan. 'Skylar, go on the bed.' Skylar kijkt me met een dom hoofd aan. 'Go on the bed, now!' Met een zucht laat ze zich op het bed vallen. Ik pak 4 geladen pistolen uit de kast. Beneden word steeds erger geschoten. Met de pistolen in mijn hand ga ik naast Skylar in bed liggen. 'Won't you fight also?' vraagt Skylar. Ik sla mijn armen om haar heen en druk mijn neus in haar nek. 'I'm fighting, you only can't see it yet.' 'Owh...' Na een poosje houd het schieten beneden ineens op. Ik hoor mensen de trap oprennen. Skylar kijkt me aan. 'Won't you go to fight now?' vraagt ze. Ik schud mijn hoofd en gebaar dat ze stil moet zijn. 'But Jack.' 'Be quiet.' 'They're gonna kill us.' 'SSST be quiet!!' Ik kijk Skylar boos aan en duw haar gezicht in het kussen. Waarom snappen vrouwen niet hoe je je mond moet houden? Als ze ons nu horen gaat mijn hele plan mis. En dat is dan haar schuld. Dan is het haar schuld dat we allebei vermoord worden. Ineens vliegt de deur open, 5 gewapende MI6-agenten stuiven onze kamer in. Voor ze door hebben wat er gebeurt, en voor ze de kamer konden rond kijken, schiet ik ze in een flits allemaal dood. 'Lay them in the bathroom!' Ik laat Skylar los en zo snel mogelijk sleept ze de 5 naar de badkamer. Net op tijd zijn de lijken weg, want de volgende groep komt er alweer aan. Ook bij deze doe ik precies hetzelfde. In 1 seconde schiet ik ze neer. Ook deze , 'kerels sleept Skylar naar de badkamer. Word vast gezellig daar. Ik luister, er is geen geluid meer op de gang. 'Listen toe me,' zeg ik tegen Skylar, 'you gotta go out of thuis building. Shoot everyone abonnee isn't vorm he Black Swan down, everyone. Let nobody alive. and warning all my men. They have toe leave the building. You've tot three minutes. If you're nog out of thuis building ten you die. Understood?' skylar kijkt me vragend aan. 'what are you gonna do?' Ik druk haar een timer in haar hand. 'You have to be out of the building when the alarmclock's ringing. Noord matter wat. Warning my men hand shoot everybody else down. Three minutes, three minutes for gok hand all my men toe rescue yourselves.' Ik druk op de ''aan-knop'' van de timer en duw skylar haar pistool in haar handen. Skylar rent de kamer uit. Met een ruk trek ik de kast open. Onder in ligt een prachtig en vooral gigantisch groot bommetje. het ding is groot genoeg om dit hele gebouw op te blazen, en dat is dan ook precies wat ik er mee ga doen. ik sleep het ding de gang op. in een flits schiet ik nog een laatste MI6 agent dood. In de gang liggen meerdere lijken. Heerlijk uitzicht. Ik kijk op mijn horloge, de 3 minuten zijn om. Voor de laatste keer kijk ik mijn kamer in. Dat gaat straks lekker fikken. Ik pak mijn aansteker en steek het lont van de bom aan. Zo snel mogelijk ren ik de trap af. Ik duw mensen op zij, overal word op me geschoten. Gek genoeg ontwijk ik alles. Een paar seconden later vlieg ik het gebouw uit. Er volgt een gigantische knal, mensen gillen het uit, ze beginnen te huilen. ik kijk hijgend achter om. Ik heb het gehaald. De bom had zo'n onmenselijk kort lont, maar ik heb het gewoon overleefd.

Brown hair, blue eyes & a gunWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu