Fatum.

10.4K 572 391
                                    

Dzień za dniem. Noc za nocą. Tydzień za tygodniem. Miesiąc. Już tak długo nie widziałam Jeffa. Myśli, że mnie zostawił są nie do zniesienia. Moje ciało nadal pamięta te pocałunki i ten bul. Otwieram oczy. Unoszę się do pozycji siedzące. Powoli przeciągnęłam się i wstałam leniwie. Od czasu do czasu ziewając zeszłam na dół. Rozglądałam się po kuchni w poszukiwaniu cioci Sandry.

- Ciociu. Wstałaś?

- Abisiu choć tu na chwilę.- Głos dochodzi od strony drzwi wejściowych. Ciekawe co się stało?

- O co chodzi.- Ziewnęłam. Po chwili moim oczom ukazał się obraz dwóch mężczyzn na niebiesko.- C..co się stało?

- Panowie ci wytłumaczą.- Gestem dłoni wskazała na nich po czym skrzyżowała ręce.

- Ty jesteś Abigail Fillberk, tak?- Przytaknęłam głową.- Z zeznań sąsiada ktoś wychodził z tego domu miesiąc temu o 3:20 rano. Od razu zadzwonił do nas na policję. Cz wiesz kto to był?- Wzdłuż mojego kręgosłupa przeszedł mnie dreszcz.

- N..nie.- Jęknęłam.

- To był Jeff The Killer. Złapaliśmy go dwa tygodnie temu.

- Gdzie on teraz jest?!

- W areszcie. Czeka na proces. Prawdopodobnie wyrokiem będzie dożywocie , lub kara śmierci. Czy on tu był kiedykolwiek i zrobił ci coś złego?

- Abi...powiedz prawdę. On już nic ci nie zrobi.- Sandra się odezwała genialna. Poczułam niewyobrażalny ból brzucha. Skuliłam się i głośno jęknęłam. Moja ciocia  zadzwoniła po karetkę. Następnie zemdlałam. Po kilku minutach byłam już w szpitalu. Gdy się wybudziłam przywitał mnie ten sam doktor.

- Panie doktorze gdzie oni mnie wiozą?

- Na UZG brzucha. Mam pewne podejrzenia.- Po chwili doktor posmarował mi brzuch jakimś mazidłem i delikatnie przyłożył krążek. Musiał omijać moją ranę. Cały czas patrzył na ekran komputerowy. Powoli przeciągał go w jedną , a potem w drugą stronę. Nareszcie skończył , a ja wytarłam maź chusteczką.

- Panie doktorze. Co się stało.- Podrapał się po swojej łysej glacy.

- Nooooo.......cóż. Abigail. Nie będę ukrywał. - Odwrócił monitor w moją stronę. Ujrzałam małą kulkę.- Jesteś w ciąży.

----------------------------------------------------------------------

Koniec

:-3

Jeff The KillerOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz