*Fabian szemszöge*
Lefelé baktattam a lépcsőn. Melody a nagyiéknál volt, anyáék dolgoztak, így egyedül voltam a házban.
Lementem a nappaliba és bekapcsoltam a TV-t. Gondoltam, nézek egy jó filmet. Horrort, természetesen.
Életem legrosszabb döntése...
Azóta gyakorlatilag nem nézek horrort.
Na mindegy, elmesélem azért.
Szóval kiválasztottam egy filmet. Nem emlékszek már mi volt a címe, de azt tudom, hogy rém unalmas volt. Vér és belek, egy ronda sorozatgyilkos...
Addig a pontig, ameddig el nem kezdtem kopogást hallani. Az emeletről jött.
Összerezzentem a hangra, de nem ijedtem meg túlságosan.
Biztosan csak a macska...
Néztem tovább a filmet, amikor eljutott a tudatomig, hogy a macskánk múlt héten döglött meg, kutyánk, papagájunk, hörcsögünk vagy más állatunk pedig egyáltalán nincs.
Lekapcsoltam a TV-t és a konyhába igyekeztem, teát készíteni magamnak. A konyha közelebb volt az emelethez, innen pedig még jobban hallatszódott a kopogtatás.
Mi a franc folyik itt? Ha valaki szórakozik velem esküszöm, leütöm!
Eldöntöttem, hogy utánnanézek a dolognak.
Menőnek éreztem magamat, szóval elvettem a legnagyobb konyhakést, amit találtam és elindultam, egyenesen fel a lépcsőn.
-Állj!-hallottam meg egy hangot és elejtettem ki a kést a kezemből.
-Ki az?-kérdeztem, hangom kissé megingott.
-Kérlek, ne ijedj meg.-mondta az illető. Egy lány hangja volt.
Még mindig félig a lépcsőn álltam, földbe gyökerezett lábakkal.
-Komolyan mondd már el ki vagy.
-Mindent elmondok. De követned kell az utasításaimat. Ne félj tőlem.
De marhára félek...
-Rendben.-egyeztem bele. -Mit tegyek?
-Fordulj meg és úgy gyere fel a lépcsőn. Háttal a tükörnek.
-Az emeleten vagy?-kérdeztem.
-Igen. Pontosabban az emeleti tükörben.
Mi van?
Bevallom, teljesen beparáztam. Háttal álltam a tükörnek, ahogyan a belőle jövő hang utasított.
-Állj. Ott jó lesz!
Megálltam.
És most mi lesz? Megtámad? Leszúr egy késsel?
-A nevem Zoe Hardley, 17 éves vagyok és esküszöm, nem vagyok kísértet. És halott sem.-fedte fel végre kilétét.-Sorozatgyilkos meg végképp nem.
-Mivel tudod ezt bebizonyítani?-kérdeztem.
-Ha az lennék, már rég bántottalak volna.-felelte.
-Akkor mi vagy?
-Egy ember.
-Nem lehetsz az. Egy ember nem lehet bent egy tükörben.
-Elolvastad a tükör legendáját?-kérdezte. -Mert igaz. Így kerültem ide be.
-Badarság...-suttogtam.
YOU ARE READING
Reflection(hungarian) //befejezett//
Mystery / ThrillerZoe Hardley 'catoptrophobiaban' szenved, ami annyit tesz, hogy fél a tükröktől... És nem is oktalanul. Egy véletlen folytán egy régi tükör fogságában ragad. És csak egy módón juthat ki...