Közlemény

431 32 6
                                    

Sziasztok!

Ez egy magyarázkodó "beszéd" lesz, amit minden történetembe posztolni fogok és amiért előre elnézést kérek, hogy végig kell olvasnotok.

Igazából nem is tudom honnan kezdjem. Azt hiszem, az előző és a mai nap nekem teljesen betett. Fárasztó volt, az átlagosnál ezerszer stresszesebb és pont úgy érzem magam, mint egy felmosórongy. Mindegy is, nem szeretnék erről különösebben beszélni, de lényeg a lényeg, hogy rájöttem valamire. Igazából nem most jöttem rá, hiszen eddig is ott volt és nagyon jól tudtam mi a helyzet vele, de próbáltam nem tudomást venni róla.

Ez pedig az időhiány.

Próbáltam beosztani a dolgokat, hogy jusson időm tanulni és sztorikat írni is, de nem megy. Nem megy és egyszerűen végzősként nem engedhetem meg magamnak, hogy mást csinálok tanulás helyett. Mert igen, bevallom hogy sokszor inkább feljöttem ide részeket írni, mint hogy leüljek a fenekemre tanulni, s ezáltal nem nyújtottam a maximumot vagy legalábbis az én nézőpontomnak megfelelő eredményt órákon/dolgozatokon. És ez így nem jó. Ez így nagyon nem jó, mert a jövőm függ tőle, mondhatni az életem és... higgyétek el, inkább jönnék ide fel írni, mint verseket elemezni egyfolytában, meg földrajzi helyeket és történelmi dátumokat magolni... de nem megy. Nem megy így tovább. Plusz elvileg angol nyelvvizsgát is le akarok tenni már egy ideje, de annyira rohadtul rosszul megy a speaking, hogy vagy be kell gyakorolnom rendesen vagy el sem megyek vizsgázni.

Na már most, gondolkodtam azon, hogy itt hagyom a Wattpadot egy időre. Se szó, se beszéd eltűntem volna egy kicsit, de rájöttem, hogy ezt nem tehetem meg veletek, az olvasóimmal és magammal sem, mert az írás azon dolgaim közé tartozik, ami kicsit kikapcsol és ahol akár ki is írhatom magamból, ami bánt vagy frusztrál, meg persze ti mindig feldobtok a kedves és ösztönző kommentjeitekkel, aminek nagyon hálás vagyok és nagyon örülök és nagyon nagyon szeretlek titeket ezért ❤︎

Szóval maradok, semmi pánik (már ha van egyáltalán aki pánikolt xD)

Viszont van egy kérésem. Egy kérésem, amit nagyon szeretném ha megértenétek. Nem fogom senki fejét se leharapni ha netán nem olvasta ezt és megteszi, de:

Kérlek ne kérdezzétek, mikor jönnek az új részek.

Aki kérdezett, biztosan kapott már olyan választ tőlem, hogy: "igyekszem hozni az új részt". Higgyétek el, én lennék a legboldogabb ha minél hamarabb meg tudnám írni, de nem megy. És oké, rákérdeztek és megértem, hogy érdekel mikor jön a rész, de... engem ez kicsit stresszel. Stresszel, mert tudom hogy kéne részt hoznom, de egyszerűen nincs mikor, ha meg van és végre megírom, akkor meg egy másik sztoriba kapom ugyanezt a kérdést, hogy mikor lesz már rész meg stb., stb.

Mert igen, van bennem egy ilyen hogy nem szeretném cserben hagyni az olvasókat, ám mégis ezt érzem sokszor, mert nem jönnek elég gyakran a részek.

Tényleg csak ennyit kérnék: egy kis megértést a következő fél évben, ameddig lejár minden hajcihő körülöttem, elrendeződnek a dolgaim, megvan a jövőképem, leérettségizem és nyugalom lesz. Ennyi.

Félre ne értsetek, részek azok lesznek. Ritkábban és leginkább hétvégenként, de lesznek.

VISZONT!

Nem minden történetből és szeretném, ha ezt tiszteletben tartanátok, mert most leírok ide egy listát az összes sztorimról, hogy mire számítsatok az elkövetkezendő félévbe és mire ne. Sajnálom, szelektálnom kellett. Mostanában csak szelektálásból állnak a mindennapjaim.

Ami marad és amiből biztosan kaptok részeket:

- Zombie Apocalypse

- Lucifer's Bastard

- My Villain

- Üzenem neked: Fangörcsöm van

Ami kétséges, hogy megengedhetem magamnak, hogy részt hozzak belé, így ne nagyon számítsatok rá:

- Captured in your web

- Silly Neighbours

- Superhero Confessions

Amibe idkőzönként még jön valami:

- All the Stuff

- The Mature Soul of Mine

- Plot Shop

- Counting Down (azon belül meg az 'Our Summer' ami új határidőt kap: JANUÁR 1)

Ami biztosan szünetel, mert nem lesz időm (vagy nincs ihletem) hozzá:

- Heathens

- Tear In My Heart

- YouTube College

Amit pedig karácsonyig be szeretnék fejezni:

- Reflection

- Frozen December (amibe rájöttem, hogy nem tudok mindennap részt hozni, sajnálom. De majd képek/idézetek helyettesítik a részeket)

Köszönöm szépen mindenkinek a megértést! ❤︎

Nagyon sajnálom, hogy ez most így alakult.

Reflection(hungarian) //befejezett//Where stories live. Discover now