*Fabian szemszöge*
Enyhe szívroham ért, amikor Zoe megjelent a tükör előtt.
-Ne nézd a tükröt!-szólt rám, én pedig engedelmeskedtem. -Eldöntötted?
Bólintottam.
A válaszomra várt.
Igazából rengeteget vaciláltam a dolgon. Megéri-e, hogy segítsek neki? Tényleg igazat beszél vagy csak játszadozik velem? Ám végül meghoztam a döntésemet.
-Segítek.-jelentettem ki.
-Köszönöm.-hallottam meg a hangján, mennyire hálás.
-Hogyan kezdjem? Hová menjek?-kérdeztem.
-Itt lakom én is San Franiscoban.-mesélte. -A Golden Gate északi oldalán.
-Most is ott vagyunk.-mondtam.
-Tényleg? Pontosan hol?
-A központtól nem messze, a Castle Street-en.
-A gazdag negyedben vagyunk?
-Öhm...ja. Így hívják ezt a helyet?
-Még szép.-bólintott. -Minden befolyásos ember itt lakik. Gondolom a te családod is az. Mit dolgoznak?
-Rider's vállalat.-vontam vállat.
Bólintott.
-A mi házunk a Legend Street-en van, a 18-as szám alatt. Egy kétemeletes tömbházszerűség, a második emeleten lakunk. Ne lepődj meg a rumli miatt a folyóson. Mrs.Watson, aki alattunk lakik mindenfélét gyűjtöget. Söröskupakoktól kezdve macskaalom dobozig.
-Te jó ég!-jegyeztem meg.
Zoe elnevette magát.
-Én felkészítelek a legrosszabbra amire számíthatsz. Elmondanád, hány óra van?-kérdezte.
-Déli fél egy.-néztem az órámra.
-Akkor apa már otthon van.-bólintott. -A neve James Hardley. Kék szeme van, barna haja. Fel fogod ismerni. Néha szemüveget hord.
-Más információ?-kérdeztem.
-Van egy bátyám, Zeke. Vörös mint én, zöld szemű. Hajlamos bunkó lenni és türelmetlen, de hatalmas szíve van. Ne vedd zokon, ha véletlenül kitalál dobni a házból.
Felnevettem.
-Felkészülök a totális agresszivitásra.-jegyeztem meg.
-Ugyan! A családom nem agresszív. Csak valószínüleg nem fognak hinni neked.
-És akkor hogyan akarod, hogy ide hozzam őket?
-Gazdag vagy, győzd meg őket.
-Pénzzel?
YOU ARE READING
Reflection(hungarian) //befejezett//
Mystery / ThrillerZoe Hardley 'catoptrophobiaban' szenved, ami annyit tesz, hogy fél a tükröktől... És nem is oktalanul. Egy véletlen folytán egy régi tükör fogságában ragad. És csak egy módón juthat ki...