Dear diary,
Alas kwatro pa lang sa kadlawn, nag-siga na akong mata. Nag-hagok pa hastang lubot sa akong stepmom og stepsisters, pero naglihok nako's balay. Kani laging muchacha atong peg. Pero sige lang, ana man gud sila nga early bird catches more worms. Pwede kaha nakong ipakaon sa mga kontrabida ang worms, diary? Charot! I'm not like that, diary. Syempre, good girl baya ko.
Naa ko ron sa may karsada nag-atang og moaging tricycle na akong masakyan padung merkado. Kihanglan mangompra og sayo aron naa'y lamyon ang mga yawa nga kontrabida aning istoryaha.
Kasabot ko nga nihit kaayo ang sakyanan ing-arong orasa. Ngitngit pa baya. Pero lima na ka tricycle ang ni-agi sulod sa twenty minutes nga pagbarog nako. Nahibong ko nganong 'way nihunong nga tricycle nako bisa'g usa. Tsk!
"Tsk, unsa man ni oi! Dapat baya ko mahuman og sayo sa akong mga buhatunon. Klase pa ko'g 7:30."
Mao nang sa akong ka-desperada, pagkakita nako nga naa'y nagpadung na tricycle, nibarog ko tunga sa karsada aron harangan to. Kihanglan na jud kong makasakay. DMD nang pang-deadma sa mga driver nako ha. 'Wa nako kauyon. Basin nagtuo silang 'wa koy pamlete. Excuse me, bisa'g ipa-keep the change pa nako nila. Chos!
Naa na ang tricycle, diary. Hapit na. Yawa, nakapiyong ko's ka-intense!
1... 2... 3...
'Di sad siguro ko maligsan oi.
4... 5...
Nakadungog ko nga nihunong ang tricycle. Ni-smile ko and then opened my beautiful eyes. Finally, makasakay nako!
"Hay, salamat, kuya! Kahibaw ba ka, ganina pako sige'g huwat diri—"
"AHHHH!!!" shagit niya nga wagas og bulabog kaayo.
"Ngano ka, 'ya?"
"Ahhh! Naa'y saninang naglutaw! Tabaaaang! Gi-ungo ko!"
"H-huh?"
"Saninang naglutaw! Ahh-ahhh-ahhh—" And then he fainted. Luh, seryoso? Nakuyapan jud? Wa ko'y sala ana, diary, ha. Siya ra'y nag-assume nga naa'y saninang naglutaw. Buot-buot pud s'ya.
Ang resulta diary, naglakaw na lang ko padung merkado. Gibiyaan nako ang driver didto, bahala'g nakuyapan siya. Insulto, ha. Na-bwisit ko. Unsa daw? Saninang naglutaw? Gi-ungo? Hala ha, sauna nukos ra man ilang itawag nako. Karon kay saninang naglutaw? Wow, ha! Gi-upgrade? Mga bushet tawhana. Mga hinawayon kaayo. Perfect mo?!
Around 6 am, naa na's dining room akong mga boss para mag-breakfast. Ako'y nag-serve nila'g foods. No worries, wala'y hilo ang ilang pagkaon bisan lami na kaayo silang pamatyon.
"Mommy, dapat jud bag-o mi og gown sa party ni Prince ha."
"Paliti pud mi og laysho nga maskara. Masquerade man ang theme sa party."
"Sure, mga anak. Anything for my beautiful daughters."
"A-hi-hi! Thank you, Mommy Bruhilda!"
Naminaw ra ko nila while nag-serve og pagkaon. Wa ko ni-react. Pero to be honest, giluod nako naminaw. Kasukahon ko sa "beautiful daughters". 'Wa sya magtan-aw sa dagway ana iyang mga anak? Liwat man gani kay ng Shrek mga bayhana. Maypa gani's Shrek kay but-an pa. Sila? Pwe! Mo-storya pa ko? Mura man ni sila'g nabuhi sulod sa ilang kaugalingong ilusyon.
"Cindereluh!"
"Yes, Madam Priscilla?"
"Did you also receive an invitation para sa party ni Prince?"
"U-uhm, w-wala." 'Di ko motug-an sa tinuod kay basin bawalan ko nilang mo-attend. For sure, gision nila ang invitation letter. Insecure baya na's beauty nako ang mga anak's debil.
"That's weird," ana si Anastasia. "As in, tanang students sa You Niversity kay invited."
"Sissy, unsa'y naka-weird ana? 'Di ganahan si Prince nga naa'y chakang masagol sa party. Especially kanang mga babay'ng nukos ngara."
"Aw o diay noh? Hahaha!"
"Girls, girls, stop namo ana. Let's eat," ana ilang Mommy Bruhilda.
Nihilom na lang jud ko, diary. Lisod na kung ako'y makatubag nila. Basin mag-nganga sila sa akong mga ipanulti.
Late kong niabot sa klase. As usual. Kinsa'y 'di ma-late nga daghan pa kaayong mandar ang mga kontrabida nako. Tsk!
Pero okay ra, kay ang mas nakapa-late nako, nagkabangga ming Prince sa hallway.
"Ay!" Nangatagak akong dalang libro, diary. Pero iya kong gitabangan sa pagkuha ato. Nagka-brush among skin. Waaa! Mura ko'g na-kuryentehan. Sheet!
"I'm sorry." Iyang tingog, manly kaayo. Deep. Mura'g makalanag.
"O-okay r-ra." Grabe, swertiha nako rong adlawa.
"Cindereluh, right? From Com Sci department?"
Kaila s'ya nako, diary. Hasta akong course, kahibaw s'ya?
Sheet! Sheet! Sheet! Pwedeng moligid sa floor?
"Ahhh.... Ahhh... Y-yes."
"Prince diay," he said og iyang gidunol iyang kamot para makig-shake hands.
So, makakupot ko sa iyang kamot? Gora na! Grablalo dayon.
"N-nice to meet you," ana ko. Grabe, smooth kaayo iyang kamot. 'Way usong kubal.
"Same here," he responded with a seductive smile og ni-kiss sa akong kamot. "I wanna see you in my party."
"H-huh?"
"Please come. I badly want you to be there."And then he left me with a wink.
'Wa ko kasabot sa iyang gisulti diary, English man gud. Nosebleed ko. Pero sure ko nga gusto niyang mo-adto ko sa party.
Oh, mga kontrabida, ano kayo ngayon? Nganga!
Gibati'g kaanyag,
Cindereluh :-)PS. Makahinumdom ko atong dance presentation namo sa P.E. sauna ba. Neon colors ang costume. Potek! Ana sila, glow in the dark daw akong peg.
BINABASA MO ANG
Cindereluh And The Alien Hunks
ComédieCindereluh grew up thinking that being black is ugly. Sala jud sa iyang wicked stepmom og mga chakang stepsisters nga gihimong living hell ang iyang kinabuhi. Pero okay ra, kasabot s'ya nga part jud na sa iyang life as a Disney Princess. Syempre, ku...