Dear diary,
"Ladies and gentlemen, The Exhaustion!"
Tungod kay sikat silang Trent, ni-request ang mga tawo nga mo-perform sila. Okay ra man pud sa original jud nga banda nga nag-gig sa BFK. Mura'g ganahan sad sila makadungog. Pero ana sila Trent nga two songs ra ilang i-perform kay they're here to party, not to work.
Excited kong makadungog nila'g balik. Pero napuno jud ko'g nega vibes. Kay ngano man, diary? Ari sa table namo nilingkod si Allaine. Nag-apil-apil ang hinampak bisa'g way labot's budget.
"Gwapo kaayo's Trent, no?" ana sya nako.
"Huh? Okay ra man. Sakto ra." Pero syempre, bakak ra to. Si Trent? Haskang gwapoha! Makabugto og bra!
"Seriously? Sakto ra? Of course not! That's an understatement." O.A. pud ni's Allaine diary, sa? Mayng ihandos.
"If you say so," ana na lang ko.
"Don't you like him?"
"Huh?"
"Trent. I mean, he's super hot and handsome. Close pa jud kaayo mo. Sa sige ninyo'g kuyog, never kang na-attract niya?"
Na-in love naman gani ko. Kaso lang, niabot man kang borikata ka! Bigaon!
"Never. Friends ra jud mi."
Plastik kay ko diary, no? Haha!
"Good. At least, di ta mag-ilog. Because I really like him. Very much."
Lami kay'ng kumuton iyang nawng oi.
"Good for you."
"Good evening!" greet ni Trent sa audience. The girls screamed. "Our first song is Night Changes by One Direction."
Gikilig ko pagkadungog nako sa tingog ni Trent. Manly kaayo, diary. Kanang maka-ahhh jud kay's tanan ba. Si Allaine kay mas obvious ang kakilig. Nag-heart heart ang mata sa igat. Feeling kaayo oi, mura'g siya'y bida aning storyha, cast ra baya. Pwe! Ako'y lead star oy, amaw! Pagpuyo ngara!
Ang second nga gikanta nila kay rock song. As expected, wa ko kahibaw og unsa to. Unsa may alam nako anang rock song tawn oi. Pero wild kaayo ang mga taw. Nag-shinagitay, headbang, namarog og nag-inambakay. Nag-uyog gud ang BFK sa ilang kakiat, diary. Haha! So, ako, naki-join na lang sad ko para di ingnon nga KJ.
After sa ilang song kay nibalik na sila sa among table.
"Woooh! That was amazing! Gimingaw na sad ko'g patukar da!" ana si Hendrix og nikuha'g beer gikan sa tower.
"Yeah. Best birthday ever!" ana pud si Spike og nag-high five sila.
"Mas hot pa jud ka tan-awn basta mag-perform Trent," ana's Allaine. "You looked sexy! My gosh!"
"T-thanks."
"Nag-imagine na gud ko kung pila kabuok babies atong mahimo."
Unsa daw? Babies?! Pugngi ko, diary. Opawan ko ning bayhana ora mismo. Bigaon kaayo!
May gani kay na-control nako akong kaugalingon.
True to their words, wa ko nila paimna og maayo aron di ko ma-hangover. Every after duha ka tuyok akong shot. Wa jud na nipalya kay gibantayan sa akong tapad nga si Dylan akong every shot.
"Two towers down. Hard drinks na ta?"
Around 9:30 PM, duha na ka tower among nahurot. In fairness, wap-a man sad mi nahubog. Except ni Allaine nga saba na kay's tanan. Nada na's tama ang borikat. Weak kaayo.
Nag-hard drink nami, diary. Game na game japon kaayo sila. Ana si Dylan nga duha ka baso ra daw akong imnon ani until mahurot ang usa ka botilya. Caring kaayo sila nako, as in. Maka-touch.
"Guuuys!" Nikalit og barog si Allaine og nishagit. "Please listen to me!"
"Allaine, what are you doing? Lingkod bi," badlong ni Trent niya pero wa siya naminaw. Unsa'y show aning bayhana? Attention seeker kay'ng shunatay.
"Kinsa'y ganahan i-body shot nako si Trent?! Raise your hand!"
"Wooohhh!!!" Nanyagit ang mga taw og nisaka sa ilang kamot. Ang uban kay nag-drum-drum sa ilang table.
"Body shot! Body shot! Body shot!" chant nilang tanan.
"Allaine, you're drunk," ana si Trent.
"No, I'm not! C'mon Trent, let's not disappoint your fans."
"Allaine..."
"C'mon!"
Nagshinagitay ang mga taw kay iyang gibutanga'g lime og asin ang liog ni Trent.
"Body shot! Body shot!"
Wa sila kabantay nga pila na ka baso akong nahurot samtang nagtan-aw nilang Allaine kay nabwisit ko. Selos na kay ko, diary. Pocha!
"Wooo!"
Nakita jud nako ang process. Allaine licked his neck... then sucked it. Dugay kaayo nahuman, diary. Longer than necessary. Mura'g nagplano na syang mobuhat og lovebite.
"Shit," I muttered.
"Perfect!" ana si Allaine after niyang magpaka-bampira og ni-shot dayon.
Sa akong kalagot, gikuha nako ang usa ka botilya og gitungab to.
"Hey, Cinderelax, what are you doing?"
"Stop that!"
Wa ko naminaw. Pero animaal, kalain's panglasa ani oy. Mura'g maluto akong tutonlan og tiyan. Isog kaayo. It tasted awful. Pero kiber.
"What's wrong with you?!" ana si Trent og giilog ang botilya. Natagak og nabuak to sa sawg.
"Ay ko'g hilabti bi!"
Akong kalibutan, mura'g nituyok.
"Trent... Trent..."
"O?"
"Naglinog?"
"Wa."
"Mura lagi'g niuyog. Mura ko'g nagtuyok."
"Natural. Tunga sa botilyang tequila imong gihurot."
"N-ngano man ni?! Shit!"
"Let's go."
Iya kong gikuptan og gipabarog. Hapit ko madagma pero gikuptan ko niya. Iya kong giakbayan. Shit, kahumooot!
"Ako sa ning ihatid si Cinderelax guys. Balikon ra ta mo ari."
"Trent, biyaan ko nimo?" reklamo ni Allaine.
"Sorry. She needs me."
Palahubog,
Cinderelax
BINABASA MO ANG
Cindereluh And The Alien Hunks
HumorCindereluh grew up thinking that being black is ugly. Sala jud sa iyang wicked stepmom og mga chakang stepsisters nga gihimong living hell ang iyang kinabuhi. Pero okay ra, kasabot s'ya nga part jud na sa iyang life as a Disney Princess. Syempre, ku...