Dear diary,
"Cinderelax?" ask ni Prince.
Dali kay kong nakabarog diary samtang nag-siga ang mata. Gipaningot ko's kakulba. Paspas kaayo ang beat sa akong heart. Unsaon na lang ni nako?
"P-Prince..."
"Are you looking for something?"
"O-o... ahhmmm..."
"What is it? Sa man imong gipangita? I can help you."
"Dirty white pan---" Ay shyet, nganong nasulti nako? Na-slide akong dila, sensya na.
"Dirty white pan? Unsa na, panty?"
"H-huh? A-ahhh..."
"Nganong nangita ka'g dirty white panty?"
Iyang tingog kay suspicious na, diary. Patay! Basin masakpan na jud ko ni Prince ani. Nah, wan-a jud. Yabo jud ni tanang plano namo ba. Epic fail jud ni padung. Unsaon na lang ko ni? Kihanglan jud raba kong ma-successful kung gusto kong mabuhi.
"D-dili oi. N-nangita ko'g d-dirty white p-pan... pan... p-panyo. O! Sakto! Dirty white panyo!"
"Ha? Why?"
"N-nalapsan ko. Kihanglan nako tabunan og panyo. Pero kung way dirty white, okay ra bisan unsang kolora."
"Mao ba? Wait."
Giablihan niya ang usa ka drawer og gihatagan ko og panyo nga blue.
"Here. Use this."
Ako kunohay tong gitabon kay "nalapsan" lagi ko. Shemay. Epic fail akong plano. Di ni pwede. I need to do something.
"Prince?"
"O?"
"Since na-mention naman jud nato ang dirty white panty... naa kay ing-ana ari sa imong kwarto?"
"Ha?"
"Curious lang."
"That's a weird question, but no. Nganong naa man ko'y panty nga lalaki man ko? Haha!"
Nisamot kalabad akong ulo, diary. Kung wala niya ang panty, asa man diay? Wa nako'y laing mahuna-hunaan nga posibleng nagkupot sa panty. Or, basin wa to niya punita atong gabhiona then ang janitor nila ang nakahipos. For sure, tuana to's basurahan ron.
"I mean... wa kay napunitan nga panty sauna?"
"Wala."
"Ahhh, okay."
"Why are you asking?"
"Wala man. Nangutana ra."
"Sure?"
"Naa ko'y weird nga damgo last night gud. About sa usa ka dirty white panty. Maong nag-sige ko'g pangita ana." Naningkamot jud intawn ko'g lisot diary oi, aron lang di masakpan.
"Ka-weird pud anang damgoha oi."
"Yeah. Weird."
Nigawas nako sa walk in closet then nisunod siya.
"Cinderelax, since we're talking about panty..." Noo! Iyang nawng diary, kulbaan ko. Labi na sa iyang smile. "Are you trying to imply something?"
"Trying to imply what?"
Iyang gi-lock ang door knob.
"Something like this," ana siya og ni-kiss nako. Nanggahi ko, diary. W-wait... unsa'y gusto niyang mahitabo? Ganahan siyang mag... mag... NO! No way! Nahibong na lang ko nga naghigda nako sa kama. He was kissing my neck, ang usa niya ka kamot kay nag-sige'g hikap sa akong legs. "Hmmm... Cinderelax, you're so hot. And you're mine."
"No!" Gitukmod nako sya palayo nako og nibarog ko.
"Hey, what's wrong?"
"What's wrong? You were kissing me unya mangutana ka'g what's wrong? Are you serious?"
"Why? Unsa'y sayop ato? I like you, you like me. I kissed you. We were about to make love because our feelings are mutual. What's the big deal?"
"Unsa?! Kinsa'y nag-ingon nimong I like you?! 'Cause I'm sure as hell that I never said I like you!"
"Oh c'mon, you don't need to say it. I can feel it, Cinderelax. You're attracted to me."
"Ha?!"
"Sauna pa lang, crush na kay ka nako, 'di ba? Nagpakipot ra ka ron but I know you're still crazy over me."
Wow! Siya na!
"Assuming lagi ka noh?"
"C'mon, Cinderelax, ay na si'g pakipot. Kita rang duha diri sa kwarto o. Busy silang tanan sa ubos, they will not notice nga nawagtang ta'g kalit."
"Nayabag naka? No!"
Giduol ko niya. He tried to kiss me pero gi-push na sad nako sya palayo.
"What's wrong with you?!"
"Ikaw, what's wrong with you? Gusto ra ko nimong i-kama? Pwes, di ko parehas sa uban nimong mga nauyab na basta-basta na lang magpada nimo. Na kung gusto kang makig-kayat nila, sila pa mismo ang mohigda og mobikangkang. I'm not a bitch. I'm not like them. I'm not one of your toys!"
Ni-soft iyang expression.
"Yeah, I know. Sorry. Nadala ra ko's sitwasyon. I'm really sorry."
"Mouli nako."
"Okay. I'll drive you home."
"No. Mag-taxi ra ko."
"Cinderelax, gabii na. Di na safe mouli nga ikaw ra usa. Babay pa jud ka."
"Prince! Please! Pasagdii lang sa ko!"
"But---"
"If you still wanna be my friend, pasagdii ko ron. I want to be alone."
Wa na nako siya huwatang motubag. Nidiretso ko'g gawas sa iyang kwarto. Lingaw pa kaayo ang mga taw sa party maong wa na sila nakabantay nga nilakaw nako.
"Bwisit!" ana ko samtang nagpaabot og taxi. Way nindot nga nahitabo nako rong gabhiona. Wa ko'y napala. Wa na gani nako nakuha ang panty, gibastos pa jud kong Prince. At long last, nana juy nihunong na taxi. Nisakay ko agad-agad
"Asa ta, ma'am?" Di pa ko ganahan mouli. Wa sad ko kahibaw kung asa ko moadto. Basta somewhere na hilom."Ma'am? Asa ta?"
"Sa lugar nga ako ra'y gwapa."
"H-huh?"
"Just drive. Pahunungon lang nya tika if nana ko'y maganahan nga place."
"Sure, ma'am!" Then nilingi siya nako with a big smile. An evil smile. Nalimbawt akong balahibo, diary.
"Hi, Cinderelax. Miss me?"
"F-f-fairygod alien?!"
"Yup. I'm back."
"N-nga...n-nganong...?"
"Looking for this?" Iyang gisaka iyang kamot nga nagkupot sa dirty white panty.
"N-naa na n-nimo?"
"Syempre. Akoa gud ni."
"U-unsa'y plano nimo?"
"Excited? Just wait and see. For now..." Gipadagan niya'g kusog kaayo ang taxi. As in kusog kaayo nga mura mi'g naa sa Fast & Furious. Animal, wa ko naka-seatbelt. "Enjoy the ride!"
Na-kidnap,
Cinderelax
PS. Kontrabida man unta ni's Raphael a.k.a. fairygod alien oi. Pero shyeet, nganong hot man kaayo sya? Kinsa'y magpa-kidnap? Haha! Di ko oy, mas yummy jud si Trent. Na-kidnap na gani ko, nada pa nako'g agib-agib. Lol.
BINABASA MO ANG
Cindereluh And The Alien Hunks
HumorCindereluh grew up thinking that being black is ugly. Sala jud sa iyang wicked stepmom og mga chakang stepsisters nga gihimong living hell ang iyang kinabuhi. Pero okay ra, kasabot s'ya nga part jud na sa iyang life as a Disney Princess. Syempre, ku...