CHAPTER TWENTY ONE

94 3 0
                                    

Dear diary, 

"Wala ra lagi to."

Pero di jud ko kumbinsido sa iyang tubag, diary. Feeling nako kay naa jud siya'y something nga gitago nako.

"Unsa'y wala? Pasabta gud ko, Trent. If you want me to trust you, then sultihi ko sa tanan." 

"Okay, okay. Fine. Taga-NASA to imong nadunggan nga nagstorya ganina." 

"Nganong naa kay commu sa taga-NASA? Close mo? Textmate? Clanmate?" 

"We're coordinating with them para i-monitor ang mga alien nga gustong mokuha nimo. As you may know, dili lang ikaw ang apektado ani. Tibuok planeta." 

"Huh?" 

"Plano nilang angkunon tibuok solar system nato. Og ari sila nagsugod sa earth since atong planeta ra man ang naa'y living things. They wanna build a kingdom here. They wanna abuse our resources for their welfare." 

"Pero kung gusto nilang sakupon ang kalibutan... nganong ila man kong kidnapon?" 

"We don't know. Nobody knows but them. Basta ang among nahibaw-an, target ka nila. So you need to be careful." 

"O-okay." 

Ambot diary, pero di japon ko convinced sa iyang explanation about atong nitingog nga babay sa remote. Ni-okay na lang ko para way daghang storya. Pero bothered japon ko sa tinud-anay lang. Kana ganing nihilom na lang ko og wa na lang nangutana para wa na'y daghang storya. Kapoy naman gud.

"Now, why are you here in my room?" 

"Aw, o diay. Naa tay importanteng storyahan." 

"What is it?" 

"Moadto ko ilang Prince ugma. Anniversary sa iyang parents." 

"So?" His brows furrowed. 

"Maka-'so' ha, wagas." 

"I don't meddle in the love affair of others." 

Lamia sukmagon sa hinampak oi. 

"Love affair ba oy! Wa uroy ka kirigi ngara." 

"Kay di diay?"

"Di bitaw." 

"Asus, deny pa jud. Kilig gani kay kang Prince." 

"Huh?" 

"If I know, na-crush na pud ka niya. Panguyaban gani ka, sugton dayon nimo. Magpailad na sad ka atong amawa." 

"H-huh?" 

"Klaro na kay ka's pattern. Ambot og unsa'y nakita nimo atong lakiha nga mas gwapo pa man ko ato." 

"Nagpataka naman lang ka'g storya ngara oi." 

"Nagpataka? Nga unsa? Na gwapo ko? Hah! Wa ra na'y bawt imong Prince nako." 

Hambogero! O, kahibaw kong tinuod iyang gisulti nga mas gwapo siya. Pero maski na. Kihanglan jud diay manghambog?! 

"Time pa sa bi, nawagtang na ta's topic." 

"Let's not talk about it now. Wa nako's mood." 

"Unsa?" 

"I said, I'm not in the mood to talk. You may leave." 

Nganga. Wow. Just wow. 

"Trent, nagselos ka?" 

"Whaaa---" Wa siya nakatiwas og storya kay nasud-ipan siya sa iyang laway. "What the fuck?!" then nag-sige siya'g ubo.

"Okay ra ka? Kuha ko'g tubig, hold on sa ara." 

Nag-dali-dali ko'g kuha og tubig sa kusina og nakabalik dayon sa iyang kwarto in record time. 

"Here." Giinom dayon niya ang tubig. Annoyed japon iyang expression. 

"What made you think that I'm jealous?" 

"Ang2x bi---" 

"Of course I'm not. Nganong magselos man ko? Kita diay? Crush diay tika? Mayma'g si Allaine ka. So way rason para magselos ko ninyong Prince." 

Ouch, diary. Sapol na sapol. Sakita oi, naknampocha. Iya jud gipamukha nako nga mas bet niya si Allaine kaysa nako. So, wa ra jud diay to iyang pag-kiss nako. Pisti siya.

"Wa gud nagselos kung wa! Daghana pa nimo'g gisulti oi. Atay, bwisit man tingali kang tawhana ka!"

"O, nganong nasuko man ka?"

Ang-ang bi, na-crush man ko nimo.

"Wa oy! Ambot nimo!" Og ni-snob ko niya.

"Fine, if you wanna talk, let's talk. Sultii ko unsa'y imong tuyo nako."

"Wa nako's mood." Hah, mo-baws ko.

"What?"

"I said I'm not in the mood to talk. Vavush!" Og nigawas ko sa iyang kwarto. Pero naka-realize ko nga kuwang pa to akong gibuhat. "Trent!"

"What again?!"

"Mag-kiss ming Prince ugma. Chola jud. Dila sa dila, ngipon sa ngipon, gums to gums para intense. Siguruhon nakong panguyaban ko niya og sugton nako siya. Agad-agad!"

"So?"

Shyeeet! Uwawaaaa!

"Magka-uyab nami." Please Trent, pagselos. Please.

"And then?"

"BWISIT KA!"


Ni-walk out,

Cinderelax

Cindereluh And The Alien HunksTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon