CHAPTER FIVE

193 11 0
                                    

CINDERELUH AND THE ALIEN HUNKS
By: PrudencianMund

*** EPISODE V ***

Dear diary, 

Mura'g eksena sa pelikula.

Ni-landing ang UFO sa hawanan. Nag-kidlap-kidlap og nag-aso-aso pa jud og heavily merrily. Nahadlok ko, syempre. Gusto kong modagan pero sa akong kakuyaw, mura'g nanggahi akong batiis. Jusko, unsaon ko na lang ni ron?! Patay jud ko's alien ani, dad-on jud ko's Mars.

Nag-imagine nako'g usa ka creature nga daot ang lawas, dako og ulo 'nya lingin kaayo'g mata. Or di kaha kanang pareha'g nawng ni Kokey. Pero total opposite ana ang akong nakita nga nigawas gikan atong hightech na sakyanan.

Lalaki ang nigawas. 'Di lang basta-bastang lalaki. Gwapo. Mga 22 or 23 siguro ang edad. Chinito. Hamis og kutis. Messy ang hair but in a stylish way. And most of all, macho! Usa ra ka mura'g brief nga binuhat sa metal iyang gisul-ob. The rest kay naked na s'ya. Hala, model sa Bench.

Oh-la-la! Wetwew! 

"L-lord, 'wa ko gutoma... Pero salamat sa pandesal nga imong gipanaog diri sa Earth." 

Nagtan-aw ang lalaki sa palibot. Nag-simhot-simhot, until iya kong nakit-an. 

Tug dug. Tug dug.  

Sound na sa akong heart diary nga paspas kaayo'ng pag-beat. Ayaw na lang pagreklamo kay wa ta'y budget magpa-sound effect. Poorita ang yadz.

So, going back, paspas kaayo ang beat sa akong heart while naglakaw siya padung nako. Bisan pa'g gwapo siya og hot, alien japon siya. 'Wa ko kahibaw'g unsa'y dagan sa utok sa mga pareha niyang gikan sa laing planeta. What if mokalit siya'g transform og mobati ang nawng? Then i-abduct ko? 'Di ko palabot, diary. Makuhaan ang gamay'ng population sa mga gwapa sa Earth. Charooot!

"H-hoy!" ana ko katong duol na kaayo siya nako. In fairness diary, humot kaayo s'ya. Karon pa ko nakasimhot og ing-ani. Unsa kaha'y perfume sa ilang planeta noh?

Manly kaayo iyang scent, maka-adik. Kung ani ang perfume sa ila, papalita ko'g baynte ka botelya anang pahumota bi. Basin mo-epek nako. 

"Calm down! I'm not gonna hurt you!"

Luh, sosyal ang alien. Englishero.

"Sorry, no English, Bisaya only," ana ko just to test him. 

"Don't worry, 'di tika hilabtan."

Ay, disappointing. Nganong 'di man ko niya hilabtan diary oi? Chaka nang gobyerno. Joke!

But I was relieved kay kamao man diay siya mag-Bisaya, diary. Nakulbaan ko'g wanport da. Abi ko'g mapasabak ko's Englishan. 'Wa raba ko ka-practice. I'm not spoke in English beri good baya, diay. Chos!

"Unsa'y kihanglan nimo?!" 

"Wala ko'y kihanglan nimo. But you need me." 

"Huh? Kinsa'y ingon? Pala-desisyon lagi ka?"

"Makasimhot ko nimo. Ikaw ang owner sa pearl choker." 

"Huh? Katong hinatag sa akong Mommy? Wala naman, giguba na's mga yawang kontrabida." 

"But you're still the owner of the pearl choker. That means, gidala ko's akong sakyanan sa saktong lugar." 

"Huh? Unsa'y konek? Medyo labad lagi, ay." 

"Gikan to sa among planeta ang pearl choker. Year 1950 katong niari ang among reyna sa inyong planeta og nagkaila sila sa imong Lola. They became friends as she stayed here for a week." 

Naglisod ko'g process sa akong mga nadunggan. Information overload. 'Di ma-handle sa akong tag-pisoong IQ.

 "Ang kato nga pearl choker mao'y mag-connect sa among reyna og sa imong lola. Naa'y device sa among planeta nga mo-signal kung nangihanglan og tabang ang tag-iya sa choker. And ako ang gipadala sa among reyna to help you."

Seryoso? Wait lang bi, lisod tuohan ay.

"Kahibaw ko nga it's hard for you to believe this. Pero 'wa na ta'y oras para i-prove pa nako akong kaugalingon. Let's do that next time. Naa pa ta'y mas importanteng butang nga dapat unahon." 

"Huh? Unsa man?" 

"You're already late for the party." 

"Tan-aw nimo makaadto pa ko aning hitsuraa? Nagkaguliyang naman gani akong agi, oh. Mura ko'g giagian og bagyo." 

"Then why did I come here if I can't help you?"

Na-loading ko kadali. 

"I-imo k-kong i-i-t-trans..f-f-form?" 

"Yes, karon dayon." 

"Unsa ka, fairygod alien?" 

"Whatever you want to call me. Basta i-transform na tika para mahuman na ni akong mission." 

Nisiga iyang kamot og nagsugod siya'g magic. Na-amaze ko kay naa'y mga layshong smoke effects with matching glitters-glitters pa. Lumalaban ang effects, diary. Salamat sa writer aning storyha kay 'wa man diay niya gitipid ang budget sa production sa akong story. Holywoodish ang effect. Maikog ko oi.

"Woah!" In an instant, nana'y pang-mayamang car sa akong atubangan. Shyet! Hebi ka sosyal og ka mahal aning awtoha, giyano-yano lang niya'g magic? Hameyzing! 

"Naa naka'y service nga mohatod nimo sa venue." 

Imbes nga mag-traysikad ra ko adto padung, karon kay mag-awto nako. O 'di ba, lumalaban jud. 

"Shet, nindota!" ana ko samtang gi-sige'g hikap ang sakyanan nga mas hamis pa siguro's akong panit.

"That's a real luxury car, don't worry. Courtesy of my power." 

"Mura man ni'g katong ka-Christian Grey. Waaa!" 

"We don't have much time left. Wear this."

Nisiga akong mata sa iyang gihatag.

"Bastos!" Gisagpa nako siya'g kusog. "Nganong imo nang ipasul-ob nako? Naa ko'y daghang ing-ana. 'Wa ko nangihanglan."

"It's not my intention to offend you. Pero mao ni ang kihanglan nimong sul-obon para mo-transform ka."

"Dirty white panty?!"

"Yes."

"Wa ka nalipong?! 'Di ba dapat naa kay magic wand nga mao imong gamiton para i-transform ko?!"

"Well, I'm not a fairy. Now what? Gusto kang mo-transform or dili?"

"Gusto."

"Then wear this panty."

"Sige gud. Ambi na." Og gikuha nako gikan niya ang panty. "Talikod."

"Huh?"

"Talikod oi, boang."

"Ngano man?"

"Wala'y uso ang privacy sa inyong planeta, brad?"

"Ah, okay." Og nitalikod dayon siya. "Faster."

Pagtalikod niya kay akong gihubo akong panty nga pink og giilisdan og dirty white. Gipaspasan nako diary kay wa na'y time.

"Done."

"Count one to five."

"Pa-effect pa jud oi, aron ingnon laysho. Sige, one..."

Niatubang siya nako.

"2..."

Gwapo aliena, infernez.

"3...4..."

"Meet the new you."

"5..."

Wow. Just wow.

Glamurosa,

Cindereluh ;-)

Cindereluh And The Alien HunksTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon