-4 tahun kemudian-
Suasana di villa bapa Soowon berdekatan tepi pantai dan resort dimiliki bapa Sowoon amat meriah. Dipenuhi oleh reporter, SM family, CJEM family, ESteem family dan pekerja bapa Soowon. Bapa Soowon dan ibu Soowon sedang ditemu ramah manakala EXO masih belum tiba bersama Soowon.
"Boleh beri tahu apa yang akan terjadi hari ini?"
Ibu bapa Soowon yang kemas berpakaian formal tersenyum.
"Hari ini akan terjadi nya keluarga Kim dan Huang bersatu. Saya tidak sabar melihat anak saya." Ujar ibu Soowon dengan gembira.
"Saya dengar bahawa Ahn Jaehyun dan Kim Soowon telah bertunang sejak kecil. Adakah Jaehyun setuju dengan perkahwinan mereka?"
"Ya, saya pasti. Jaehyun sendiri bagitahu saya dan dia akan datang tidak lama lagi." Jawab bapa Soowon.
Bunyi flash camera semakin kuat apabila sebuah van SUV hitam datang. Jaehyun yang berpakaian kot hitam kelihatan segak lalu dia mendekati ibu bapa Soowon.
"Kenapa ni?" Bisik Jaehyun kepada bapa Soowon.
"Interview biasa lah... Bawak mommy kamu layan keluarga Huang. Dia kan fasih bahasa Mandarin ngan Cantonese." Ujar bapa Soowon sambil menolak belakang Jaehyun.
Lagi sekali bunyi flash camera. Semua mata tertumpu dekat jalan raya sebab majlis diadakan di pantai dan ada red carpet. Ceh...
"Uri oppa da!!!!!!" Jerit fan EXO sambil berada di belakang garisan polis.
Dua van hitam besar milik EXO berhenti di tepi jalan raya. Orang yang pertama melangkah keluar ialah D.O dengan penuh karisma. Sejak jadi pelakon, dia dah mula bina badan dan expression jadi makin poker face.
"Oppa!! Chukhahae!!" Jerit EXO-L manakala fandom lain sibuk menangkap gambar EXO serta group mereka minati.
Tema EXO ialah hitam putih seperti concert EXO lu'Xion. Apabila semua sudah turun kecuali Tao, mereka semua senyum apabila melihat bos asal mereka Lee Sooman sedang melambai tangan. Sehun dan Luhan terus membuka pintu van seluas mungkin.
"Segak nya anak aku." Bisik Suho dengan teruja.
"Sejak bila dia jadi anak kau?" Perli Kris yang stress.
"Sejak azali. Kau tu appa dia so takyah nak stress." Bebel Suho dan Tao dengan senyap menendang kaki Suho 'tanpa sengaja'.
Apabila Tao sudah keluar, giliran Soowon pula keluar. Tao memakai tuxedo hitam putih yang simple tetapi ada sentuhan modern. Soowon pula memakai wedding dress berbentuk mermaid. Takde kena mengena dengan duyung yang hidup.
"Siapa ada muka perempuan kat sini?" Soal Tao dan semua tersedak.
"Luhan hyung! Luhan hyung!" Ujar sekumpulan dongsaeng sambil menunjuk kepada Luhan.
"No no no!" Nafi Luhan dengan menggunakan lyric lagu Apink No No No.
"Tolong je pun. Jadi flower girl sekejap." Soowon menyerahkan bakul yang berisi bunga.
"Ceh..." Luhan menggigit bibir nya tanda geram.
"Hyung sekejap je pun. Haters fah takde lagi dah." Nasihat Sehun dan terus Luhan okay.
"HunHan betul... Jom kita jadi watak utama dalam majlis ni!! Kalahkan pelakon dan idol yang hot. Kita nombor 1." EXO berjalan ke pantai menggunakan red carpet yang tersedia.
Sehun dan Luhan berada di belakang Soowon dan Tao. Sehun mencampak bunga dengan ceria manakala Luhan pula seperti nak tak nak je.
"SooZi!!!!" Jerit fan menggelar Tao dan Soowon sebagai SooZi.