-California, USA-
Seorang lelaki kaku di tengah-tengah hallway universiti. Lelaki itu ialah Tao. Selepas mendengar voicemail Jaehyun dan panggilan Kris, Tao tidak berganjak dari tempat nya.
"Baobei aku accident?" Tao masih tidak bergerak kerana terkejut apabila mendengar berita diberitahu oleh Kris dan Jaehyun.
"Hey Zi Tao, let's go to the class." Ajak seorang rakan Tao.
"I need to meet the director. I have emergency case." Tao terus berlari menuju ke pejabat untuk pergi ke Jepun.
"May I help you, Zitao?" Tao segera berdiri di hadapan pengarah universiti.
"Sir, I want to have a month holiday. " Ujar Tao dengan berani nya.
"May I ask why?" Riak muka pengarah Tao membuat dia takut.
"My girlfriend got into an accident and she's in ICU now." Dalam diri Tao, ada seorang kanak-kanak lelaki yang menangis iaitu diri dia.
"Soowon Kim, right? The news is already on the internet." Pengarah Tao memusingkan tablet nya dan terbentang berita berkenaan Soowon.
Tao semakin terkejut dan risau apabila melihat imej-imej yang dipaparkan. Darah di jalan menyebabkan Tao risau akan keadaan Soowon.
"Well of course yo can go. My daughter is a fan of yours and her. So she's now keep worrying about her." Tao terus menunduk hormat berkali-kali tanda syukur.
"Take care of yourself as well as her." Pesan pengarah Tao buat kali terakhir sebelum Tao balik ke rumah.
"Mama! Garlic!" Jerit Tao sebaik sahaja memasuki rumah.
"Apa dia? Jangan panggil aku bawang putih!" Serentak ibu Tao dan rakan Tao jawab.
"Actually nak pergi Jepun. Soowon... dia accident." Tao merenung lantai sambil menunggu jawapan ibu nya. Kawan takyah, kenal pun tak.
"Betul ke? Bila jadi?" Terkejut ibu Tao mendengar kecuali 'bawang putih'.
"Baru je tapi berita dah keluar. Boleh tak kalau pergi Jepun?" Soal Tao lagi sekali.
"Yelah tapi kawan sorang ni tinggal. Teman mama duduk kat rumah." 'Garlic' itu pun mengeluh dan Tao sempat mengenyit mata sebelum naik ke atas mengambil beg.
"Oi Zitao! Mana adil kau pergi jalan!" Rungut 'Garlic'.
"Adil tak adil. Ini emergency bukan melancong encik bawang putih oi." Perli Tao dan lagi sekali dia mengenyit mata.
"Zitao! Aku tahulah kau happy nak jumpa EXO ngan gf kau tu. Tapi atleast, bawak aku sekali." Rayu 'bawang putih' dengan sedaya upaya.
"Garlic Lee , aku tahu kau nak ikut. Tapi, mak aku nanti sorang-sorang so kau kena stay." Tao memegang bahu 'bawang putih' dan terus turun ke bawah.
"Zitao! Nanti siapa ambik kat Jepun?" Tanya ibu Tao sebelum Tao keluar.
"EXO hyung. Diorang dah janji nak ambik." Jawab Tao sambil mencium pipi ibu nya.
"Hati-hati. SM staff bahaya sikit kecuali diorang punya artis." Pesan ibu Tao sambil mencium dahi anaknya.
"Bawang putih, jaga mak aku baik-baik." Pesan Tao.
"Dengar tu Da Cong!" Sengaja ibu menyokong anaknya dan Da Cong bunyi seakan bawang besar dalam Cina. Tao suka panggil Da Cong, Garlic Lee.
-Dalam perjalanan ke airport-
Tao menghubungi Suho ketika berada di dalam teksi. Disebabkan pemandu teksi tidak tahu akan bahasa Korea, jadi dia senang berkomunikasi.
"Suho hyung! Bila nak ambik nanti?" Soal Tao keanakan.