-Montage Beverly Hills-
Semua orang keluar daripada limousine. Gediks girls semua berpeluk walaupun berpisah selama 30 minit. Yang lelaki mula pandang dekat staff perempuan. Yang perempuan pandang staff lelaki.
"Oi korang. Berhenti cuci mata. Follow aku." Arah Jiyoon dan semua akur.
Jiyoon dan Mingyeol pergi ke kaunter untuk membayar bilik yang ditempah. Beberapa orang hairan kenapa ada pelajar duduk di hotel mewah.
"Isn't she and he are the heirs of K Group?" Terkejut orang itu melihat Rin dan Len bermain dengan Anna.
"Isn't she the heir to SW Group? And her mother is the one who shone in fashion world?" Seorang warga Inggeris mula bertanya kepada suami nya sambil menunjuk kepada Soowon.
"Yeah, she is. I saw alot of heirs in that group." Suami nya juga setuju dan menunjuk setiap ahli kelas Soowon.
"Kau rasa pelik tak?" Soal Tao kepada Soowon.
"Tak pun. Kau tak selesa ke?" Soal Soowon balik dengan muka poker face.
"Cuba kau tengok sana. Diorang macam pandang kita semua je." Tao menunjuk beberapa warga Inggeris mula berbisik sambil melihat ke arah kelas 2-1.
"So what? Pinjam jap telinga kau." Soowon menarik telinga Tao dan Tao terpaksa tunduk sedikit.
"Nak bilik lebih tak? Boleh kita hang nanti." Ajak Rebecca dan Tao terus setuju.
Jiyoon dan Mingyeol menyerahkan kad bilik kepada setiap orang. Bellboy juga sudah mengambil semua beg dan menunggu mereka di dalam lift.
-Inggeris>BM (for fun)-"Boleh tak ambil satu bilik atas nama Huang Zi Tao?" Tao menanya pekerja perempuan manakala Soowon menutup muka nya dengan Ipad nya.
"Boleh dan bilik apa yang tuan nak?" Soal pekerja tersebut.
"Bilik deluxe yang jauh daripada Grand Deluxe." Kata Tao dengan senyuman tersirat. Harapan nya adalah untuk hyung dia duduk.
"Berapa hari?" Pekerja itu menaip sesuatu di komputer.
"3 hari dan semua breakfast dalam bilik." Tao mengeluarkan beg dompet Gucci nya.
"Breakfast dalam bilik memang disediakan dan Encik akan mendapat percuma sehari sebagai terima kasih sesiapa yang menginap selama 3 hari. Jadi jumlah yang perlu dibayar ialah $3200." Soowon memberi kad kredit nya walaupun Tao hendak membayar.
"Kau tu artis, kena kumpul duit." Bisik Soowon dan menolak Tao ke tepi.
-Skip-
"Bilik ni sama level dengan bilik kita. So nak jumpa bila?" Soal Soowon apabila memasuki lift. Bellboy tidak dilayan.
"Anytime and maybe aku call nanti. Kena hati-hati nanti kantoi, matilah kita." Jawab Tao dan bermain dengan kad bilik nya.
"So bilik kau berapa? Aku 5293." Soal Tao dan mata nya mencari nombor bilik nya.
"5294. Lah depan je. Diorang ni memang sengaja." Dengus Soowon apabila menjumpai bilik.
"So papai!!" Tao melambaikan tangannya dan Soowon membalas dengan kenyitan mata.
Bellboy mengangkut beg Soowon dan diletakkan dalam bilik Soowon. Lalu, bellboy itu diberikan sedikit duit sebagai tip. Adat dekat sini...
-Tao Pov-
Aku segera mendail Suho hyung yang menyorok di lapangan terbang. Mereka sudah lama tiba dengan menaiki kapal terbang yang pertama.
"Hyung! Datang dekat Montage Beverly Hills. Nanti call Taotao balik bila jumpa dekat staff dekat kaunter tu."