Mükemmellik 17

28 2 0
                                    

   Kafamı yastığa koyarken aklımda Robert vardı. Uzun ve koşuşturmalı günlerim boyunca onu görmemiştim. Sıkıntıyla nefes verdim. Düşüncelerim fazlaca yoğunlaşıp kalbimi acıtmaya başlayınca dikkatimi başka şeylere yönelttim. Gecenin körü olmasına rağmen burnumdan gitmeyen temizlik kokusu Bayan Mary'nin işini iyi yaptığını gösteriyordu. Ayrıca yarın okulun olmayışı işime gelmişti. Aniden çıkan bu kurul toplantıları nedeniyle yarını tatil etmişlerdi. Böylece Bayan Meredith'in –Jennifer'ın annesi- defilesine daha rahat hazırlanabilirdim. Ve yanımda... kahretsin! Clark'a söylemeyi unutmuştum. Yatağımın içinde kaybolmuş telefonu el yordamıyla bulup mesaj çekerek durumu anlattım.

Kime: Clark

Kimden: Victoria

Mesaj: Yarın Jennifer 'ın annesinin defilesine davetliyiz. Bana eşlik eder misin ?

Anında tekrar telefonum titredi.

Kime: Victoria

Kimden: Clark

Mesaj: Tabii ki de sana eşlik ederim sevgilim. İyi geceler. Rüyanda beni gör.

Şimdiden anlamıştım. Gecem hiç de iyi geçmeyecekti.

***

Viski 'nin elimi yalamasıyla açtığım gözlerim, güneşin ışıklarıyla kamaşıp kavruldu resmen. Tam bir vampirdim. Jamie'nin dediği gibi.

Jai'yi özlemiştim. O yakın tavırları ve enerji dolu halini özlemiştim. Jai demek Rose demekti. Onu görmeye gitsem bile Rose ile karşılaşacağım için muhtemelen kapıdan dönecektim. Rosalie beni kesinlikle kapıdan kovardı. Beni bu aralar görmek isteyeceğini sanmıyordum. Her şey bir anda olmuştu. Onunla konuşmaya bile fırsatım olmamıştı. Açıklayamamıştım hiçbir şeyi ve bir anda eski hayatıma dönmüştüm. Aslında Rosalie beni kapıdan kovamadan Clark 'ın manyak ötesi sapık ve takıntılı davranışlarından dolayı peşime taktığı çocuklardan biri beni Clark 'a ispiyonlardı ve Clark evi basar beni götürürdü.

Yavaşça yataktan kalktım ve gözlerimi ovuşturdum. Saate göz attığımda dokuza geldiğini görüp banyoya ilerledim. Yüzümü yıkadıktan sonra geç de olsa yürüyüşe çıkmaya karar verip eşofmanlarımı giydim ve Viski ile beraber dışarı çıktık.

Egzersizlerimi mümkün olduğunca kolumu zorlamayacak şekilde tamamlayıp geri döndüm. Yeni açılan markete girip kahvaltılık türü şeyler aldım ve yeniden rotamı eve çevirdim.

Viski gezimizden memnun olmuşçasına havlayınca keyfim yerine geldi ve bahçeye oynaması için plastik kemiğini fırlatıp içeri girdim. Sanırım ömrüm boyunca aldığım en hızlı duşumu aldım ve kendime güzel bir kahvaltı hazırlayıp, masanın kraliçesi Nutella'm eşliğinde kahvaltımı yaptım.

Her şeyi silip süpürmüş bir şekilde masadan kalkarken gözüm saate takıldı.

11.14 .

Ah hadi ama! Daha çok erken. Masayı toparlayıp kendime kahve hazırladım ve yukarı çıktım. Saçlarımı kuruttuktan sonra üzerimi giyindim ve ıvır zıvırlarımı çantama doldurarak dışarı çıktım.

Robert'a gidecektim.

Arkadaşı olarak.

Onu ölesiye özlemiş arkadaşı olarak.

Acaba ne yapıyordu? Kiminleydi?

Beni özlemiş miydi?

Kafamda deli sorular patlamadan önce hemen Robert 'a gitmeliydim.

MükemmellikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin