Mükemmellik 22

30 2 1
                                    

   Hayatta hiç beklemediğiniz anlar vardır.

Aklınıza bile gelmeyen ama ansızın başınıza gelen.

Ben eski çocukluk arkadaşımı bulmayı hiç beklemiyordum.

Başıma bunların gelmesini, bir erkek kardeşimin olduğunu öğrenmeyi veya ailemin kirli geçmişini duymayı beklemiyordum.

Ben en yakın arkadaşımdan kazık yemeyi beklemiyordum. Eski sevgilimin manyak, takıntılı bir sapık olmasını ve bana karşı yaptığı şeyleri beklemiyordum. Okulda kurduğum hiyerarşi takımının benim arkadamdan iş çevirmesini beklemiyordum.

Ben acı çekmeyi beklemiyordum.

Ben, çocukluk arkadaşıma aşık olup acı çekmeyi de hiç beklemiyordum.

***

- Claire ile yattın mı?

Sorum aramıza bomba gibi düşmüştü. Robert'ın kararan gözleri üzerine içimden dua etmeye başladım.

Lütfen dürüst ol. Korkuyorum.

- Ne? Ama sen nasıl-

Dışarı titrek bir nefes verdim. İçimde kötü bir his vardı. Robert önce kolu üzerinde yükselip bana anlamsız bakışlar attı.

- Basit bir soruydu. O kızla yattın mı?

Ona arkamı dönerek yataktan kalktım. İçimi titreten korkuya esir olmamalıydım. Ardımdan Rob'un da yataktan kalktığını ve yatağın çevresinden dolaşıp bana doğru geldiğini hissettim.

- Bak Tori- , dedi Robert karşıma geçip.

Ona bakıyordum, ama onu görmüyordum bile. Transa geçmiş gibiydim. Sadece ondan gelecek cevabı bekliyordum. Tek bir cevap beni ya yıkacak ya da her şeyi düzeltecekti. Eğer ona bakarsam ise gerçekten bakmaktan bahsediyorum, cidden yıkılırdım.

AMA LANET OLASI CEVABI BİR TÜRLÜ VERMİYORDU!!!

- Sadece cevap. Lütfen sadece cevap ver bana.

Gözlerimi kaldırdım ve gözlerine baktım. Ensemdeki karıncalanma ve bedenimi sarıp sarmalayan soğuk direncimi arttırıyordu. Galiba hazır değildim cevaba. Ama Hayret, gözlerim dolmamış ve sesim çatlamamıştı! Kendimden o kadar emin ve güçlü görünüyordum ki... Aslında güçlü olmaktan çok uzaktım.

Elini yanağıma götürmek için havaya kaldırdığında elini ittim. Böyle davranması ona olan güvenimi yitirmeme neden oluyordu.

- Böyle yapma , dedi kaşlarını çatarak.

- Sende cevap ver. Böyle yaparak güvenimi kırıyorsun , dedim. "Senden dürüst olmanı istiyorum."

- Bunu sana kim söyledi? , dedi ellerini beline koyarak.

- Demek doğru Robert, dedim sert sesimle.

- Victoria, saçmalama. Kim söyledi bunu sana?

- Cevap istiyorum Robert.

ARTIK LANET OLASICA ŞU SORUNUN CEVABINI VERMELİYDİ.

Yoksa ağlayacaktım. Ruhum sanki tırla üstümden geçmişler gibi yorgundu. Kalbim kırıktı. Vücudum ise delilercesine titriyordu. Bedenim ayaktaydı sadece.

- Victoria. Sana. Bunu. Kim. Söyledi? , diye kükredi önümde. Korkmuyordum ama...

- Önce ben sormuştum.

İnadım hala ayaktaydı. O yüzden sanki boşluktaymış gibi sakindim. Sinirlerim geriliyordu. Lanet cevabı duyup bir an önce buradan gitmek istiyordum.

MükemmellikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin