Mükemmellik Epilog

51 3 1
                                    

BÖLÜM 26 EPİLOG

- 6 YIL SONRA -

- Amelia! Tatlım hadi babanı uyandır!

Genç kadın ellerini önlüğüne silerek önlüğün arkasındaki bağlarını çözdü.

- Yamam (Tamam) anne.

Minik Amelia paytak adımlarla koridora adım attı. Kadın elindeki son tabağı da masaya yerleştirip cam kenarındaki sandalyelerden birine tünedi. Gözleri geniş caddede gezindi ve içine yayılan sıcaklıkla gülümsedi. Hiçbir zaman yalnız biri olmayacaktı.

- Babam kalkmıyoy kiiii! , diye bağırdı Amelia içeriden.

Kahverengi dalgalı saçlarını düzelterek dikkatlice sandalyeden kalktı kadın. Ellerini şimdiden ağrıyan beline yerleştirdi ve birbirinden güzel evlilik fotoğraflarıyla dolu komidinin yanından geçip koridora yöneldi küçük kızının ardından.

- Hep beş dakka diyeyek uyuyoy.

Kadın küçük meleğinin dilinin dönmeyişi karşısında kıkırdadı ve geniş, bir duvarı boydan boya camekanla kaplı odaya girdi. Kizi tamamen kendi küçüklüğüydü. Güneş ışıkları toz mavi renklerle döşenmiş odayı aydınlatıyordu. Amelia'nın kahverengi kıvırcık saçları gözünün önüne gelmiş, çiçekli askılı elbisesiyle çift kişilik yatağı üzerinde diz çökmüştü. Oraya çıkmak için çok uğraşmış olsa gerek, diye düşündü genç kadın.

- Hımm , diyerek yatağa yaklaştı. Üç yaşındaki küçük kızı ona döndü ve eksik dişleriyle sevimli bir biçimde gülümsedi.

Anne olmanın bu kadar heyecan verici bir şey olacağını bilemezdi. Çocuğunun yüzüne her bakışında içinin titreyeceğini, yüzünü anlamsız bir gülümsemenin saracağını, her seferinde onu şaşırtacağını, onu tekrar karnının içinde hissedeceğini düşlemezdi hamileyken. Ama şimdi küçük Amelia'ya bakarken annelerin gerçekten ne hissettiğini anlıyordu. Gerçi bu durumda onu tekrar karnının güvenli sınırları içinde nasıl hissedeceğini bilmiyordu ya...

Victoria yatağa yaklaştı. Tek bacağını kendini zorlamadan yatağın üzerine attı. Uyandırmaktan korkup yavaş yavaş diğer bacağını da atarken sevgili kocası yine onu şaşırtacak bir hamle yapmıştı bile. Kadını kollarından sıkıca tuttu ve yüzleri karşılıklı gelecek şekilde üzerine çekti aniden.

- Robert!

Victoria bir çığlık koyuverdi ve dört aylık hamile karnını korumaya çalıştı. Robby'ciğinin nefesi yüzünü yalarken gülüyordu Tori.

- Dikkatli ol, Rooney'e bir şey olacak!

Robert gülümsedi ve üfleyerek yüzüne gelen kadının saçlarını uçurdu.

- Ben her zaman dikkatliyim karıcığım , dedi Robert bir taraftan gülmekten kırılan Amelia'larına bakarken.

- Öyle mi? O zaman bana o 5 yaşına gelmeden,

Tek kaşıyla Amelia'yı işaret etti. ", çocuk yapmayacağımızı planladığım halde niçin Rooney'in bizimle olduğunu açıklayabilir misin kocacığım? , dedi Victoria gözlerinin içine bakarak.

- Onu sen planlamıştın bir. Öyle olsa bile hesaplama hatası iki , dedi Robert göz kırparak. "Ya da kader demeliyim. Evet sanırım doğru cevap kader."

Victoria'nın dudaklarına ilk günlerin ateşiyle bir öpücük kondurdu.

- Bizi birleştiren kader , dedi Victoria da ona öpücük verirken. Sonunda geri çekildi ve Amelia'yı kucağına çekerek yataktan indi. Robert kalkıp küçük kızlarını kucağına aldı ve yanaklarını yemeye başladı.

Hayatları artık gerçekten muhteşemdi.

Bu aşk hikayesinin geri kalan kısmında;

- Olivia ve Frank'in bir oğlu oldu. Debbie yedi yaşındayken ısrarlarına dayanamayıp Brandon'ı dünyaya getirmişti çiftimiz. Şimdi Olivia günlerini çocuklarıyla ilgilenerek ve açtığı yoga kursunda yeni yeni bulmuş olduğu huzuru çevresindekilere dağıtmakla meşgulken, Frank bir inşaat firmasında üst düzey yönetici. Dört kişilik ailelerinde Oregon'da kurdukları hayatlarında mutlular.

- Rosalie ve Jensen çifti, Victoria ile Robert'tan 4 yıl sonra evlendiler... Rosalie idealleri uğruna savaşan bir kadın olarak uluslar arası bir kargo şirketi olan M&C'de halkla ilişkiler departmanının başındaki adam Rodriduez'in sağ kolu. Genç kadın önünün açık olduğunu düşünüyor. Jensen ise ünlü bir reklamcılık şirketinde koordinatörlük yapıyor. Bu aşk dolu evliliğin ilk meyvesi olacak olan Calvin iki yıl sonra dünyaya gelecek. Tabii çiftimizin bundan haberi yok, şşşt!

- Colin ve Liana çevrelerindeki insanlara en örnek sevgili olmakla meşguller. Liseden beri devam eden tatlı ilişkileri Liana üniversite için İngiltere'ye gidince biraz aşınsa da Colin tıp fakültesini bitirip, ikisi de mezun olduktan sonra güzel bir evliliğe dönüşecek. Ne de olsa Robertori aşkının çiçeğini Liana kapmıştı değil mi?

- Robert'ın gerçek anne babası, Isabel ve Dixon torunları Amelia'yı severken, torun sevgisinin bir başka olduğundan bahsediyorlardı hep. Victoria bir araya geldiklerinde hep şaşırıyordu çünkü, Robert onlara çok çabuk uyum sağlamıştı. Çok fazla eskiden konuşmuyorlardı birlikteyken. Önlerinde kalan kısacık hayatı onu tanıyarak değil, onu yaşayarak geçirmek istiyordu yaşlı insanlar...

- Victoria'nın annesi Jane kısmen bir toparlanma sürecine girmişti. İş yerinden ayrılmış, düzenli olarak bir rehabilitasyon merkezine gidip, toplu görüşmelere katılarak alkolü bırakmaya çalışıyordu. Dengesiz tavırları kaybolmuştu artık. Victoria müsait olduğu hafta sonlarında Amelia'yı Jane'e götürüyordu. Babası Thomas ise yaşlanınca şirketi ortağına devrederek yanına gazetelerden düşmeyen genç ve paragöz sevgilisini almış, Brezilya'ya yerleşerek gününü gün etmekle meşgul.

- Viski, Tori ve Robert 'ın evlenmelerinin üstünden iki ay sonra hastalandığı için uyutulmak zorunda kaldı. Tori 'nin çok üzülmesine karşın Robert ona daha küçük ve tatlı bir köpek aldı. İsmini de Votka koydular. İçki isimleri favori olmasaydı daha iyi olabilirdi. Daha sonra çocuklar Votka 'ya bayıldılar ve en iyi arkadaşları Votka oldu.

- Helen ve Carter 'da Tori 'lerden bir sene önce evlerek çocuk yapmaya karşı oldular. Daha sonra da ülke ülke gezip dünya turuna katıldılar. Gittikleri her yerden de çiftimize kartpostal yollamayı unutmadılar.

  - Ve son, biricik çiftimize gelirsek, Robert zekasıyla, birazcık da şansın yardımıyla başarılı bir mimarlık şirketi kurdu. Bünyesinde barındırdığı 1200 çalışanı ile harikalar yaratıyor. Victoria ise geçmişte yaşadığı gizli kapaklı işlere inat eder gibi hukuk okudu ve her kötü, adaletsiz şeyin su yüzeyine çıkmasında önemli roller aldı. Minik Amelia'sı kollarını doldurduğunda daha da aşkla sarıldı Robert'a. Her seferinde şükretti Tanrı'ya onları birleştirdiği için. Yakışıklı oğlu Rooney'i büyük bir sevgiyle bekliyor genç kadın.  

MükemmellikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin