Изгледах ме филма 100 градуса под нулата. И общо взето си прекарах супер.Само, че има един проблем....пихме твърде много алкохол, а утре имаше събрание на двете фирми.За това предрожих на Бен да отиде под студената вода по бързо да истрезне е.Той това и направи включи душа и застана под студената вода.Смееше се като дете.Изглеждаше коренно различно от това което е всъщност.Алкохола направи магия с това коравосърдечно същество.Гледах го и се усмихвах.Тогава той ме дръпна.
-Какво правиш по дяволите! -казах с нервен тон.Той ме хвана под кръста на милиметри от дупето ми и отвърна:
-Правя те щастлива!
-И си повярва?!-попитах аз и се усмихнах.
-Ами да тогава,тогава.....защо се усмихваш?-попита той и изчака реакцията ми.Нямаше какво да кажа бях в шах и мат! Той ми намигна и се приближи.Издиша до ухото ми.Изтенах.Остави една целувка на бузата ми и хвата дупето ми.Стисна го силно.Погледна ме в очите сякаш иска разрешение.Махна едната си ръка от дупето и я мушна под сутиета ми.Запомна да си играе със твърдото ми зърното от възбудата.Стишкаше го, но беше приятно.Вдигна горнището на пижамата и махна сутиена.
-Прекрастниса!-каза той и остави една целувка на зърното което беше стискал.Наведна се над гърдата и засмука зърнато. Истенах.Едновремено с това въртеше език около твърдото ми зърно.Другата ръка масажираше гърдата.Отдели усти от зърното и каза:
-Прекрасни!
Свали долнището на пижамата, а след това и бельото.Аз не се здържах и свалих дънките му.Свалих и боксерките му до коленете.И поех целия му член в устата си.Той започна да гали главата ми.Бях готова да получа оргазъм.
-Клоуи.-чух едва доловимо.Погледнах го и се изправих.Той грубо ме блъсна на плочките и опря челена си.Влезе във мен бързо,а с всяко влизане и излизане той ставаше все по настоятелен и груб. Влудяваше ме! И двамата бяхме истоштени.
-Свършвам!-каза той и излезе от мен.Гушна ме,а аз опрях глава на гърдите му.Той сложи ръце на дупето ми.Остави една целувка на главата ми.Седях ме под душа и накрая излязохме.Легнах на леглото и се завих.Бенет легна на земята и се зави с едно одеалце.