Бекет Улайлд

1.2K 66 0
                                    

-Превъзходно е!-казах и се усмихнах.
-Радвам се, че ти хареса! -каза Бенет и се изправи.-Време е за десерт.
-Не изчакай.-казах и му посочих телевизора.

-Пак съм аз започваме със секс в дискотека!-каза Бекет и се засмя.-Младия адвокат Макс Стайл и сестрата на Ник.....госпожица Кейтлин О'Конър показаха, че нямат задръжки, но това не е всичко Бенет Райън от Райън Медиа попадна в мрежите на Клоуи Милс.Бившата приятелка на покойния Ник О'Конър.Това момиче знае какво да прави и отмъкна парите на Ник.
Очите ми се на сълзиха, погледнах го, а той отиде в кухнята.Върна се с две чинии и каза:
-Заповядай.
Погледнах,опитах се да задържа сълзите си, но номера не ми се получи.
-Какво има?-попита той и застана до мен.
-Нищо.-отвърнах и избърсах сълзите си.
-Клоуи?!
-Просто на мен....и на Ник....тирамисуто ни беше любимия....десерт, а и Бекет..-обясних му заеквайки.Бенит стана, взе чиниите и ги хвърли в кофата.
-Ставай и не обръщай внимание на тази...!-каза той и ме хвана за ръце.-Ще хапнем сладолед.

★★★
Изядохме си сладоледите и сега се разхождах ме безцелно.
-Благодаря.-казах и го погледнах.
-Няма за какво, а и аз бях вновен.-отвърна Бенет.
-Бенет не говори глупости! Ти нямаше от къде да знаеш.-каза аз като го погледнах строго.
Той не отговори.Беше тишина и пак тишина, тишина.Никой нищо не каза.Гледахме небето, а слънцето залязваше.Накрая аз развалих тишината.
-Утре имам презконференция и след това ще се прибера да си взема багажа.
-Добре, а аз ще отскоча до фитнеса.-каза Бенет.
-Хайде да се прибираме, че ми стана студето.-казах и го погледнах.
-Ела!-каза той и ме гушна.
Ухание на мъж! Точно от това имаш нужда, Клоуи.

Един последен пътWhere stories live. Discover now