Оправях си багажа.Днес щях да напусна нашият дом на мен и на Ник. Завинаги! Прибрах си нещата, но оставих само една елегантна рокля.Изкъпах се за последно във нашия дом.Облякох роклята и седна на леглото и започнах да галя снимката на Ник. Скъпи...защо трябваше така да стане?! Защо трябше да сме разделени?Липсваш ми.Днес вече това не е нашия дом.Той вече е чужд.Нямаме място тук.Аз...
Телефона ми звънна.Вдигнах.
-Ало Клоуи! -веднага познах, че това е Рири.
-Рианааа!-изкрещях аз.-Къде се изгуби.
-Ами тези три дни бях в Тексас и нямаше как да ти звънна.
-Супер....какво правиш?-попитах и легнах на леглото.
-Отивам на бар със Симон.-каза тя и гласа и потрепна.
-Изнасям се!-отвърнах.-Това онзи от бара ли е?
-Защо?
-Ами всичко ми напомня за Ник.-отвърнах.
-Милата ми...обичам те!-каза Рири.
-И аз, а сега ми отговори....това онзи от бара ли е?
-Да ун..-тя неможа да се изкаже, защото я прекъснах.Заради нахалния човек, който не се усещаше да пусне звънеца.
-Чао....излизам с Бенет!-каза аз и затворих изгичах към вратата.Отворих.
-Здравей!-казах аз.
-Здравей!-отвърна той.-Къде са куфарите?
-Там.-казах аз и посочих към тях.Той ги взе и ги отнесе в коридора.Аз обиколих на ново апартамента и преди да затворя варата казах:
-Сбогом!
След това заключих.Слязохме и се качихме в колата.★★★
Спряхме пред един пет звезден ресторант.Слязохме.Погледнах го.Той се усмихна.Влязохме във ресторанта.Седнахме на една маса до прозореца.Сервитиора дойде и си поръчахме омар.Той донесе вино.Бенет наля в чашите.Отпи и попита:
-Какво ще кажеш....справих ли се?
Аз отпих.Погледнах го в очите.
-Не е зле.
-Трябва да поговорим за нещо.-каза той и остави чашата.Аз го погледнах.-Ще трябва да замина за Франция и искам ти да дойдеш с мен.
Направих учудена физиономия и казах:
-Няма да стане.
-Моля те....трябва ми подкрепа за тази среща, ако я загубя ще загубя един милион долара.-каза той и пак отпи.
-Защо точно аз?-попитах и го погледнах.
-Ще дойдеш ли или не?-попита той без да отговори на въпроса ми.
-Кога ще трябва да заминем?-попитах.
-След 3 дни.-отвърна той.
-А кога ще се върнем?
-Не знам....зависи как се развият нещата.-отвърна той.-Идваш ли?
-Да.-отвърнах.
Сервитиора донесе омарите и ние започнахме да се храним.Говорихме си много.Смяхме се много на разказите си.Когато приключихме с вечерята той плати и излязохме.Качихме се в колата.Бенет запали двигателя и тръгнахме към къщата му.