Излязох от банята.Отидох до нощното шкафче, взех си телефона и видях, че Рири е писала.
Аз, Крис,Макс и Кейт сме в дискотеката на две преки от хотела.Ела те с Бенет!
Изпратено:21:02Облякох си една къса черна рокля.Обсипана отпред с пайети.Обух високи черни токчета.Сложих спирала и червеникаво червило.Върнах се при гардероба, за да си намеря подходяща чанта.
-Уха..къде отиваш?!-чух Бенет.
-Ето я!-казах аз и подскочих, сложих си телефона и парите и закопчах ципа.
-Клоуи!-каза той с тежък тон.
Обърнах се и отвърнах:
-Какво?!
-Попитах те нещо.-каза Бенет и скръсти ръце.
-Не съм те чула.-отвърнах и тръгнах към вратата.Погледите ни се разминаха и той ме хвана за ръката.Погледнах му ръката, а той ме придърпа.
-Пусни ме.-казах и го погледнах на тъжено.-Моля те.
Бенет не реагираше.Очите му бяха станали черни. Беше ме страх от него.
-Бенет....чули какво ти казвам!-казах и се опитах да се отскубна.
-Се виждаш ли колко е гадно, когато никой не ти обръща внимание!-каза той и пусна рязко ръката ми.Погледнах го с насълзени очи и се отправих към огледалото.Сресах се и попитах:
-Идваш ли?
-Не ходи си сама.-отвърна той и се хвърли на легло.Взех си чантичката и излязох.Влязох във въпросната дискотека и се огледах за някой от компанията.Видях Макс на бара и отидох при него.
-Здравей.-казах.
-Здрасти.-отвърна той и ме погледана от горе до долу.
-Макс пил ли си?-попитах и се засмях.
-Само малко.-отвърна той и показа с пръсти малко.
Засмях се и попитах:
-Къде са другите?
Той згуши рамене и положението ми беше ясно. Беше пиян до " шапката ".
Седнах до Макс и си поръчах.
-Трите пръста(това е коктейл).-казах на бармана.
Той само кимна и ми подаде чашата.Изпих после два...три...четри...
-Спри!-чух глас зад себе си.
-Остави ме Рири.-казах и се разплаках.Прегърна ме и каза:
-Не е Риана, а Кейт!Хайде да те прибера.
Станах и тя ме хвана.Излязохме и се качихме във таксито.На задната седалка беше легнал Макс.Излегнах се до него и заспах.