Станах и видях, че Бенет го няма.Отидох в банята и си измих зъбите.Облякох си една тениска и едни къси панталонки.Отидох в кухната.Бенет беше само по дънки, а косата му идеално разрошена. Ох как исках да....стига Клоуи!
-Добро утро.-казах и се усмихна.Той се обърна и каза:
-Добро утро и на теб!
Седнах на дивана, а той ме гледаше.Накрая попита:
-Как спа?
-Добре ти?-отвърнах,а телефона звънна.Вдигнах и отидох на терасата.-Здравей Макс!-казах аз.
-Здравей.-отвърна той.-Какво правиш.
-С Бенет...-казах, но веднага се осъзнах и се поправих.-Нищо ти.
Чух как се засмя.
-Апартамента е продаден.
-Наистина ли? Супер!-отвърнах и подскочих от радост.
-Къде ще останеш, докато си харесаш нещо?-попита.
-Ами на хотел.-отвърнах.
-Не е нужно, може да дойдеш във вкъщи.-предложи той.
-Не, не е нужно ще се оправя.-отвърнах аз.-Макс аз ще затварям, защото ще се приготвям за събрание.
-Добре, но утре в 9 апартамента трябва да е свободен.-каза той.
-Добре..чао.-отвърнах и затворих.Влязох вътре.Бенет беше седнал на високия стол,а пред него имаше две чаши.Отидох и аз седнах.Тишината беше неловка, а с всяка секунда все по неловка.Накрая аз развалих тишината.
-Благодаря за кафето.
Той само кимна и попита:
-Кой беше?
-Макс.-отговорих мигновено.
-И?
-Ами продал е апартамента и утре сутринта трябва да е свободен.-обясних.
-Тогава довечера ще дойдем да си вземеш багажа.-каза той и отпи.
-Аз решавам дали ще дойда с теб ясно.-казах нерво.
-Не и този път.-каза той и се запъти към банята.
Станах и отидох в спалнята, облякох една бяла прилепнала рокля който добре очертаваше гърдите ми.Сложих малко спирала.Сресах си косата и си обух обувките.Излязох в коридора.Бенет беше готов.
-Тръгва ме ли?-попитах.
-Разбира се.-отвърна той и се усмихна.Излязохме и заключих ме.★★★
Събранието мина успешно.Сръботихме се добре.Всички бяха щастливи без мен.Изрязох от залата и влязох във асансиора. Клоуи, не може да си позволиш....
Появи се Бенет Райън и прекъсна мисълта ми.
-Здравей палавнице.-каза той.
-Какво искаш...задник!-изъсках му.
Той се приближи до мен натисна копчето за първия етаж,издиша на тила ми и каза:
-Секс.
Погледнах в тавана.
-Няма да стане.-отвърнах аз.
Той се приближи и ме целуна.Спуснах ръка по оформеното му тяло.Бенет се усмихна.Захапа долната ми уста, а аз се намръщих.Той се засмя и каза:
-Ще те взема в 8....облечи се официално.
За къкв се мисли?!Идиот, загубеняк,простак,шибан педал.... Хиляди обиди минаха през главата ми.Асансиора беше спрял и аз видях, че Бенет беше слязал.Тръгнах да слизам,за да го настигна, но вратата щеше за малко да ме стисне.Изтичах през изхода на сградата, но него го нямаше на огромния паркин.Сякаш се изпари.Огледах се и се качих на едно такси.