Влязохме във хотелската стая.Хвърлихме багажа и букета на пода и Ник ме блъсна във вратата и тя се затвори зад мен.Аз изтенах.Той ме погледна, а аз грубо захапах долната му устна.Той се усмихна и разкъса ризата ми.След това плъзна длан по гардите ми и докосна нежно кожата около пъпа ми.Погледнах очите му,а те от кафяви бяха станали на черни.Той разкопча двете копчета на дънките ми и ги дръпна на долу.Хванах вратовръската му и го придърпах по близо до себе си.Разкопчах ризата му и целунах нежно врата му.Ник ме повдигна,сложи ме на ханша му и целуна страсно врата ми.Хванах косата му и издърпах главата му назад.Той изтена.В този момен телефона му звънна.
-Няма ли да вдигнеш?-попитах между устните ни.
-Не!
-Хайде вдигни!
-Но..!-каза той и ме погледна.-За бога...човек не може ли да прави секс със гаджето си?!
Пусна ме да стъпя и отиде да вземе телефона си.Взе го и отиде на терасата,а аз с усмивка влязох във банята.Пуснах водата и легнах във ваната.★★30 мин. по-късно★★
Излязох от банята и застанах пред огромното огледало.Избърсах косата си и облякох една синя рокля, която добре очертава тялото ми.Излязох от спалнята и се запътих към хола, за да си налея чаша вода.Изпих водата на едри глътки и отидох на терасата.Ник седеше без риза само по панталони,а кожата му зачервена от слънцето.
-Ще изгориш!-продумах му.
-Няма.-каза той и се усмихна.
-Кой беше?-попитах аз, защото обичах да задавам такива въпроси.
-Една стриптизиорка?-каза той и се засмя.
-Без шеги...хайде кажи ми.-казах аз и погледнах с кучешки поглед.
-Ела и седни и ще ти кажа.-каза той и се усмихна, а след това си потупа бедрата.
Аз се приближих и го погледнах в знак веднага да изплюе камъчето.
-Ами беше един от адвокатите на татко.
-Мхм.
-Какво не ми ли вярваш?-попита Ник.
-Не!-отвърнах аз и той ме дръпна към себе си, но аз се отскубнах и побягнах към хола.Той се втурна по мен и ме дръпна.Паднахме един върху друг и аз попитах:
-И сега?
-Ще те обичам винаги, не само днес!