-Здравей Клоуи.-каза бащага на Ник.
-Здравей.-отвърнах аз и се усмихнах.-Той какво прави тук?
-Кой?-попита г-н О'Конър.
-Бенет Райън.-казах аз и го посочих с поглед.Бенет се смееше със Макс....какво Макс!! Изглеждаха заинтересовани за нещо.Погледите им се срещнаха със погледа на едно момиче.То се приближи до тях, каза им нещо и те започнаха да се смеят. Каква е тая??....Клоуи стига!!.. Казах си на ум и тръгнах към тях.
-Здравей Макс.-казах и му се усмихнах.
-Здравей.-отвърна той.
-А, на мен няма ли да кажеш здравей?-попита Бенет и ме погледна с кучешки поглед.
-Здравейте г-н Райън!-казах аз и го погледнах студено.
-Не говори, а работи.-каза той и ми намигна. Що за задник!!
Направих няколко крачки към него, приближих се и му прошепнах:
-Аматьор!
След това се усмихнах и казах:
-Довиждане.-при тези думи се слях със тълпата.
Презконференция мина много добре.Поизраженията на хората видях, че са доволни от чутото.Аз точно това и целях.Изчахах хората да си тръгнат и аз останах сама в огромната зала.Събрах папките,но без да искам ги блъснах на земята и пак трябваше да ги събирам.Наведох се.В този момент чух, че вратата се затворих.Вдигнах глава и видях, че е Бенет.
-Какво искаш?-попитах.
-Според теб какво искам?-попита той и се усмихна.-Хайде палавнице!
-Ти си извратен....напусни залата!-при тези думи се изправих и му посочих вратата.Той направи няколко крачки към мен и се усмихна.Погледна към огромния прозорец и пак се усмихна.
-Какво?-попитах и го погледнах объркана.
-Ще ти отива да си гола и опряна на прозореца с изглед към града.-каза той и направи една крачка напред.
-Ама ти освен аматьор си и фиюмар!-казах и се засмях.
-Да пробвам ли?-попита той.
-С к...-неможах да се изкажа, защотото той разби устни в мойте.Опрях се на огромната маса,а той спусна длан по рамото ми.Изтръпнах.Той се засмя и отдели устни.Погледна ме с черните си очи.Не знаех какво да направя и го целунах.Той отвърна грубо.Захапа долната ми устна.Усетих огромните му длани на гърба ми.Едната ръка хвана ципа и го плъзна на долу.... Клоуи спри!!...викаше вътрешния ми глас, но нещо не ми позволи да го направя.Хванах вратовръската му и го придърпах по близо.
-Палавница!-каза той между целувката.
-Млъкни.
Роклята ми падна по краката, а ризита му беше останала без копчета.Хванах копчето на панталона му и го разкопчах.Свалих бельото му, а през това време той беше махнал сутиена ми.Поех челена му между гърдите ми.Бенет истена.Погледна ме с вълчи поглед и се усмихна мръснишки.Умираше да ме изчука, но аз исках да го по измъча.Той ме вдигна и ме сложи на студената маса.Настръхнах.Той с три пръсти започна да масажира клитора ми през бельото.Аз неможах да издържа повече и казах:
-Влез във мен!
Той само и това чакаше разкъса бельото ми и сложи члена си.Влезе грубо в мен.Хванах се за гърба му и забих нокти.Бенет истена.Беше като освирепял.И двамата бяхме потни и изтощени.
Той извади члена си и ме хвана за ръката.Опря ме на студения прозорец.Беше приятно топлите му длани на дупето ми, а студения прозорец на лецето ми.
-Какво ти казах,че ще ти отива.-каза той и остави една целувка на будрото ми.Влезе два пъти в мен.Отдели се.Облече си дрехите и каза:
-Чао....аматьорке!
Седнах и си прехапах устната от гняв...как можах да се подредя така...ахх Клоуи каква идиотка си!! Облякох си дрехите и си тръгнах.