Вече се стъмни, а аз не съм се пускала от прегръдката на Бенет.Той стоеше и гледеше в една посока с празен поглед.След около минута развалих тишината.
-Бенет.
Той само ме погледна.
-Хайде да се прибираме.-казах и се дъпнах от прегръдката му.
Бенет кимна и тръгнахме.Вървяхме по улицата, а никой не казваше нищо.Само нашите стъпки се чуваха.След около 10 минути тишина се прибрахме.
-Лека нощ.-казах и се качих по стълбите.Нямаше отговор.Само чух че хладилника се отвори.Качих се горе и си легнах.★★★
Събудих се и отидох в банята.Изкъпах се и си измих зъбите.Облякох си една черна рокля.Сложих малко спирала и тежко червено червило.Сресах се и обух високите си обувки.Взех чантичката си и слязох долу.
Бенет лежеше полугол с бутилка в ръка. Какво му ставаше на този?! Отидох до хладилника взех си минерална вода и излязох.Влязох във огромната зала.Настаних се на мястото си и изчаках да дойде и адвоката ми.Макс влезе през вратата и се запъти към мен ухилен до уши.
-Какво има?-попитах и опитах да прикрия смеха си.
-Нищо.-каза той и се засмя.
-Кажи докато не са дошли и останалите.-казах през зъби, доката се усмихвах на околните.
-Няма време започваме.-каза той и влезе директора на Whiskas.
*1 час и половина по-късно*
Излязоха всички от залата и останахме само аз и Макс.
-Сега ми кажи защо се смееше.-казах и го побутнах по рамото.
-Гледали Бекет Улайлд?-попита той и се засмя.
-Да, а ти как можа да се изчукаш със сестрата на Ник? -попитах.
Той се намръщи и каза:
-Аз я харесвам и това, че Ник не е сред нас, не значи че не може да се чукам с нея.-обясни той.-Ами ти защо веднага скочи на Бенет Райън? !
-Няма какво да ти обяснявам.....като ти няма да разбереш.-казах и се запътих към огромния прозорец.
-Опитай се!-подкани ме.
-Просто жевея в тях, защото....
-Защото?-попита Макс.
-Защото и аз не знам.-казах и го погледнах.
-Клоуи разбери какво искаш, защото само това и трябва на тази Бекет Улайлд,за да съсипе бизнеса ти.-каза Макс и излезе през вратата.Събрах си нещата и излязох.Повиках си такси и се прибрах.