Просто не обичаш да делиш!

1.2K 64 2
                                    

Слязох, а във фоайето ме чакаше Риана.Приближих се и я гушнах.
-Пак закъсня.-каза тя.
-С колко?-попитах и стиснах палци този път да съм закъсняла по малко.
-Не е важно, а ми е ясно какво е станало.-каза Рири и се засмя.
-Нищо не е станало...просто имах малък рунд с боксьорчето.-отвърнах и прехапах устна.Като си мислех как излеждаше физиономията му, докато му правех чикия.
-Ама ти слушаш ли ме въобще? -попита тя.-Какво ти е сторил този?
-Нищо просто зъбързване на пулса,а също и постоянното подмокряне на бикините от възбуда....ам такива неща нали разбираш.-отвърнах.
-Леле, ама че съм добър.Нали?-чух познат мъжки глас зад себе си.Рири гледаше стъписано и изведнъж се усмихна.Видя, че я погледнах и сложи ръка пред устата си.Сякаш все едно аз не знам, че продължава да се смее.
-Скъпа отговори на въпроса ми.-подкани ме Бенет с огромна доза смях в гласа си.
Божее, измъкни ме от тази ситуация! Обърнах се и му се усмихнах.Той отвърна на усмивката ми, скръсти ръце пред гърдите си и повдигна вежди.
-Аз...аз ами нали знаеш, че...-незнаех какво да кажа и се извивах като геврег от притеснение.-Така ми действаш като ме оставяш аз да водя. Оо,благодаря ти мозъче.Омг до къде стигнах сама да си говоря.
-Супер.-чу се въздъхването на Рири.Погледнах ме я, а тя се осъзна.
-Така де...вие си знаете най-добре!-каза тя и прибърса лигите покрай устата си.Направи една крачка назад и започна да си подсвирква.
Пак се погледнах ме с Бенет.Погледите ни се заключиха.
-Е?-попитах.
-Какво?-попита и той.
-На къде си?
-Ами с Макс ще отидем да вземем Кейт, а след това и пица и ще се качим горе в стаята.
-Ахам.
-Чакай...ти да не ревнуваш?-попита и се усмихна.
-Глупости!-изстрелях мигновено.
-Ами добре тогава аз ще тръгвам.-каза той и тръгна.
-Неловкооо.-чух гласа на Риана зад себе си.В този момент исках да и откъсна главата. Стига Клоуи...ти не си ревнива.Просто не обичаш да делиш!
-Ще тръгваме ли?-попитах с нервен тон.
-Да.-отвърна тя и излязохме от хотела.

Един последен пътDonde viven las historias. Descúbrelo ahora