Обичах сърцето му!

1.3K 58 0
                                    

-Какво има Клоуи? -попита Макс.
-Стой тук!-казах и станах.Тръгнах към съседната маса.Той ме погледна и каза:
-Здравейте госпожице Милс!
-Бинет...какво правиш тук?!-попитах и скръстих ръце пред гърдите си.
-Ами аз...-гледаше ме и незнаеше какво да каже.-Дойдох да хапна нещо.
-Аха и какво си поръча?-попитах и се усмихнах.-Доза лъжа ли?
-Не!-отвърна той и се изправи.-Просто..
-Какво?
-Ревнувам!-отвърна той и аз се засмях.Приближих се го целунах нежно.Той се отдръпна и ме погледна.Аз му намигнах, а той се изчерви.
-Хайде ела при нас!-хванах го за ръка и отидохме при Макс.Седнахме и Макс попита:
-Всичко наред ли е?
-Да.-отвърна Бенет и ме погледна доволно.Келнерът донесе още една чаша.Макс сипа и на Бенет и му обясни,защо трябваше да излезем.
-Тогава...утре си тръгваме.-каза след чутото.
-Не е нужно да...-неможах да се изкажа, защото Бенет ме прекъсна.
-Мила!-каза той и ме хвана за ръката.-Утре си тръгваме.
-Благодаря и на двама ви.-казах и се усмихнах първо на Бенет,а след това и на Макс.
-Значи сряда-каза Бенет и погледна в страни.
-Мхм.-отвърна Макс.
След това извикахме келнерът и му казахме да донесе още една бутлика.Вечерта мина супер говорихме си за най-различни неща.

★★★
Събудих се в прегръдката на Бенет. Беше толкова приятно! Обърнах се към лицето му и започнах да го галя.Той се ръзмърда и отвори бавно красивите си очи.
-Добро утро.Обич моя!-казах и целунах нослено му.
-И на теб принцесо моя.-отвърна и целуна нежно устните ми.Аз обаче, реших да действам грубо.Захапах устната му, а след това я пустнах.Той махна един кичур от косата ми и целуна устната ми.
-Обичам те!
-Аз не!-отвърнах и станах от леглото.Бенет стана и тръгна по мен.
-Чакай какво?-попита и ме дръпна.
-Нищо казах, че искам на разходка.-отвърнах и му се усмихнах подло.
-Дабе добре.-каза той извъртя поглед.
-Обичам те!-казах и го погледна, а след това му намигнах.
-Знаех си!-изкрещя той и подскочи, като малко дете, а след това се изплези.Бутнах го и каза:
-Глупчо!
Той се засмя и каза:
-Хайде да се изкъпем и да ходим на вън.
Козирувах му и отвърнах:
-Слушам генерале!
Влязохме във банията.Съблякох ме се.Бенет пусна водата и застанахме под нея.Гушнахме се, а аз отпуснах глава на гърдите му.Обичах да слушам сърцето му.

Един последен пътWhere stories live. Discover now