Едно малко кътче от Париж

1.3K 62 1
                                    

Хвана ме за ръка и излязох ме на терасата.Гледката беше удивителна.Погледнах го, а той се усмихна.
-Прекрастно е!-казах и пак погледнах към масата.
-Радвам се, че ти харесва.-отвърна той и седнахме.Наля вино.Запали свещите.Наведна се и ми подари един огромен букет рози.
-Благодаря.Ще отида да взема ваза.-казах и се усмихнах.Отидох в кухнята и взех ваза.Налях вода и сложих цветята.Взех ги и отидох при Бенет.Поставих ги на масата.
Седнах и попитах:
-Защо го правиш?
Той се усмихна.Погледна ме и отпи.
-Не знам....може би сърцето ме кара!
Усмихнах се и се изчервих.
-Тогава продължи да го правиш.-казах и отпих.
-Защо харесва ли те?-попита той и се засмя.
-Може би малко!-отвърнах.
Бенет се засмя, а след него и аз.Вечерта беше супер пихме вино, смяхме се, говорихме много.Сякаш това не беше той.Знам, че постоянно го повтарям, но когато е с мен той е друг.
-Аз отивам да си легна.Ще ме извиниш ли?-попитах.
-Изчакай и аз идвам.-отвърта той и с ръка загаси свещите.Влязохме във спалнята.
-Аз ще спя на дивана.-казах и взех одеалото.
-Не, аз ще спя там.-отвърна и взе одеялото.
Легнахме си и аз попитах:
-Сигурен ли си?
-Да...лека нощ Клоуи!-каза той.

★★★
Станах и видях, че Бенет още спи.Облякох си едни дънки, една тениска с мече отпред.Сресах си косата взех малко пари и телефона и си обух обувките.Излязох и отидох до отсрещното магазинче.Влязох и взех яйца и бекон.Платих и излязох.Прибрах се оставих яйцата и бекона на барплода.Събух си обувките.Включих котлона и сложих тигана.Добавих и яйцата.Когато се изпържиха и ги сложих в чиниите.Изпържих и бекона.Сложих го до яйцата в чиниите.Взех двете чинии и ги отнесох на терасата.Влязох във кухнята.
-Мирише чудесно.-чух сънит глас.Погледнах Бенет в очите и се усмихнах.-Да помогна?
-Не..ела да хапнем.-казах и го хванах за ръка.Отидохме на терасата.
-Заповядай.-погледнах го и изчаках реакцията му.-Не е като твойте шедьоври, но поне от сърце.
-Шегуваш ли се?-попита.-Идеално е!
Видях как се усмихна отиде и седна, а аз го посдвах.Нахранихме се.Събрахме съдовете и Бенет влезе да се къпе.Аз отидох на терасата и застанах до оградада.Разглеждайки едно малко кътче от Париж.

Един последен пътTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang