Capitolul 3

3K 242 9
                                    

Niall's Pov
Toata ziua am incercat sa dau de ea, in zadar insa, nu mi-a raspuns nici la apeluri, nici mesaje. Incep sa ma panichez,stiu ca are ceva si nu vrea sa imi spuna mie. Dar ce? Si de ce? Seara, ma intind in pat si mai incerc sa o sun de cateva ori. Nu imi raspunde. Kim, de ce te porti asa?
Poate pentru ca are un nou iubit, iar tu ii deranjezi, asa ca inceteaza!
Asa e. Poate ca acel barbat e cu ea acum, poate ca el a strans-o in brate ca sa o linisteasca, poate ca el a sarutat-o ca sa o faca sa uite toate relele din viata ei, poate ca el. Daca o face fericita, voi accepta...daca nu, nu voi fi de acord.
Ar fi trebuit sa termine facultatea saptamana asta, deci sunt sigur ca e ocupata cu actele pentru angajare in America. Cred ca si Sam va pleca in curand si isi va da demisia, asa ca va trebui sa imi caut alt sofer. Nu vreau asta, il vreau tot pe Sam pe post de sofer. M-am atasat atat de mult de el si nu vreau sa plece. Am nevoie de el, e ca al doilea tata pentru mine.
Cand ma trezesc, telefonul meu incepe sa sune si ma rog sa fie Kim, insa e tatal ei, Sam.
- Alo? S-a intamplat ceva cu Kim? raspund repede.
- Ce? Nu, de ce zici asta?
-Aa, nu-i nimic. De ce m-ai sunat?
- Voiam sa te intreb daca trebuie sa te duc undeva astazi...
- Hm...nu, nu trebuie. De ce? Ai treaba?
- Da. Nu stiu daca te mai intereseaza asta, dar...Kim se intoarce acasa.
- Ce?
Deci poate ca voia sa imi spuna asta atunci ,poate ca de asta m-a sunat ieri.
- Chiar vine? completez.
- Da, imi e atat de dor de ea...
- Si mie,...zic eu incet.
- Poftim?
- Nimic, o iei de la aeroport?
- Da, merg peste o ora sa o astept. Vrei sa vii si tu?
- Nu stiu daca e o idee buna...
- De ce? Niall, o...o mai iubesti?
- Nu...
- Niall, nu te ferii de mine! O iubesti sau nu?
- Da, Sam, o iubesc ca pe aerul pe care il respir si mi-e al naibii de dor de ea, dar nu va mai fi nimic ca inainte. Ea nu mai simte nimic.
- Esti sigur?
-Da, Sam , sunt sigur. Are o viata acolo, e vorba de doi ani afurisiti in care nu am strans-o in brate, sarutat-o , privit-o. Sunt absolut sigur ca s-a indragostit de altcineva.
-Niall, nu stiu ce sa zic. Nu prea cred. A fost ocupata tot timpul, nu avea unde sa intalneasca...baieti. Si in plus stii cat de mult te-a iubit.
- M-a iubit. Acum s-a terminat...Asta e. Macar sa fie fericita.
Inchid atunci cand simt lacrimi fierbinti pe obraji. Inca incerc sa ma impac cu ideea. Nu imi prea iese, dar macar incerc. Trebuie sa fiu acolo cand vine. Poate o voi vedea pentru ultima data, pentru ca poate se va intoarce in America. Vreau sa o vad, sa vad cat s-a schimbat, ..daca s-a schimbat.
Ma imbrac rapid si dupa o jumatate de ora ajung la aeroport. Nu pot sa ma duc sa vorbesc cu ea. Poate ca vine cu iubitul ei si cand el ma va vedea, va crede ca o vreau inapoi...ceea ce e adevarat. Imi pun cap la cap un plan. Cand Sam o va aduce in parcare spre masina, voi trece pe langa ei , iar daca ma intreaba de ce am venit, le spun ca merg sa iau bilete pentru Mullingar.
Astept ceva timp in masina si nu dupa mult, il vad pe Sam parcand masina. Coboara si intra in aeroport. In acelasi timp, un avion aterizeaza pe una din piste. Kim a venit, in sfarsit. Astept pana cand il zaresc pe Sam tragand dupa el doua trolere mari. Langa el, o satena frumoasa vorbeste cu el gesticuland. O recunosc imediat, as recunoaste-o dintr-o mie de alte femei. Pentru mine e doar ea, Kim. Ies din masina si ma indrept spre aeroport.

Kim's POV
Tata a venit dupa mine la aeroport si mi-a luat bagajele. Am intrat in parcare si i-am zarit masina.
- Tati, mai lucrezi pentru Niall?
- Da, de ce, scumpo?
- Doar intrebam. Ce mai face? Banuiesc ca are o viata buna. spun eu plecandu-mi privirea. Mi-o ridic pentru o clipa, dar ma blochez la vederea baiatului blond care se indreapta spre intrarea in aeroport.
-Tata! Am cumva halucinatii? tip eu.
- Ce?
- Cel de acolo...e Niall?
Isi indreapta privirea spre directia indicata de mine.
- Da, el e.
Are o iubita, are o viata noua, e fericit fara mine...

Fiica soferului lui Niall Horan 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum