Niall's POV
A acceptat! Kim a acceptat. Incepand de acum e logodnica mea. Am avut putine dubii despre raspunsul ei, m-am gandit ca astazi a fost suparata pe mine ca am plecat, insa ea a uitat asta si a lasat inima sa aleaga in locul ei. O iubesc si am sa o iubesc o viata intreaga si chiar si dupa asta, am sa o iubesc mereu, cu toata fiinta mea.
Dupa cateva clipe in care nu am facut altceva decat sa ne privim, am invitat-o sa se aseze la masa. Am luat chitara si am inceput sa ii cant ceea ce simt, asta daca exista versuri care sa poata exprima asta. Chelnerul pe care l-am inchiriat pentru seara asta a venit sa ne aduca cina. Aproape toata seara, Kim a privit inelul de pe mana ei si eu incep sa cred ca diamantul a fost o idee buna in combinatie cu aurul. Nu am avut dubii in ceea ce priveste masura pentru ca stiam cu ochii inchisi textura pielii ei si am memorat fiecare parte a corpului ei.
- Iti place inelul?
- E superb. Te iubesc, Niall!
- Si eu, Kim! Te iubesc!Kim's POV
Vacanta la Paris s-a terminat intr-un mod perfect si m-am intors in Londra ca logodnica lui Niall. Nu stiu cum s-a aflat, insa aici toate ziarele si posturile tv sunt acaparate de vestea asta. Chiar si asa, nu am fost asteptati de paparzzi.
Niall a plecat devreme astazi, dar m-a anuntat de aseara ca o va face. Eu sunt pregatita pentru tura de zece ore ce ma asteapta. Cand intru pe usa spitalului, colegii pe care ii intalnesc in drum spre cabinet ma felicita pentru logodna rand pe rand, iar eu tot nu stiu cum de s-a aflat. Poate ca Niall a declarat ceva sau poate ca au facut-o cei implicati. Habar nu am, insa cineva a facut-o. Nu sunt suparata, sunt foarte fericita ca oficial sunt logodnica lui Niall.
Ajung in cabinet si Marta, asistenta mea, ma felicita si ea, apoi imi prezinta programarile. Spre surprinderea mea, am trei operatii astazi, insa cea care ma sperie cel mai tare este cea a unui baietel de doi ani. Stiu ca sunt o mutime de cazuri de copii nascuti prematur care au probleme cu inima si imi e atat de mila de parintii acelor copii pentru ca stiu cat sufera. Peterson Albert...imi suna cunoscut, dar nu stiu de unde as putea sa stiu numele acesta.
Dupa primele sase ore in care am trecut cu bine peste cele doua operatii si micii pacienti au scapat cu bine, ma pregatesc pentru a treie si ultima pe ziua de azi, asta daca nu intervine ceva.
O bataie in usa cabinetului meu ma face sa tresar.
- Da?
Usa se deschide si Niall intra cu un buchet mare de trandafiri in mana.
- Un cadou pentru logodnica mea!
- Oh, Niall! De ce faci asta? rad eu.
- Sti deja. Pentru ca te iubesc!
Imi da florile , apoi ma saruta.
- Deci, ce ai facut azi?
- Am emotii...
- De ce? intreaba ingrijorat.
- Pentru ca urmeaza o operatie, iar pacientul are doi ani. Nu am mai operat pe nimeni atat de mic si imi e putin frica.
- Kim, te vei descurca! Esti inteligenta, esti puternica! Sti ce ai de facut! Doar ai incredere in tine, bine? Eu am!
- Bine.
O bataie in usa cabinetului ma face sa ma dezlipesc de Niall si sa ma asez in scaunul biroului, in timp ce el adopta o pozitie serioasa pe unul din fotolii.
- Da! spun astfel incat cel de pe partea cealalta sa auda. Usa se deschide si raman o clipa blocata atunci cand in fata mea apar o roscata si un brunet. Roscata insa ma face sa imi mijesc ochii.
- Buna ziua! spune barbatul observand starea de soc a femeii.
- Kim?
- Misha?
Cei doi par sa nu il observe pe Niall, insa nici el nu o recunoaste la inceput pe roscata, insa dupa ce ii rostesc numele, se ridica comfuz, insa ii fac semn sa totul e-n regula.
- Cu ce va pot ajuta?
- Kim, eu... spune Misha lasandu-si capul in jos. Carl, cred ca ar trebui sa il transferam.
-Ce se intampla? intreb comfuza.
- Domna doctor Nikelson, am vrea sa vorbim despre starea fiului nostru, Peterson Albert.
Peterson Alber. De aici imi parea cunoscut. E fiul Mishei.
- Spuneti! ii incurajez amabila.
- Carl, nu va mai vrea acum.
- Ce sa vreau? Fiul vostru va intra in operatie in treizeci de minute. Starea lui nu e tocmai buna, insa sper ca operatia sa iasa bine. Doriti si alte informatii?
- Uite, Kim, discutand personal acum, nu vreau ca relatia dintre noi sa te incurajeze sa ii faci vreun rau fiului meu. Am auzit ca esti cel mai bun medic pediatru pe ramura asta a spitalului si asta m-a impins sa apelez la tine. Daca inca ma urasti, si nu te invinovatesc pentru asta, te rog, fa-o doar pentru el. E nevinovat, vreau doar sa fie bine.
- Uite, Misha, stiu ca m-a afectat ceea ce s-a intamplat in trecut, dar aici sunt la serviciu si nu implic sentimentele in ceea ce fac, asa ca nu ai de ce sa iti faci griji. Voi face tot ce pot pentru Albert, am jurat asta atunci cand am obtinut slujba asta, asa ca relatia dintre noi nu va schimba asta. Nu aveti de ce sa va faceti griji, tot ce s-a intamplat e ca si iertat. Mergeti si pregatiti-l pentru operatie. Nu va faceti griji, va fi bine.
- Multumesc, Kim, multumesc mult!
CITEȘTI
Fiica soferului lui Niall Horan 2
FanfictionPevestea continua. Noi personaje, noi probleme apar in viata celor doi. Le vor invinge impreuna? Vor mai putea rezista ? Aflati doar citind.